معرفی و دانلود کتاب صوتی چرخه موفقیت: با بیشترین انرژی در کارها مشارکت داشته باشید

عکس جلد کتاب صوتی چرخه موفقیت: با بیشترین انرژی در کارها مشارکت داشته باشید
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرخه موفقیت: با بیشترین انرژی در کارها مشارکت داشته باشید

چرا آدم‌های موفق هرچه می‌گذرد به موفقیت بیشتری می‌رسند؟ آنتونی رابینز در کتاب صوتی چرخه موفقیت درمورد مهارت‌هایی که افراد موفق برای پیشرفت به آن‌ها نیاز دارند، با شما صحبت می‌کند. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید با بیشترین میزان انرژی، برنامه روزانه خود را پیش ببرید و به سمت هدفتان پیش روید.

درباره کتاب صوتی چرخه موفقیت:

هدف شما در زندگی چیست؟ به نظر شما هدف کلی زندگی چه می‌تواند باشد؟ آنتونی رابینز عقیده دارد هدف نهایی از زندگی، رشد کردن است. زمانی که شما رشد می‌کنید، احساس زنده بودن بیشتری در خود حس می‌کنید و چیزهای بیشتری به دیگران عرضه می‌کنید. او در کتاب چرخه موفقیت به شما راهکارهایی ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها به موفقیت برسید.

این کتاب درواقع از روی یکی از برنامه‌های تلویزیونی پرطرفدار آنتونی رابینز به نام «چرخه موفقیت با آنتونی رابینز» (breakthrough with Tony Robbins) نوشته شده است. او در این برنامه تلویزیونی به مخاطبین خود می‌گوید چهار عامل از یکدیگر تغذیه می‌کنند تا چرخه موفقیت را تشکیل دهند. آن چهار عامل عبارت‌اند از: پتانسیل، عمل، نتایج و باور.

دلیل اینکه افراد موفق مدام به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند این است که این چهار عنصر در وجودشان بارها از هم تغذیه می‌کنند و این چرخه را در زندگی آن‌ها ایجاد می‌کنند. آن‌ها از موقعیتی که در آن قرار دارند سیر نمی‌شوند و دوست دارند هرچه زودتر وارد مرحلهٔ بعدی شوند. اگر شما هم منبع این چهار عامل را در درون خود پیدا کنید، به هر چیزی که در زندگی بخواهید می‌رسید.

این کتاب صوتی به شما می‌گوید اگر فقط بتوانید دو درصد در روزتان تغییر ایجاد کنید، در عرض یک هفته به ده درصد می‌رسد و ظرف مدت یک سال ممکن است مسیر زندگی‌تان را به‌کلی تغییر دهد. دو عامل «علم دستیابی» و «هنر کامیابی» نیز مهارت‌هایی هستند که در کتاب صوتی چرخه موفقیت آن‌ها را فرامی‌گیرید.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که با وجود نامحدود بودن پتانسیل فردی، ممکن است بعضی افراد هیچ‌وقت به موفقیت نرسند. چراکه چیزی که مهم است نحوهٔ بازتاب پتانسیل شما است. مهم عملگرا بودن است و اصلی‌ترین چیز حرکت روبه‌جلو است.

کتاب صوتی چرخه موفقیت مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید به بیشترین میزان پتانسیل وجودی خود دست یابید، شنیدن این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و توسعه فردی از شنیدن آن لذت خواهند برد.

آنتونی رابینز را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، کارآفرین و سخنران انگیزشی، از برترین استراتژیست‌های زندگی و تجارت به شمار می‌آید که تابه‌حال کتاب‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. او از شنوندگان سخنرانی‌ها و خوانندگان کتاب‌هایش می‌خواهد که در جستجوی پیروزی‌های بزرگ باشند و به زندگی معمولی قناعت نکنند.

میلیون‌ها نفر از همایش‌های توسعه فردی آنتونی رابینز (Anthony Robbins) بهره‌مند می‌شوند. اکثر کتاب‌های وی جزو پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزهٔ روان‌شناسی و موفقیت به شمار می‌آیند. کتاب‌های پرفروش رابینز به ده‌ها زبان ترجمه شده و میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا دارند. بیشتر تلاش این نویسنده و سخنران انگیزشی صرف این می‌شود که مخاطب را به جستجوی پتانسیل‌های درونی‌اش تشویق کند.

ازجمله آثار مشهور آنتونی رابینز می‌توان به «توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز»، «پرسش‌های کوانتومی»، «اهرم‌های خوشبختی»، «درس‌هایی برای موفقیت»، «ماشین پول‌سازی»، «هیولای درونتو بیدار کن» و «قدرت تفکر منفی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چرخه موفقیت می‌شنویم:

همهٔ تمرکز من در زندگی این بوده که چطور مردم و وادار کنم تصمیماتی بگیرن که زندگیشونو تغییر بدن. هممون می‌دونیم که تجارت یعنی تصمیم‌گیری و زندگیتون تصمیم‌گیریه. و فقط خودمون می‌تونیم خودمونو مجبور کنیم که تصمیم بگیریم و تصمیم‌گیری چیزیه که مارو آزاد میکنه. و من همیشه می‌شنوم که مردم میگن که ده سال طول کشید تا من این بخش زندگیمو عوض کنم.

ولی من میگم که واقعا به زندگیتون نگاه کنید. ده سال نبوده، یه لحظه بوده. یه لحظه است وقتی که زندگیت تغییر میکنه. یه لحظه است وقتی که تجارتت تغییر میکنه. در طول این سال‌ها من یه جورایی رشد کردم و از کسی که حرفای انگیزشی می‌زد به کسی که سی و یک شرکت داره و به عنوان موسس یا سرمایه‌گذار اصلی اونجا مشغوله تبدیل شدم.

من با تصمیم گرفتن تجارتمو تغییر دادم و شما زمانی تصمیم می‌گیرید که انرژیتون زیاد باشه. دو چیز درون آدمای موفق مشترکه. اولین چیز که از همه مهم‌تره عطشه. من حتی معتقدم که عطش از هوش هم مهم‌تره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرخه موفقیت: با بیشترین انرژی در کارها مشارکت داشته باشید
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرخه موفقیت

الهه حاجی ملک
۱۴۰۱/۹/۲۱
خیلی کوتاه بود نمی‌دونم خود کتاب اینقدر کوتاه بوده یا موقع صوتی شدن کوتاه ش کردن
ولی یه چیز جالبی در اواخر کتاب میگه
از رنج تا لذت فاصله‌ی زیادی هست که این مسیر از قدردانی می‌گذره
اگر غمگین هستید سعی کنید برای داشته هاتون قدر دان باشید به امید خدا کم کم به لذت هم می‌رسید
مهرداد
۱۴۰۱/۵/۲۱
همیشه کتابهای آنتونی رابینز، بکر و عالی هستند، مطالب کتاب حکم آینه دارندونقاط ضعف، کاستی ویابهتربگم نقاط کور روبرات نمایان میکنه....
گوینده وصداپیشه هم عالی.....
پژهان رضایی
۱۴۰۲/۱/۳۰
کتاب آنتونى رابینز کاملاً کاربردى هستن و فوق العاده ساده و سلیس تکنولوژى فکر و قدرت ذهن رو با تکنیک هاى ارتباطى قوى ادغام و بیان کرده
کوتاه؛ قوى و مفید
sheyda shabani
۱۴۰۱/۹/۷
با این که کوتاه بود اما خیلی مفید و عالی بود
من روزی یکبار این فایل صوتی رو گوش میدم و هربار چیز جدیدی ازش متوجه میشم
محمود قربانی
۱۴۰۱/۱۱/۵
مختصر و مفید کلمات و جمله‌های ناب میگه، مثلا اینکه عطش داشتن بیشتر از انگیزه داشتن باعث پیشرفت میشه
Amin Jabbari
۱۴۰۱/۹/۱۸
مثل همیشه عالیه اطلاعاتی که در اختیار میذاره
خ ق
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
مطالب عالی و مفیدی داده و گوبنده هم واقعا خوبه.
راضیه حمایتی
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب خوبیه، گوش دادنش بهتره
Maryam Asghary
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتاب بسیار عالی، مفید و کاربردی بود
امیر نورالدینی
۱۴۰۱/۱/۲۶
کتابهای آنتونی همیشه عالی هستند
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرخه موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی چرخه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.