معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

عکس جلد کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

انسان تنها موجودی است که تصمیم می‌گیرد؛ چرا که هیچ جانوری جز او از قوه‌ی تفکر و تمیز برخوردار نیست. دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ راه و روش و فوت‌وفن‌های یک تصمیم‌گیری خوب را در اختیار شما می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

تصمیم‌هایی که در بزنگاه‌های مختلف زندگی‌مان اتخاذ می‌کنیم، به زندگی ما سروشکل می‌دهند. به سربازی بروم یا تحصیلاتم را ادامه بدهم؟ مهاجرت کنم یا در سرزمین خودم بمانم؟ کدام رشته را در دانشگاه بخوانم؟ علاقه‌ام را به کسی که دوستش دارم اظهار کنم یا پوشیده نگه دارم؟ حتی در موارد جزئی‌تر و امور روزمره: برنج قبلی قد نمی‌کشید؛ این بار چه برنجی بخرم؟ صبحی که خواب مانده‌ام با وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی به سر کار بروم یا ماشین دربست بگیرم؟ برای صبحانه‌ی امروز قهوه بخورم یا چای؟ هواشناسی گفته است فردا باران می‌بارد؛ چترم را همراه خودم ببرم یا به پوشیدن بارانی اکتفا کنم؟ زندگی ما را تصمیم‌هایمان می‌سازد. اگر مروری گذری با خود داشته باشید، بی‌شک و بلااستثناء به این نتیجه می‌رسید: روزی نیست که ما در آن تصمیمی نگیریم. اما چگونه می‌توانیم تصمیم‌های بهتر و کارآمدتری اتخاذ کنیم؟ دیمون زاهاریادس در کتاب چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ (How to Make Better Decisions) به این پرسش پاسخ می‌دهد.

تصمیمات هوشمندانه دستاوردهای مثبت بسیاری را برای ما به ارمغان می‌آورند: فرصت‌های امیدوارکننده، تجربیات غنی‌تر، شادی و احساس موفقیت. در مقابل، تصمیمات نادرست ما را به دردسر می‌اندازد و در اغلب موارد عواقبی جدی و ناخوشایند را نصیب ما می‌کنند. به همین دلیل است که تصمیم‌گیری می‌تواند کاری بس دشوار باشد. اما لازم نیست نگران باشید. کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم اکنون پیش روی شماست.

دیمون زاهاریادس در این کتاب، قدم به قدم به شما نشان می‌دهد که چگونه هر بار دست به انتخابی عاقلانه بزنید. شما با شنیدن مطالب این کتاب صوتی درخواهید یافت که چگونه می‌توانید به عذاب کشیدن خود پایان دهید و تصمیمات هوشمندانه‌تان را در سریع‌ترین حالت ممکن و با اطمینان و بدون پشیمانی اتخاذ کنید. شما همچنین با شنیدن کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ یاد خواهید گرفت که چگونه تأثیرات درونی و بیرونی را که برای موفقیت شما تهدید و مانع به حساب می‌آیند، تشخیص دهید و آن‌ها را از بین ببرید.

نشر صوتی رادیو مثبت این کتاب گویا را با صدای ابوالفضل شکیبازاد و سمانه مبلغ حسینی منتشر کرده است.

کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در گرفتن تصمیم‌های هوشمندانه و انتخاب بهترین گزینه در سریع‌ترین زمان ممکن خبره شوید، شما را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

دیمون زاهاریادس را بیشتر بشناسیم

دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) علاوه‌بر این‌که نویسنده‌ی پرفروشی در حوزه کتاب‌های موفقیت و خودسازی به‌شمار می‌رود، یک متخصص بهره‌وری نیز هست. او همواره در تمام یادداشت‌ها و کتاب‌هایش در تلاش بوده تا با ارائه راهکارهای مختلف بهره‌وری و اثربخش، مخاطبان خود را برای داشتن زندگی باکیفیت‌تر راهنمایی کند. از این نویسنده تا کنون کتاب‌های زیادی به فارسی ترجمه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب «سم‌زدایی دیجیتال»، «هنر نه گفتن»، «فرمول برنامه‌ریزی»، «زندگی خود را 20/80 کنید» و... اشاره کرد. دیمون زاهاریادس صاحب سایتی به آدرس ArtOfProductivity.com است که محل انتشار بسیاری از راهکارهای عملی و یادداشت‌های کاربردی‌اش محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ می‌شنویم

خستگی تصمیم‌گیری همه رو ناراحت می‌کنه و هر روز روی زندگی ما اثر می‌ذاره. مسئله‌ی نگران‌کننده اینه که بدون این که بفهمیم اتفاق می‌افته. این خستگی نامحسوسه و می‌تونه فرآیند تصمیم‌گیری ما رو دچار مشکل کنه. خستگی تصمیم‌گیری می‌تونه باعث بشه انتخاب‌های خوب و عاقلانه‌ای نداشته باشیم. حتی وقتی که می‌دونیم این انتخاب‌ها ضد هدف‌هامون هستند. در ادامه توضیح می‌دم که خستگی تصمیم‌گیری چطور اتفاق می‌افته و چطور روی توانایی‌های ما برای گرفتن تصمیمات سالم، عاقلانه و مفید اثر می‌ذاره. بعد، چندتا راهکار بهتون یاد می‌دم تا در برابر اون کمتر آسیب ببینید.

به آخرین باری فکر کنید که بعد از یه روز سخت و پراسترس از محل کار به خونه اومدید. حضور در جلسات پشت سر هم، حرف زدن با مشتریان عصبانی و مشاجره‌های تموم‌نشدنی با همکاران، باعث می‌شه که از نظر جسمی و روحی احساس خستگی کنید. آرزو می‌کنید به آرامش برسید و بتونید کمی استراحت کنید. تمام روز در حال گرفتن تصمیم‌های اساسی و پیش پا افتاده بودید و انرژی ندارید. تصور کنید مثل همیشه لباس‌های ورزشی و کفش‌های مخصوص پیاده‌روی‌تونو پوشیدید و ازخونه بیرون می‌رید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
قسمت اول
19 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
15 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
16 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
18 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
18 دقیقه
قسمت دوازدهم
18 دقیقه
قسمت سیزدهم
17 دقیقه
قسمت چهاردهم
15 دقیقه
قسمت پانزدهم
15 دقیقه
قسمت شانزدهم
14 دقیقه
قسمت هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟
نویسنده
راویابوالفضل شکیبازاد، سمانه مبلغ حسینی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟

برای دریافت کتاب صوتی چطور بهتر تصمیم بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.