معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟

عکس جلد کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟
قیمت:
98000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟

چگونه چهره‌ای کاریزماتیک از خود به دیگران نشان دهیم؟ کریستوفر کینگلر در کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ راهکارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اثر مدنظرتان را بر دیگران از خود باقی بگذارید و آن‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟

به نظر می‌رسد که برخی از افراد سرشتی آمیخته با اقتدار دارند. افرادی که ممکن است شما هم تعدادی از آن‌ها را در زندگی خود سراغ داشته باشید؛ در خانواده‌تان یا در شمار دوستانتان و یا در محل کار، همکاری که همیشه به‌طرز متفاوتی قابل احترام است. این ویژگی مشترک بین تمامی این افراد، یعنی برخورداری از اقتداری احترام‌برانگیز و حتی گاه رعب‌آور، می‌تواند شبیه کیفیتی غیراکتسابی باشد که گمان کنید از ابتدا در شخصیت شما وجود داشته است، حال‌آنکه این نوع جسارت در واقع نگرشی است که می‌توانید آن را بیاموزید و کسب کنید. کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ نوشته‌ی کریستوفر کینگلر (Christopher Kingler) یکی از آثاری است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که توانایی یک فرد در زمینه‌ی تأثیرگذاری بر روی دیگران، به دلیل بالا بودن اعتماد به نفس و برخورداری از کاریزما است. ممکن است عوامل دیگری را نیز مانند تعداد ارقام موجودی حساب بانکی افراد در این مسئله مؤثر بدانیم. واقعیت این است که همه‌ی ما توانایی تبدیل شدن به فردی کاریزماتیک را داریم. میل به قدرت غریزه‌ای‌ست که از اجداد غارنشینمان به ما ارث رسیده است. سرچشمه‌ی این میل را باید در غریزه‌ی بقا جست‌وجو کرد. پس می‌توان گفت که تأثیرگذاری بر افراد، اعمال قدرت بر آن‌ها و میل به حساب بردن دیگران از ما، استعدادی طبیعی است که کافی است شیوه‌های شکوفایی و بازیابی و فعال‌سازی آن را یاد بگیریم.

تأثیرگذاری بر دیگران و متقاعدسازی آن‌ها هنری است که ممکن است به دلایل مختلف بخواهید به آن آراسته باشید. به‌شکلی که اصطلاحاً افراد از شما «حساب ببرند.» از لباس پوشیدن تا تسلط بر آداب معاشرت و تعامل، رفتارهای گاه ساده می‌تواند به شما کمک کند در هر موقعیتی اعتماد به نفس داشته باشید. ممکن است به‌سبب شغلتان نیاز داشته باشید که این ویژگی را در خود تقویت کنید؛ چنانکه مدیران مدارس و معلمان و رهبران عموماً از آن برخوردارند. و یا ممکن است این سبک شخصیتی را برای خود بپسندید. در هر دو حالت این کتاب صوتی راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کاری کنید تا دیگران از شما حساب ببرند.

این کتاب را که به همت نشر صوتی رادیو مثبت تهیه و منتشر شده است، با ترجمه‌ی اعظم جمالی و صدای ابوالفضل شکیبازاد بشنوید.

کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال پرورش ظرفیت خود برای تأثیرگذاری روی دیگران هستید، کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کریستوفر کینگلر بیشتر آشنا شویم

کریستوفر کینگلر یک مشاور روانشناسی، نویسنده و پژوهشگر است. تحقیقات آکادمیک او در مجلات پیشرو روانشناسی و در میان سایر نشریات مشهور منتشر شده است. کریستوفر در مشاغل مختلفی از جمله روزنامه‌نگاری، فناوری، امنیت بین‌المللی، مراقبت‌های بهداشتی و تحقیقات بازار کار کرده است. «هنر جنگ روانی» نام اثری دیگری از اوست که به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ می‌شنویم

سبک کاریزمای خودتون رو انتخاب کنید. آیا شما محجوب و خجالتی هستید یا ماجراجو و برون‌گرا؟ و یا بین این دو؟ شخصیت شما روی تأثیری که بر دیگران می‌ذارید اهمیت داره. ببینید چه سبکی به شما می‌آد. خجالتی هستید؟ یاد بگیرید که چطور به کم‌رویی‌تون غلبه کنید و اعتمادبه‌نفستون رو تقویت کنید. تا بتونید از اضطراب اجتماعی گذر کنید. همه‌چیز تمرینه. فراموش نکنید که توی مسیر مدام خودتون رو تشویق کنید. برون‌گرا هستید؟ این رو در نظر داشته باشید که افراد درونگرا ممکنه به موضوعاتی که راجع به اون‌ها صحبت می‌کنید علاقه‌ای نشون ندن. و یا همیشه دلشون نخواد که برای صحبت کردن به شما نزدیک بشن. یاد بگیرید که یه درونگرا رو چطور درگیر کنید. مثلاْ به‌جای این که خودتون حرف بزنید، سعی کنید از اون سؤال بپرسید. یا این که وقتی صحبت می‌کنه وسط حرفش نپرید و در ضمن وقتی می‌خواد جواب سؤال شما رو بده صبر داشته باشید. بین این دو هستید. چسبوندن خودتون به یکی از این دو تیپ شخصیتی درست نیست و واقعیت نداره. بپذیرید که شما بسته به شرایط هم درونگرا و هم برونگرا می‌شید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
15 دقیقه
قسمت چهارم
15 دقیقه
قسمت پنجم
16 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
18 دقیقه
قسمت هشتم
16 دقیقه
قسمت نهم
9 دقیقه
قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟
نویسنده
مترجماعظم جمالی
راویابوالفضل شکیبازاد
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
98000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟

Kimiya
۱۴۰۲/۳/۱۸
این کتاب می‌تواند دانش، الهام و اکتشاف را در زمینه‌های مختلف به اشتراک بگذارند. آن‌ها آموزش می‌دهند، تأثیر می‌گذارند و روشی را که ما فکر می‌کنیم تغییر می‌دهند. بعضی اوقات این کتابها آنقدر مهم و روشنگر هستند که به جهان و مردم آن کمک می‌کنند تا تکامل یابند.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۳/۱/۱
اینکه پرداختن به اقتدار واقعا در هنر و ارتباط موثر نقش مهمی در کاریزما فردی دارد و درمورد احترام تاثیر گزاری به روابط عاطفی گرفته تا روابط روز کاری و سیاست فردی که من بشخصه جالب میدانم و خواندنش فوق العاده مفید
"Shahram "
۱۴۰۱/۹/۲۷
ترجمه افتضاح و مطالب بیربط و بی و سر و ته،،
فقط میگه از همه تعریف کن لبخند بزن و... مثل همه کتابای دیگه کپی از مطالب همدیگه
ملیحه مرادی
۱۴۰۲/۶/۵
کتاب خوبی بود مرسی یاداوری چیزهایی هست که بلد بودیم
farnaz
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
واسه من عالی بود
محمد
۱۴۰۱/۹/۲۲
کتاب کاملی هستش برای من مفید بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟

برای دریافت کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.