معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم

عکس جلد کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم
قیمت:
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم

کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم اثر ویلیام یوری، درمورد هنر «نه» گفتن در موقعیت‌های مختلف و تأثیر شگرف این موضوع بر روی زندگی افراد است. این کتاب در مذاکرات و گفت‌وگوهای روزانه و تمامی جنبه‌های زندگی شخصی و شغلی کاربرد دارد و استفاده یا عدم استفاده از آن کیفیت زندگی هرکسی را تعیین می‌کند.

درباره کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم:

هرکسی در لحظاتی از زندگی مجبور است «نه» بگوید. ممکن است زمان‌هایی لازم باشد به دوست، اعضای خانواده، همکاران یا حتی به خودتان نه بگویید. این موضوع که چطور نه بگویید، می‌تواند بر روی کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد. درواقع این کلمه مهم باید در زمان درست و به شکل مؤثری استفاده شود وگرنه روابط زیادی خدشه‌دار می‌شود و نمی‌توانید به خواسته‌ها و برنامه‌های شخصی خود برسید.

ویلیام یوری طی تجربیاتی که در طی سی‌سال کار با رهبران و مدیران کشورهای مختلف دنیا به دست آورده است، کتاب چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم (The Power Of A Positive No) را به رشته تحریر درآورد. به عقیده نویسنده کلمه نه به اندازهٔ بله مهم است و درواقع می‌توان گفت پیش‌شرط گفتن یک بلهٔ مؤثر و کارآمد به شمار می‌آید.

تا زمانی که به افراد دیگر نه نگویید نمی‌توانید به درخواست یک نفر بله بگویید؛ بنابراین می‌توان گفت زندگی به‌طورکلی تعادل و هارمونی بین بله و خیر است. اگر طرز صحیح استفاده از کلمهٔ نه را یاد بگیرید، می‌توانید زندگی خود را به بهترین نحو دگرگون کنید. این کتاب درواقع به شما یاد می‌دهد که چگونه از علایق اصلی خود دفاع کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم:

- ویلیام یوری ترکیبی شگفت‌انگیز از تجربه، بینش، صداقت و گرما را در کار خود به ارمغان می‌آورد. در این کتاب شگفت‌انگیز به ما می‌گوید که چگونه نه بگوییم. (جیمز سی. کالینز - نویسنده کتاب از خوب به عالی)

- اگر در 25 سال گذشته این کتاب را مطالعه می‌کردم بدون شک از دردسرهای بی‌شمار و روابط متلاشی شده شخصی و حرفه‌ای زیادی جلوگیری می‌کردم. (تام پترز - نویسنده کتاب در جستجوی تعالی)

- بزرگ‌ترین راز مشترک جهان این است که اکثر ما وقتی می‌خواهیم نه بگوییم، هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خصوصی خود می‌گوییم بله. یوری سخاوتمندانه بینش و تکنیک‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا این مشکل را به یک راه‌حل برد - برد تبدیل کنیم. این یک کتاب عاقلانه و قدرتمند است. (جان نایزبیت - نویسنده آمریکایی)

- این کتاب به ما یک درس مهم می‌آموزد و آن این است که شما می‌توانید نه بگویید و همچنان خوب باشید. (لیندا کاپلان تالر - نویسنده آمریکایی)

کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید روابط اجتماعی و ارتباطات انسانی خود را تقویت کنید و در جامعه موفق‌تر باشید، این کتاب می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

ویلیام یوری را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده بنیانگذار دروس مذاکره در دانشگاه هاروارد است. کتاب دیگر او «کتاب هنر بله گرفتن» نام دارد که با راجر فیشر آن را نوشت و پنج میلیون نسخه از آن فروش رفت و به بیست زبان ترجمه شد. ویلیام یوری (William Ury) همچنین شبکه بین المللی مذاکره را تأسیس کرد که یک نهاد غیردولتی است و هدف آن پایان دادن به جنگ‌های داخلی در سراسر جهان است.

در بخشی از کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم می‌شنویم:

تحویل نهٔ مثبت به‌طرف مقابل قسمت مشکل فرایند است و به مهارت و زیرکی نیاز دارد. این فرایند با یک تأیید یعنی بله شروع می‌شود، با گذاشتن یک محدودیت ادامه می‌یابد، یعنی نه و با یک پیشنهاد به پایان می‌رسد؛ یعنی بله. به عنوان مثال فرض کن از تو دعوت شده است که برای یک سازمان محلی سخنرانی کنی، ولی تو می‌خواهی این دعوت را رد کنی:

- «خوشحالم که خبری از شما می‌شنوم. درضمن خوشحالم که می‌بینم این همه کارهای ارزشمند توی این مرکز داره انجام میشه. بنا به دلایل خانوادگی الان هیچ تعهد دیگه‌ای رو نمی‌تونم قبول کنم. ولی سال دیگه اگه هنوز مایل باشین، خوشحال میشم پیشنهادتون رو بررسی کنم. درهرحال ممنون که به یاد من بودین.»

بعد از قدردانی و احترام اولیه، نه‌ی مثبت خودت را با گفتن بله به منافعت، یعنی خانواده آغاز می‌کنی. بعد خیلی عادی، بی‌آنکه طوری رفتار کنی که طرف مقابل خیال کند روی او را زمین می‌اندازی، به مسیرت ادامه می‌دهی: «الان هیچ تعهد دیگری را نمی‌توانم قبول کنم» و بعد یک بله ارائه می‌دهی که راه‌حل جایگزین است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
سخن نویسنده
44 دقیقه
پیش‌گفتار: هدیه‌ی ارزشمند نه
47 دقیقه
فصل اول: بله‌ی خودت را رو کن
17 دقیقه
فصل اول: بخش دو - نیت و هدفی خاص را مشخص کن
55 دقیقه
فصل دوم: از نه خودت پشتیبانی کن
54 دقیقه
فصل سوم: به راهت به سوی بله احترام بگذار
56 دقیقه
فصل چهارم: بله‌ی خودت را بیان کن
50 دقیقه
فصل پنجم: از نهِ خودت دفاع کن
41 دقیقه
فصل ششم: یک بله پیشنهاد کن
41 دقیقه
فصل هفتم: به بله‌ی خودت وفادار بمان
52 دقیقه
فصل هشتم: بر نه خودت تأکید کن
41 دقیقه
فصل نهم: برای گرفتن بله مذاکره کن
20 دقیقه
نتیجه‌گیری: پیوند بله و نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم

آتنا حیدری
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب خوبی بود چیزهای زیادی یاد گرفتم ارزش شنیدن داشت
مهدی دوست محمدی
۱۴۰۱/۱/۵
برای یک بار گوش دادن خوبه
Farzaneh Darabi
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کتاب خوبیه بخونید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم

برای دریافت کتاب صوتی چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.