معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟

کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ نوشته‌ی جان سی ماکسول، راهنمایی برای مدیران و رهبران است تا در شرایط و موقعیت‌های دشوار به مدیریت سازمان بپردازند و نقش رهبری را بر عهده بگیرند. ماکسول، این نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در این کتاب، خلاصه‌ای از ایده‌های مطرح‌شده در دیگر کتاب‌هایش را با زبانی ساده و درعینِ‌حال الهام‌بخش ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی‌ست که یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و بیزینس ویک به شمار می‌رود. او که در آغاز به‌دنبال این بود که همانند پدرش به شغل کشیشی بپردازد، از دانشگاه مسیحی اوهایو مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و سپس در ایالت‌های ایندیانا، اوهایو، کالیفرنیا و فلوریدا به کشیشی پرداخت. جان سی ماکسول اولین کتاب خود را در سال 1979 منتشر کرد که موفقیت زیادی را برایش به ارمغان آورد و باعث شد رفته‌رفته به یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی کسب‌وکار و رهبری تبدیل شود. کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ (Leading in Tough Times: Overcome Even the Greatest Challenges with Courage and Confidence) خلاصه‌ای از ایده‌های مطرح شده توسط این نویسنده در طی سالیان متمادی به‌شمار می‌رود.

جان سی ماکسول در کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ می‌گوید اولین قدمی که باید در زمان دشوار بردارید، این است که خود را برای رهبری آماده کنید. به باور او، تمامی رهبران واقعی می‌دانند شرایط دشوار و سخت بهترین موقعیت و فرصت برای نشان دادن توانایی‌ها و ظرفیت‌های رهبری هستند. هر رهبر در شرایط و زمان‌های دشوار، تبدیل به یک عامل تغییر می‌شود که به دیگران کمک می‌کند تغییرات مثبت را بپذیرند و از منطقه‌ی امن‌شان بیرون روند. اصلی‌ترین مهارتی که یک رهبر در موقعیت‌های دشوار به آن نیاز دارد، مهارت برقراری ارتباط است و می‌توان گفت تمامی مهارت‌ها و فنون رهبری، به توانایی برقراری ارتباط وابسته هستند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟

کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ موضوعات و حوزه‌های متعددی را پوشش می‌دهد و جان سی مکسول برای شفاف‌سازی و انتقال بهتر ایده‌هایش، به نقل‌قول‌ها و سخنان متعددی از رهبران و مدیران موفق ارجاع داده است. او در این کتاب، مسائلی چون رشد، اعمال تغییرات، انجام کارهای گروهی، اعتماد و انگیزه‌بخشی به کارمندان و همکاران را بررسی کرده و با زبانی ساده و صمیمی مهارت‌های مورد نیاز یک رهبر را آموزش داده است.

این کتاب صوتی توسط نشر صوتی رادیو مثبت و با ترجمه‌ی علی رسولی و همایون ظفرپور تهیه شده است.

کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که مهارت‌های رهبری خود را افزایش دهید، شنیدن کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ می‌شنویم

ریسک کردن آسون نیست. چون ما رو از منطقه‌ی امن‌مون خارج می‌کنه. با این حال، باید از منطقه‌ی امن بیرون بزنیم تا تغییرات لازم رو به وجود بیاریم و راه‌حل‌های پیروزی رو توسعه بدیم. شما چطور با این موضوع کنار میایین؟ برای من اینطور بوده که هر کار ارزشمندی که تا حالا انجام دادم، اولش از ترس جانم به لبم رسیده. اولین سخنرانی، به طرز باور نکردنی‌ای ترسیده بودم. اولین جلسه‌ی هیئت مدیره، از ترس می‌خواستم بمیرم. رسمی کردن اولین ازدواجم، نزدیک بود از حال برم. مرتبه‌ی اول هیچ کاری برایم آسون نبوده و همیشه از سر ترس جونم به لبم رسیده. استیون پرسبیلت، نویسنده و استاد نوشتاری می‌گه: «افراد تازه‌کار تصور می‌کنن ابتدا باید ترس‌شون رو کنار بذارن و در ادامه کارشون رو انجام بدن. اما افراد حرفه‌ای می‌دونن که اصلاً نمی‌توان بر ترس غلبه کرد. چون شما نمی‌تونین ترس رو شکست بدین یا با اون احساس راحتی کنین. باید یاد بگیرین که چگونه با اون کنار بیاین.» من به این حالت می‌گم «راحت بودن در بیرون از منطقه‌ی امن.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
18 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
15 دقیقه
قسمت هشتم
16 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
16 دقیقه
قسمت دوازدهم
12 دقیقه
قسمت سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟
نویسنده
مترجمعلی رسولی
راویهمایون ظفرپور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه در زمان‌های دشوار رهبری کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.