معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید: هرآنچه که می‌خواهید درباره موفقیت، املاک و زندگی بدانید

عکس جلد کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید: هرآنچه که می‌خواهید درباره موفقیت، املاک و زندگی بدانید
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید: هرآنچه که می‌خواهید درباره موفقیت، املاک و زندگی بدانید

دونالد ترامپ، یکی از مشهورترین افراد جهان و کارآفرین موفق آمریکایی، در کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید رازها و راه و روش ثروتمند شدن را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد که چگونه به سبک و سیاق یک بیلیونر واقعی زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

چرا باید ثروتمند شویم؟ پس‌انداز کردن چه تفاوتی با سرمایه‌گذاری دارد؟ چگونه خانه بخریم؟ چه زمانی بهترین موقع برای بازسازی ملک است؟ چطور می‌توانیم بهترین وام ممکن را بگیریم؟ اگر به دنبال پاسخ این سؤالات هستید، دونالد ترامپ (Donald Trump) کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید (Trump: think like a billionaire) را برای شما نوشته است. او که خود یکی از بزرگترین سرمایه‌داران جهان است، در این کتاب راه‌های تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند را به شما می‌آموزد.

این کتاب صوتی دربرگیرنده‌ی توصیه‌های بسیار مهمی درباره‌ی سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است؛ از فوت و فن‌های کوزه‌گری معامله با دلال‌ها و ارزیابی ارزش ملک و نوسازی گرفته تا دریافت وام و خرید و فروش مسکن. ترامپ به شما نشان می‌دهد که چگونه هزینه‌های خود را در این زمینه‌ها کاهش دهید و چه میزان ریسک را در سرمایه‌گذاری‌های خود در نظر بگیرید. او همچنین به شما یاد می‌دهد که از چه طریقی دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، چگونه آن‌ها را به طور مؤثر تصحیح یا نقد کنید و چطور بفهمید دوستانتان به شما وفادار هستند یا نه؛ در واقع نویسنده در این اثر همه‌ی چیزهایی را که باید برای پیشرفت بدانید، بیان می‌کند.

دونالد ترامپ در این کتاب صوتی به شما نشان می‌دهد که ثروتمند شدن آسان، اما ثروتمند ماندن با سخت‌هایی همراه است. پس باید یاد بگیرید که چگونه هزینه‌های خود را مدیریت کنید. او راهنمای مخصوص خود را درباره‌ی خرید کردن، از خوراکی گرفته تا وسایل ورزشی و حلقه‌ی نامزدی، به شما ارائه می‌دهد. شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا تغییری واقعی در زندگی خود ایجاد کنید. اگر مثل یک میلیاردر فکر کنید، شانس شما برای ثروتمند شدن بیشتر است!

این کتاب به کوشش انتشارات نسل نواندیش و با ترجمه‌ی الهام شریف منتشر شده و نشر صوتی ماه آوا آن را به صورت کتاب گویا درآورده است.

کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید به فردی ثروتمند تبدیل شوید و یا در کسب‌وکار خود به شکل موفقی ظاهر شوید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دونالد ترامپ بیشتر آشنا شویم

دونالد ترامپ سیاستمدار و بازرگان نامدار اهل آمریکاست. او از سال 2017 تا 2021 به‌عنوان چهل‌وپنجمین رییس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا در کاخ سفید مشغول‌به‌کار بود. ترامپ در آکادمی نظامی نیویورک و مدرسه‌ی مالی و بازرگانی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرد. او قبل از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به سمت فعالیت در املاک و ساختمان‌سازی رفت و در جوانی مدیریت شرکت مستغلات پدرش را به دست گرفت و نام «سازمان ترامپ» را روی آن گذاشت. ترامپ در کنار فعالیت‌های سیاسی و تجاری خود، به نگارش و انتشار 15 کتاب در زمینه‌ی موفقیت و تجارت پرداخته است و کتاب «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» و «هنر معامله» از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید می‌شنویم

اغلب شخص شما مسئول وام خانه‌ی خود هستید. در بسیاری موارد ممکن است از شما بخواهند برای این وام ضمانت شخصی بگذارید. اگر شما وامی را ضمانت کردید باید خود را همیشه مسئول و آماده‌ی پرداخت آن بدانید، ممکن است شما برای پرداخت وام هیچ مشکلی نداشته باشید؛ اما موارد دیگری غیر از پرداخت نکردن اقساط وام نیز می‌توانند این ضمانت‌ها را مشمول پرداخت کنند که از آن جمله می‌توان از فراز و نشیب‌های بازار یا رکود اقتصادی، بلایای طبیعی و انواع موارد مربوط به بیمه نام برد. از این رو، باید متن بیمه‌نامه‌ای که شما را در برابر این گونه حوادث و مغبون شدن در اثر دیگر تخلفات از جمله جعل سند و غیره محفوظ می‌دارد با وکیل خود به دقت بررسی کنید.
سرمایه‌گذاری روی ملک به کمک وام ممکن است فرصت‌های بزرگی بیافریند که حتی نیازی به مدیریت و هدایت نداشته باشد. اما نمی‌توانید روی آن حساب کنید؛ چون مانند هر چیز دیگر به دقت، سختکوشی، علاقه و کمی هم خوش اقبالی نیاز دارد. در واقع، هیچ چیز پیچیده‌ای درباره‌ی وام گرفتن روی املاک وجود ندارد، جز آن که دقت و مطالعه ضروری است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
مقدمه
51 دقیقه
بخش اول: معاملات املاک - قسمت یک
53 دقیقه
بخش اول: معاملات املاک - قسمت دو
42 دقیقه
بخش دوم: پول - قسمت یک
33 دقیقه
بخش دوم: پول - قسمت دو
49 دقیقه
بخش سوم: تجارت زندگی - قسمت یک
51 دقیقه
بخش سوم: تجارت زندگی - قسمت دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید: هرآنچه که می‌خواهید درباره موفقیت، املاک و زندگی بدانید
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

pardis snb
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
قبل از هرچیز لازم به ذکره که مقدمه رو از دست ندید. خود من خیلی کنجکاو بودم اطلاعات بیشتری راجع به شخصیت ترامپ داشته باشم و صادقانه بگم از خداپرست بودنش غافلگیر شدم
همونطور که انتظار میرفت خودشیفتگی و اعتمادبنفس افراطیش در همه بخش‌ها کاملا به چشم میاد. که البته ایرادی هم نداره. چه شخصیت منفوری باشه
داشته چه محبوب هممون میدونیم که یک فرد معمولی نیست ودر بعضی زمینه‌ها خیلی موفق بوده مخصوصا کسب ثروت و تجارت. ومیتونه الگو باشه. میتونیم از تمام صحبت هاش قسمت‌هایی که برای ما مناسب هست و موافقش هستیم رو درس بگیریم
بخش اول که دررابطه با املاک هست برای من جذابیتی نداشت ولی قطعا اطلاعات مفیدی ارائه میده و ارزش یک بار شنیدن رو داره
بخش دوم درباره پول و سرمایه گزاری شامل تعدادی نکته آموزنده و درعین حال گیج کننده و ثقیل بود
و بخش آخر تجارت زندگی، خیلی خوب و مختصر لایف استایل درستی رو پیشنهاد میده از رفتار در محل کار تا طرز لباس پوشیدن و تغذیه مناسب و... که برای همه مفید و کاربردیه.
همینطور درباره تعادل بین کار و بقیه جنبه‌های زندگی نظر شخصی شو ابراز میکنه
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۹/۲۲
این کتاب شاید باید یکی از دروس رشته‌های مهندسی معماری باشد. عمیق‌ترین مفاهیم از روانشناسی گرفته تا بازاریابی فروش در این کتاب گنجانده شده است. و بسیار برای من جالب بود فردی بسیار مذهبی و انسان دوست است. این کتاب واقعا یک شاهکار است. مثل یک فیلم زیبا. خواندن آن را به همه پیشنهاد میکنم
سام سپهری
۱۴۰۱/۸/۱۹
همان طور که می‌دانید ترامپ در همه کارها بیشتر به تجملات تمرکز داشتند. جالب است که در کتاب حاضر ایشان بدور از تجملات روشهای انتخاب ملک، قوانین بازار ملک را برای قشر متوسط جامعه توضیح می‌دهد. به نظر می‌رسد که ایشان علاوه بر فروش ملک به ثروتمندان برای افراد معمولی جامعه هم فروشنده قابلی بوده است.
میلاد عباسی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کتاب بیشتر به گروه متوسط رو به بالا و ثروت مند جامعه می‌خورد نکاتی آموزشی کم وجود دارد ولی خود نمایی در متن به صورت بسیار بالایی دیده می‌شود مثل آدمی که فریاد می‌زند به من نگاه کنید به من توجه کنید. در کل بخاطر گویندش هست که ترجیح میدهی تا آخر گوش کنی.
دلم لک زده برای یه کتاب که ارزش گوش دادن داشته باشه.
Amirmasoud
۱۴۰۲/۸/۲۴
واقعا جذاب نبود و علاوه بر اون صدای گوینده خسته کننده بود بیشتر سر املاک و وام حرف میزنه که اصلا به نظرم تو ایران جواب نمیده
محمد حسین لایزال
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
به نسبت کتاب خوبی بود هر چند برای شهروندان امریکا بهتر است تا ایرانی اما در کل زندگی یک بعدی یعنی فقط پول را رواج می دهد
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب فوق العاده‌ای است. جهت پیشرفت شغلی املاک و سرمایه گذاری عالی است. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.
بنیامین شفیعی
۱۴۰۲/۷/۲۷
کتابی عالی که هرگز فکر نمی‌کردم گوش کنم قطعا توصیه می‌کنم
محمدامین
۱۴۰۲/۲/۱۰
کتاب خوبیه بیشتر ب درد قشر پول دار جامعه میخوره
رضافرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
خوب و مفید و امیدوار کننده است خوبه لذت بردم
امیر هاشمی نیکو
۱۴۰۲/۳/۱۴
بعضی مطالب کتاب مفید بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

برای دریافت کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.