معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز

عکس جلد کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز

چگونه می‌توانیم از قدرت نامتناهی ذهن استفاده کنیم و استعداد بالقوه‌ی خود را تمام و کمال شکوفا سازیم؟ در کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز تمریناتی برای اثر مشهور جیم کوییک، به نام «بی حد و مرز»، در نظر گرفته شده و به پرسش بالا پاسخی کارآمد ارائه می‌دهد. نسخه‌ی اصلی کتاب بی حد و مرز نوشته‌ی جیم کوییک در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز

بسیاری معتقدند که مغز یکی از قدرتمندترین دارایی‌هایی است که هر انسانی می‌تواند در اختیار داشته باشد. تصور کنید؛ ایده‌ی تمام جنگ‌ها، کشورگشایی‌ها، تصمیمات بزرگ و کوچک و هرآنچه که به دست انسان رقم می‌خورد، برآمده از کاسه‌ی سر اوست. حجمی پرپیچ‌وخم که از توپِ بازی کودکان کمی کوچکتر است. ذهن می‌تواند خلق کند و نابود سازد. قدرتی نامتناهی در ذهن و مغز انسان وجود دارد که هرگز نباید آن را هدر داد. اما چگونه؟ جیم کوییک در کتاب مشهور خود با عنوان بی حد و مرز، راهکارهای استفاده از این دارایی مخصوص بشری را در اختیار شما قرار می‌دهد. انتشارات زندگی متمرکز (Intensive Life Publishing) در کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز (Workbook for Limitless)، تمریناتی را برای ایده‌های کارآمد و اساسی جیم کوییک تدارک دیده و در اختیار مخاطبان گذاشته است.

هیچ‌کس تعریف دقیقی از مرزها یا محدودیت‌های مغز ندارد. زیرا در تمام ادوار تاریخ، قطع به‌یقین کسی نبوده است که از تمام ظرفیت مغز خود، بدون ذره‌ای هدررفت استفاده کرده باشد. با این حال بشر همواره در تکاپو بوده است تا راهی را برای شکوفا کردن حداکثرِ توانایی‌های بالقوه‌ی مغز و ذهن خود پیدا کند. به نظر می‌رسد جیم کوییک یکی از افرادی است که به عظمت مغز ایمان دارد و به‌خوبی نسبت به قدرت نامتناهی ذهن آگاه است. او در کتاب بی حد و مرز، ایده‌های کارآمد و مجربی را گردآوری کرده است تا از رهگذر آن‌ها، افقی جدید بر گستره‌ی توانمندی‌های ذهنی شما نمایان سازد.

در 25 سال گذشته، جیم کوییک به طیف گسترده و متنوعی از افراد، از چهره‌‌های شاخص و مشهور گرفته تا مدیران اجرایی و دانش‌آموزان کمک کرده است تا حافظه‌ی خود را افزایش دهند، مهارت‌های تصمیم‌گیری‌شان را بهبود ببخشند، تندخوانی را یاد بگیرند و موجود خارق‌العاده‌ی خفته درون مغز خود را آزاد کنند.

در کتاب تمرین بی حد و مرز، شنوندگان تمرینات آزموده‌ای را برای استراتژی‌ها و میانبرهای فوق‌العاده‌ی جیم کوییک در راستای تقویت مغز خود یاد خواهند گرفت. انتشارات زندگی متمرکز برای رسیدن به این مقصود، ابزارهای ساده و کاربردی مختلفی را در راستای افزایش تمرکز و شکوفایی هرچه سریع‌تر حداکثر پتانسیل‌های ذهنی، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

همچنین نسخه‌ی اصلی کتاب جیم کوییک نیز در دو قالب صوتی و الکترونیکی با ترجمه‌های مختلف و نام‌های گوناگون «نامتناهی» و «نامحدود» در کتابراه موجود است. آنچنان که جیم کوییک درباره‌ی نسخه‌ی اصلی کتاب تألیف خود بیان کرده است: «با استفاده از این کتاب، بدون توجه به سن، سابقه یا سطح تحصیلات، می‌توانید راه‌های جدیدی برای استفاده از مغز خود بیاموزید. اگر به دنبال راه‌های بهتری برای مقابله و رشد بوده‌اید، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم دوباره عاشق یادگیری شوید.»

ترجمه‌ی آناهیتا نبوی‌پور از این کتاب با صدای محمد یزدانی به همت نشر صوتی شادن پژواک تهیه و منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب بی حد و مرز

  • جزء فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب بی حد و مرز

  • این کتاب مکاشفه‌ای در زمینه‌ی یادگیری محسوب می‌شود. (دکتر رودی تانزی، محقق بیماری آلزایمر)

  • هیچ قرص نبوغی وجود ندارد، اما جیم به شما فرآیند پرورش مغز را آموزش می‌دهد. (دکتر مارک هایمن، رئیسِ دپارتمانِ راهبرد و نوآوری در مرکز پزشکی کلینیک کلیولند، نویسنده‌ی 12 کتاب پرفروشِ نیویورک تایمز)

  • چیزی که جیم کوییک به‌خوبی می‌داند این است که چگونه از من به عنوان یک انسان حداکثر بهره را ببرد. (ویل اسمیت)

  • به هیچکس بیش از جیم کوویک و برنامه‌های او برای بهینه‌سازی عملکرد مغز اعتماد ندارم. (دکتر دانیل آمن، نویسنده)

  • به عنوان فردی که تمام زندگی خود را به دنبال دانش بوده است، من با آغوش باز پذیرای آن چیزی هستم که جیم در این کتاب آموزش می‌دهد. زمانی که شما می‌آموزید چطور یاد بگیرید، همه چیز برایتان ممکن می‌شود و جیم بهترین راهنما برای این کار است. (کوینسی جونز)

  • کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز برای چه کسانی مناسب است؟

    اگر به دنبال راهی هستید که ظرفیت‌های ذهنی خود را تا حد ممکن شکوفا سازید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با جیم کوییک بیشتر آشنا شویم

جیم کوییک (Jim Kwik) یکی از مشهورترین متخصصان در زمینه‌ی یادگیری سریع، بهبود حافظه و بهینه‌سازی مغز است. احتمالاً مسئله‌ای که او را به سمت تحقیق در زمینه‌ی یادگیری و بهبود عملکرد مغز سوق داد، آسیب مغزی‌ای بود که در دوران کودکی در مدرسه برایش اتفاق افتاد. جیم کوییک تمام زندگی خود را وقف کمک به دانش‌آموزان، سالمندان، مربیان و کارآفرینان کرده تا بتوانند از ذهن خود استفاده‌ی بیشتری کنند.

او بنیانگذار شرکت Kwik Learning و متخصص در حوزه تندخوانی، بهبود حافظه، عملکرد مغز و یادگیری سریع در سراسر جهان است. جیم کوییک به عنوان یک مربی مجرب و حرفه‌ای تکنیک‌های سرگرم‌کننده‌ای را به مخاطبان خود آموزش می‌دهد تا از ویژگی‌های قدرتمند ذهن خود استفاده کنند. همچنین او با سازمان‌های جهانی همچون Google ،Virgin ،Nike ،Zappos ،GE،Harvard ،NYU و... همکاری می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز می‌شنویم

خیلی‌هامون به‌سرعت محتوای کتابی رو که می‌خونیم فراموش می‌کنیم. روان‌شناس‌ها این موضوع رو به منحنی فراموشی ما نسبت می‌دن یا سرعت فراموشی اونچه ابتدا آموختیم. طبق مطالعات، نیمی از آموخته‌هامون رو در عرض یک ساعت فراموش می‌کنیم و بعد از 24 ساعت فقط سی درصد اون رو به یاد می‌آریم. برای بهبود توانایی‌مون در حفظ اطلاعات، انجام این سه روش پیشنهاد می‌شه:

یک - تکنیک پومودور: تکنیک پومودور از شما می‌خواد که بعد از انجام کاری به مدت 25 دقیقه، 5 دقیقه استراحت کنید. اثربخشی اون در بهبود حافظه بر اساس این باوره که تمرکز ما فقط ده تا چهل دقیقه طول می‌کشه. بنابراین ما باید به‌طور منظم استراحت‌های کوتاه‌مدت داشته باشیم. این تکنیک همچنین تأثیر تقدم و تازگی در حافظه رو در نظر می‌گیره. این نظریه ادعا می‌کنه که ما بیشتر اونچه که در اولین و آخرین بخش یک فعالیت، یک کلاس یا یک تعامل اجتماعی می‌آموزیم رو به خاطر می‌سپاریم. با استراحت، شروع و پایان بیشتری ایجاد می‌کنید که به معنای یادگیری بیشتره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
فصل اول: بی حد و مرز شوید
8 دقیقه
فصل دوم: چرا الان اهمیت دارد؟
6 دقیقه
فصل سوم: ذهن بی حد و مرز
9 دقیقه
فصل چهارم: چگونه هر کتابی را بخوانیم و به خاطر بسپاریم؟
10 دقیقه
فصل پنجم: اثر سیستم باور
7 دقیقه
فصل ششم: هفت دروغ در یادگیری
6 دقیقه
فصل هفتم: هدف
8 دقیقه
فصل هشتم: انرژی
6 دقیقه
فصل نهم: قدم‌های کوچک ساده
7 دقیقه
فصل دهم: جریان
8 دقیقه
فصل یازدهم: تمرکز
9 دقیقه
فصل دوازدهم: درس خواندن
8 دقیقه
فصل سیزدهم: حافظه
9 دقیقه
فصل چهاردهم: سریع‌خوانی
15 دقیقه
فصل پانزدهم: فکر کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز
نویسنده
مترجمآناهیتا نبوی پور
راویمحمد یزدانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز

برای دریافت کتاب صوتی کتاب تمرین بی حد و مرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.