معرفی و دانلود کتاب صوتی کسب درآمد: درآمد خود را در هر زمان و هر بازار به حداکثر برسانید

عکس جلد کتاب صوتی کسب درآمد: درآمد خود را در هر زمان و هر بازار به حداکثر برسانید
قیمت:
۵۳۰۰۰ 37100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کسب درآمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کسب درآمد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کسب درآمد: درآمد خود را در هر زمان و هر بازار به حداکثر برسانید

چگونه می‌توان درآمد و جایگاه شغلی خود را بالاتر برد و به حداکثر رساند؟ برایان تریسی در کتاب صوتی کسب درآمد، تکنیک‌ها و راهکارهایی را به شما می‌آموزد که با کمک آن‌ها می‌توانید ارزش خود را در محل کار افزایش داده و به آن میزان درآمدی که لیاقتش را دارید، برسید.

درباره کتاب صوتی کسب درآمد:

آیا می‌دانید چطور می‌توان کارایی خود را در محل کار دوبرابر کرد؟ اگر تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید که با افزایش کارایی، درآمد خود را بیشتر کنید این کار برایتان غیرممکن به نظر نمی‌آید. برایان تریسی در کتاب کسب درآمد (Earn what you're really worth) به شما می‌گوید میزان درآمد دریافتی به تصمیمی که امروز می‌گیرید بستگی دارد.

با شنیدن این کتاب راهکارهای کاربردی زیادی یاد می‌گیرید که با استفاده از آن‌ها قادر خواهید بود درآمد خود را در هر موقعیت شغلی که هستید به حداکثر برسانید. کتاب کسب درآمد همچنین به شما یاد می‌دهد، شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید؛ چراکه تنها در این صورت است که می‌توانید با بالاترین میزان انرژی ممکن کار کنید.

نویسنده عقیده دارد اگر مدام مهارت‌هایتان را افزایش ندهید، نمی‌توانید پیشرفت کنید. شما باید توانایی کسب درآمد را داشته باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه میزان حقوق دریافت کنید. اگر به دنبال جایگاه بالاتری هستید و مدام تلاش می‌کنید تا به اهدافی که برای خود در نظر گرفته‌اید برسید، این کتاب را گوش کنید.

تریسی این پیام را به شما می‌رساند که شادترین و موفق‌ترین لحظات زندگی‌تان به آینده تعلق دارد و آینده از لحظات حال شما سرچشمه می‌گیرد. نکاتی که در کتاب حاضر به شما ارائه می‌شوند در تعیین سرنوشت شما تأثیر بسیار زیادی دارند. شنیدن آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند که به توانایی پول‌سازی خود کاملاً آگاه شوید و کاری کنید که هر روز سودمندی‌تان افزایش پیدا کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کسب درآمد:

- برایان تریسی یک رویکرد کلاسیک برای افزایش سریع ارزش و درآمد شما در هر شغل یا شرکتی نوشته است. (آنتونی رابینز - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- برایان تریسی یک برنامه گام‌به‌گام تضمین شده و اثبات شده را به شما ارائه می‌دهد تا ارزش خود را افزایش دهید، پتانسیل واقعی خود را به کار برده و بیش از آنچه تصور می‌کردید درآمد کسب کنید. (جک کنفیلد - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید به‌سرعت به 20 درصد افرادی که 80 درصد درآمد را در هر مشاغل به دست می‌آورند بپیوندید. (اکر، تى. هارو - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- این کتاب سریع و کاربردی دارای روش‌ها و تکنیک‌های اثبات شده است که می‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کرده و بهره‌وری، عملکرد و در نهایت درآمد خود را دوبرابر کنید. (دیوید بچ - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

کتاب صوتی کسب درآمد مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در مسیر شغلی خود پیشرفت کنید و درآمد خود را تا جای ممکن افزایش دهید، شنیدن این کتاب کاربردی می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و سخنران انگیزشی در سال 1944 در کانادا متولد شد. او در نوجوانی مدرسه را ترک کرد و به دلیل فقر شدید تصمیم گرفت که مشغول به کار شود. برایان تریسی (Brian Tracy) در تمامی کتاب‌هایش به تجربه‌هایی را که در زندگی کاری و شخصی کسب کرده، اشاره می‌کند و به دیگران یاری می‌رساند که در زندگی خود موفق باشند و به اهدافی که در نظر دارند برسند.

از مهم‌ترین کتاب‌های این نویسنده برجسته می‌توان به «حرف نزن، عمل کن»، «قورباغه‌ات را قورت بده»، «هنر بیان»، «مدیریت درونی»، «معجزه انضباط فردی»، «بهانه ممنوع»، «قدرت برنامه‌ریزی» «موفقیت» و «هدف» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کسب درآمد می‌شنویم:

ما در پیشرفته‌ترین عصر بشر زندگی می‌کنیم. قبلاً هرگز این امکان وجود نداشته که بهتر و طولانی‌تر زندگی کنیم. در آینده وضع از این هم بهتر خواهد شد. شما موجودی فوق‌العاده هستید. هرگز کسی نبوده و نخواهد بود که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شما برخوردار باشد. هرگز کسی وجود نداشته که استعداد، توانمندی‌ها، دانش، تجربه، فراست و بصیرت، آرزو و هدف‌ها و بلندپروازی‌های شما را داشته باشد. امکان این که کسی دقیقاً کیفیت و استعداد شما را داشته باشد، پنجاه بیلیون به یک است.

بنابراین می‌توانیم بگوییم که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. به هنگام تولد مغز هر نوزاد صد بیلیون نورون دارد. هر سلول مغز شما با بیست هزار سلول دیگر در ارتباط است. «تونی بوزان» روان‌شناس سرشناس، تخمین زده است که صد بیلیون نورون که با بیست هزار سلول ارتباط داشته باشد سبب می‌شود تعداد اندیشه‌هایی که مغز شما می‌تواند خلق کند، بیش از تعداد همهٔ مولکول‌های شناخته شده در عالم هستی است. تعدادش برابر یک است که جلوی آن شش صفحه صفر قرار دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
35 دقیقه
فصل یک: نرمال جدید
25 دقیقه
فصل دو: شرکت خدمات شخصی شما
50 دقیقه
فصل سه: بر درآمد بالقوهٔ خود بیفزایید
26 دقیقه
فصل چهار: روی توانمندی‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید
36 دقیقه
فصل پنج / بخش یک: کار مناسب پیدا کنید
41 دقیقه
فصل پنج / بخش دو: بذرهایتان را در همه جا بکارید
32 دقیقه
فصل شش: آینده به شایسته‌ها تعلق دارد
33 دقیقه
فصل هفت / بخش یک: بهره‌وری خود را دو برابر کنید
38 دقیقه
فصل هفت / بخش دو: با تمام انرژی کار کنید
25 دقیقه
فصل هشت: مدیریت مفید پروژه
13 دقیقه
فصل نه: به کارکنان‌تان بها بدهید
28 دقیقه
فصل ده: حل مسئله و تصمیم‌گیری قدرتمند
37 دقیقه
فصل یازده / بخش یک: بر درآمد خود بیفزایید و سریع‌تر ارتقا رتبه بگیرید
50 دقیقه
فصل یازده / بخش دو: به استحکام شخصیت خود بها بدهید
15 دقیقه
فصل دوازده: ادراک و استنباط همه چیز است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کسب درآمد: درآمد خود را در هر زمان و هر بازار به حداکثر برسانید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ 37100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کسب درآمد

محمدرضا موسوی
۱۴۰۲/۴/۴
کتابی فوق‌العاده برای زندگی شخصی و محل کار،
میشه روابط محل کار رو به روابط توی خانواده هم نسبت داد. بسیاری از سوالات سبک زندگی آدم‌های موفق رو جواب میده. شروع خوبی برای تغییرات بزرگ.
زندگی امروزه، زندگی در عصر ارتباطات انسانی هست.
Daruosh BaBahasani
۱۴۰۲/۵/۱۱
سلام این کتاب هم آموزنده وهم کاربردی است وخیلی خوبه وباگویندگی بسیار عالی که هرچه زمان برای گوش کردن داشته باشی خسته نمیشی درکل عالی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کسب درآمد

برای دریافت کتاب صوتی کسب درآمد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.