معرفی و دانلود کتاب صوتی کلاغ پیر

عکس جلد کتاب صوتی کلاغ پیر
قیمت:
16900 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاغ پیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاغ پیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلاغ پیر

کتاب صوتی کلاغ پیر نوشتهٔ الکساندر لانژکیلاند، داستان فانتزی و جذاب کلاغی را روایت می‌کند که بر فراز یک شهر پرواز می‌کند و به دنبال غذا می‌گردد. این داستان خرابی‌هایی را که انسان بر روزی زمین ایجاد کرده، با روایتی داستانی و از زاویه دید یک پرنده به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب صوتی کلاغ پیر:

داستان از زبان یک کلاغ روایت می‌شود. او گرسنه است و به دنبال تکه غذایی می‌گردد که سال‌ها پیش آن را در جایی پنهان کرده بود. در طی پروازش به سمت آن تکه گوشت، چیزهایی در شهر می‌بیند که باعث خشم او می‌شود. کلاغ پیر به‌شدت از دست انسان‌ها عصبانی می‌شود. چراکه سرزمینی که او در آن بود زمانی برای کلاغ‌ها و دیگر حیوانات ساخته شده بود و حالا انسان‌ها آن را تصرف کرده بودند.

پرندگان، خرگوش‌ها و مرغ‌های آبی زیادی در آن جا سکونت داشتند و اطراف آن جا را زیبا کرده بودند. اما بعد از گذشت سال‌ها به هرجا که چشم می‌انداخت فقط خانه و ساختمان می‌دید و بس. کلاغ با اینکه در بین آدم‌ها بزرگ شده بود، با آن‌ها رابطه خوبی نداشت و هر بار که بر فراز آن شهر پرواز می‌کرد، آن‌قدر بالا می‌رفت تا او را نشناسند.

او پیش خود فکر می‌کرد که به‌راستی بشر با زمین چه کرده و چه به‌روز او آورده و با چه حقی توانسته حق حیات و شادی را از حیوانات سلب کند؟ الکساندر لانژ کیلاند (Alexander Lange Kielland) عقیده دارد انسان با کارهای خود و زندگی صنعتی باعث آلودگی هوا و آب، فرسایش خاک، سیل، آتش‌سوزی و گرمایش زمین شود و این عقیده خود را به زیبایی در این داستان از زبان کلاغ شرح داده است.

صادق هدایت نویسنده و روشنفکر مشهور، داستان کلاغ پیر (Gammel kråke) را به فارسی ترجمه کرد و آن را در مجموعه داستان «دیوار» قرار داد.

کتاب صوتی کلاغ پیر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و انتقادی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی کلاغ پیر می‌شنویم:

در هوای نمناک، تند و خدنگ می‌پرید. کلهٔ سفید پشته‌های کنار دریا را که از دور می‌درخشید، دید. در این هنگام یک لکهٔ سیاه بزرگی به چشمش خورد که آن پایین ممتد می‌شد. این باتلاق بود. اطراف آن، روی بلندی‌ها خانه‌هایی وجود داشت، ولی روی هامون که یک فرسنگ درازای آن می‌شد، هیچ نشان آدمیزاد پیدا نبود. توده‌های زغال و در انتهای آن تل‌های کوچک سیاه دیده می‌شد که بین آن‌ها چاله‌های آب تلألؤ می‌زد.

کلاغ پیر فریاد زد: خانم سلام!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
کلاغ پیر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلاغ پیر
نویسنده
مترجمصادق هدایت
راویحسین نصیری
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
16900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلاغ پیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلاغ پیر

برای دریافت کتاب صوتی کلاغ پیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.