معرفی و دانلود کتاب صوتی کلیدهای فروش

عکس جلد کتاب صوتی کلیدهای فروش
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلیدهای فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلیدهای فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلیدهای فروش

زیگ زیگلار در کتاب صوتی کلیدهای فروش، فوت‌وفن حرفۀ فروشندگی را به شما می‌آموزد و دیدگاهتان را نسبت به این شغل تغییر می‌دهد. این اثر با راهکارهایی که ارائه می‌دهد، کمک می‌کند تا میزان فروش خود و رضایت مشتریان‌تان را افزایش دهید و به سود خوبی دست پیدا کنید.

دربارۀ کتاب صوتی کلیدهای فروش:

اگر شما یک فروشندۀ حرفه‌ای باشید، خوب می‌دانید که مشتری برندۀ همیشگی است. می‌گوییم حرفه‌ای چرا که یک حرفه‌ای تنها چیزی را به فروش می‌رساند که در طولانی‌مدت برای مشتری قابل استفاده باشد و موجب رضایت آن‌ها شود.
آیا می‌دانید چگونه مردم را به خرید بیشتر همراه با حس خوب تشویق کنید؟ آیا شما هم از آن جمله افرادی هستید که حس خوبی نسبت به کلمۀ فروش ندارند؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد تا زمانی که کسی چیزی را بفروشد. تاکنون به این عبارت فکر کرده‌اید؟ زمانی که یک فروش روی می‌دهد چه اتفاقی می‌افتد؟ بسیاری از فروشندگان نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد، زمانی که یک فروش با موفقیت انجام می‌شود.

یک محصول خوب هر چقدر هم که از کیفیت و درجه استاندارد بالا و عالی‌ای برخوردار باشد باید فروخته شود تا مفید به نظر برسد. تا وقتی که فروشی انجام نشود، این‌گونه تصور می‌شود که هیچ کاری انجام نشده است.

در طول قرن‌های گذشته مخترعان بسیاری برای فروش نخستین محصول خود، سال‌ها کوشش کردند تا مردم را به خرید تشویق کنند. در صورتی که اکنون محصول آن‌ها به جزئی جدانشدنی از زندگی افراد تبدیل شده است. ادیسون ناچار به نصب نخستین لامپ الکتریکی به طور رایگان در یک دفتر کار شد. 14 سال زمان برد تا مک کورتن موفق به تشویق مردم برای خرید ماشین دروگر اختراعی‌اش شود.

این فروشندگان بودند که موفق شدند این اختراعات و ابداعات را به مردم نشان داده و آن‌ها را از وجود و کارکرد آن‌ها باخبر کنند تا مردم نیز به نیاز واقعی‌شان آگاه شوند و از آن‌ها بهره بگیرند.

یک فروشنده چگونه می‌تواند به حرفه و جایگاه خود افتخار کند؟ شما در سِمت یک فروشنده چه احساسی دارید؟ آیا تصور می‌کنید فروشندگی به این معناست که چیزی را به مردم بفروشیم که به ان احتیاجی ندارند؟

فارغ از اینکه سازنده، محصولش را تا چه حد خوب ساخته یا محصول یا خدمت تا چه میزان عالی باشند، چیزی که اهمیت دارد این است که باید حتماً به فروش برسند. شغل فروش و فروشندگی یعنی برطرف کردن نیاز مشتری که خود از آن آگاه نیست. یک فروشندۀ حرفه‌ای اعتقاد دارد در حال خدمت صادقانه به مردم است و ارائۀ خدمت و برطرف کردن نیازهای مشتری‌ها سود خودش را در پی دارد. به همین دلیل به فروشنده بودنش افتخار می‌کند.

زیگ زیگلار در کتاب صوتی کلیدهای فروش از 11 راز حرفه‌ای فروش برای شما پرده برمی‌دارد. با آموختن این رموز می‌توانید معنای واقعی فروش را دریابید، به فروشنده بودن‌تان مفتخر باشید و راه‌حل‌هایی برای تشویق افراد به خرید با یک حس خوب و ماندگار را یاد بگیرید. این کتاب ذهنیت‌تان را دربارۀ شغل فروش و فروشندگی دگرگون می‌کند.

کتاب صوتی کلیدهای فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید و فروش و رضایت مشتریان را افزایش دهید این کتاب را از دست ندهید.

با زیگ زیگلار بیشتر آشنا شویم:

هیلاری هیلتون زیگ زیگلار (Zig Ziglar)، نویسنده، مدیر فروش و سخنران انگیزشی در سال 1926 در ایالت آلابامای آمریکا به دنیا آمد و دهمین فرزند خانوادۀ خود محسوب می‌شد. در سال 1931 هنگامی که 5 سال داشت، پدرش در ایالت می‌سی‌سی‌پی در جایگاه مدیریت قرار گرفت و به ناچار به این ایالت نقل مکان کردند. هر چند یک سال بعد از این اتفاق، پدر زیگلار بر اثر سکته و دو روز پس از فوت دخترش درگذشت.

زیگلار بخشی از جوانی‌اش در سال‌های 1943 تا 1945 را در زمان جنگ جهانی دوم در ارتش آمریکا گذراند. هر چند به طور عملی وارد جنگ نشد و در این سال‌ها در یکی از برنامه‌های آموزشی ارتش مشغول فعالیت آموزشی بود.

او در کارنامۀ حرفه‌ای و شغلی‌اش در شرکت‌های گوناگون به فروشندگی و مدیریت فروش پرداخت که در برخی از آن‌ها تا جایگاه مدیریت ارشد سازمان هم پیش رفت. وی تا سال 2010 همچنان با سفر به شهرهای مختلف دنیا به سخنرانی انگیزشی برای مردم می‌پرداخت.

زیگ زیگلار سرانجام در سال 2012 از دنیا رفت. از دیگر آثار او می‌توان به توصیه‌های جادویی برای موفقیت، اسرار زیگ زیگلار در نهایی کردن فروش و فروش 101 اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کلیدهای فروش می‌شنویم:

این ماجرا برایم خیلی جالب بود. سال 1986 تیم فوتبال ایالت پن در مقابل دانشگاه میامی بازی کرد. دانشگاه میامی توی تیمش یک بازیکن برندۀ جایزۀ هایسمن داشت. اسمش را همه می‌دانستند. اسمش وینی تستی ورنی بود. او بازیکن خیلی فوق‌العاده‌ای بود و البته هنوز هم هست. اما تیم ایالت پن بازی را برد. این ماجرا توی بازی ایالت پن در مقابل دانشگاه بوستون هم تکرار شد. دانشگاه بوستون هم مثل تیم دانشگاه میامی توی ترکیب تیم یک بازیکن برندۀ جایزۀ هایسمن داشت که اسمش داگ فلودی بود اما باز هم تیم ایالت پن برندۀ بازی شد.

برایم جالب بود که خواندم وقتی تیم ایالت پن در مقابل تیم دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازی داشت و مارکوس آلن بازیکن برندۀ جایزۀ هایسمن توی آن تیم بود، تیم ایالت پن برای چندمین بار پیروز میدان شد و این ماجرا با دانشگاه جورجیا و بازیکن برندۀ جایزۀ هایسمن‌اش یعنی هرشل واکر تکرار شد.

من نمی‌خواهم چیزی در مورد این چهار مرد جوان بگویم. آن‌ها بدون شک بازیکنان عالی‌ای بودند اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که جدا از اینکه ما چقدر خوب هستیم یا جدا از اینکه ما چقدر استعداد داریم به عنوان اشخاص حرفه‌ای وقتی که با روحیه تیمی همراه می‌شویم، تک‌تک ما بهتر عمل می‌کنیم چون تیم ما بهتر عمل می‌کند. من معتقدم که این یکی از مهم‌ترین رازهای فروش موفق است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
قسمت اول
12 دقیقه
قسمت دوم
12 دقیقه
قسمت سوم
12 دقیقه
قسمت چهارم
10 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلیدهای فروش
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویشهاب مهرپویان
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلیدهای فروش

alireza madipour
۱۴۰۰/۳/۳۱
از نظر من این کتابی هست که باید هر روز قبل از شروع کار و فروش گوش کنیم...
دلیلش اینه که هم کوتاهه هم انگیزشی.
نکاتی داره که واقعا اگر اجرا کنی ۳۰ درصد فروش بیشتر می‌شه...
مگه میشه کتاب زیگ زیگلار عالی نباشه.
Ali Habibi
۱۴۰۱/۱۲/۴
لطفا کمی از من من کردن دست بکشید و با اجرای تکنیک‌های این کتاب آینده خودتان را بسازید
Majid Farahbakhsh
۱۳۹۹/۱۱/۴
درود بر شما
متاسفانه حقیقت اینه که خیلی خیلی کمتر از مبلغش ارزش داشت
Mohammad Habibi
۱۴۰۱/۹/۱۳
زیگ زیگلار فوق العادست کلا
Kamyab Payab
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
خیلی کم و نا چیز بود!
ghghgh hjhjhj
۱۴۰۰/۸/۱۷
میتونه آموزنده باشه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلیدهای فروش

برای دریافت کتاب صوتی کلیدهای فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.