معرفی و دانلود کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!

عکس جلد کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!

توانایی فروش به‌اندازه‌ی غذا، آب و اکسیژن مهم است. شاید این جمله اغراق‌آمیز به نظر برسد اما گرنت کاردون در کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا نشان می‌دهد که هر فردی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف و ایده‌هایش باید بتواند محصولی را به دیگران بفروشد.

درباره‌ی کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا

بسیاری از ما خود را فروشنده نمی‌دانیم اما همه‌ی ما در مقطعی از زندگی چیزی را به کسی فروخته‌ایم. در کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا (Sell Or Be Sold) گرنت کاردون (Grant Cardone) به ما نشان می‌دهد که برای رسید به اهداف خود در زندگی یا کسب‌وکار باید بتوانیم بفروشیم، متقاعد کنیم، مذاکره کنیم و ارائه دهیم. ما باید بتوانیم دلایل قانع‌کننده‌ای بیابیم که نشان دهد ایده‌ها یا محصولاتمان بهتر از دیگر رقبا است.

ازنظر گرنت کاردون ما در یک محیط رقابتی جهانی زندگی می‌کنیم. کسانی می‌توانند در چنین دنیایی موفق شوند که بیشترین توجه را به خود جلب کنند، فرصت‌ها را افزایش دهند و با موفقیت چیزی بفروشند. او می‌داند که چنین تفکری مخالفان زیادی دارد اما از منظر کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا افراد یا فروشنده هستند یا بازندگانی که ایده‌های دیگران به آن‌ها فروخته شده است. بنابراین درک اصول فروش مانند آب و غذا برای موفقیت در زندگی، کسب‌وکار و روابط شخصی اهمیت پیدا می‌کند.

درحالی‌که بسیاری فکر می‌کنند با انجام کار بهتر یا سخت‌تر کار کردن،‌ افزایش حقوق و ترفیع خواهند داشت، اما کتاب صوتی فروش، تنها راه بقا مخالف این عقیده را اثبات می‌کند. ازنظر گرنت کاردون تنها کسانی در زندگی ارتقا می‌یابند که می‌توانند ایده‌های خود را با موفقیت به دیگران بفروشند. او نشان می‌دهد این باور که دلیل اصلی شکست کسب‌وکارها کمبود سرمایه است، یک بهانه‌ی اشتباه است. واقعیت این است که کسب‌وکارها به دلیل عدم توانایی در فروش ایده‌ها، محصولات و یا خدمات به مردم شکست می‌خورند.

ترکیب تئوری‌های یک کتاب انگیزشی و راهنمایی‌های عملی یک کتابچه‌ی راهنما در کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا باعث شده این کتاب صوتی تمام مراحل موردنیاز برای تسلط بر هنر فروش را در خود داشته باشد. در نظر گرفتن زندگی به‌عنوان امکانی برای فروش محصولات باعث می‌شود همه‌ی تجربیات پیشین به‌نوعی در خدمت فروش بهتر قرار بگیرند. وظیفه‌ی واقعی فروشنده درک نیازهای مشتری و یافتن بهترین راه برای رفع این نیازها است. چنین نگاهی به زندگی را می‌توان در مشاغلی که به‌ظاهر جنبه‌ی فروشندگی ندارند نیز به کار برد. حتی در روابط دوستانه یا احساسی نیز درک درست از عرضه و تقاضا باعث می‌شود یک فروشنده نسبت به دیگران موفق‌تر باشد. در کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا استراتژی‌های داشتن یک زندگی موفق و راه رسیدن به اهداف آموزش داده می‌شود.

شنوندگان این کتاب صوتی یاد می‌گیرند با استفاده از کلمات و تکنیک‌های فروشندگی مشکلات و درگیری‌های زندگی خود را کاهش داده و در مسیر هدف‌هایشان حرکت کند. نسخه‌ی چاپی کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا را نشر آموخته با ترجمه‌ی شایان تقی‌نژاد منتشر کرده و نسخه‌ی صوتی این کتاب با صدای ابوالفضل شاه بهرامی توسط موسسه نوین کتاب گویا تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب فروش؛ تنها راه بقا

  • گرنت در این کتاب با راهبردهایی که امتحان‌شان را پس داده‌اند نشان می‌دهد چطور با دستان خالی شروع کنید و ثروتمند شوید. خواندن این کتاب برای هرکسی که در زندگی و فروش تشنه‌ی موفقیت باشد، از نان شب هم واجب‌تر است. (بریان هاردمن - کارآفرین)

  • این کتاب بیانی رک‌وپوست‌کنده دارد که هر فرد حرفه‌ای از آن استقبال کرده و نفع می‌برد. حتی اگر فروشنده‌ای حرفه‌ای نیستید، این کتاب متقاعدتان می‌کند که فروش ضروری‌ترین مهارت برای تحقق رویاهایتان است. (هاروی اسمیدیک – رئیس راهبردهای بقا)

  • اطلاعات کتاب فروش؛ تنها راه بقا درآمدتان را افزایش می‌دهد. گرنت کاردون اثری شاهکار خلق کرده است. این کتاب به‌مثابه‌ی اکسیژن خالص برای دنیای امروزی کسب‌وکار است. (جان مپین – بنیان‌گذار گروه متروپلیس مدیا)

کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب نه‌تنها برای فروشندگان حرفه‌ای بلکه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و والدینی که می‌خواهند دیگران را به حمایت از تلاش‌ها یا اهدافشان متقاعد کنند مفید است.

با گرنت کاردون بیشتر آشنا شویم

گرنت کاردون نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، در سال 1958 در لوئیزیانای آمریکا به دنیا آمد. او یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران جمعی در جهان است که بیش از 880 میلیون دلار سرمایه از طریق رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری کرده است. او 11 کتاب در زمینه‌ی موفقیت اقتصادی نوشته است. کتاب «قانون 10 برابر» یکی از مهم‌ترین کتاب‌های گرنت کاردون است که منجر به تاسیس جنبش جهانی «10 برابر» و «کنفرانس رشد 10 برابر» شد که بزرگ‌ترین کنفرانس تجاری و کارآفرینی در جهان است. «در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان» و «100 راه برای باانگیزه بودن» از کتاب‌های مهم گرنت کاردون است که به فارسی ترجمه شده.

جملات برگزیده کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا

  • تنها کسانی که در زندگی ارتقا می‌یابند کسانی هستند که می‌توانند ایده‌های خود را با موفقیت به دیگران بفروشند.
  • مشتریان فروش را متوقف نمی‌کنند. این فروشندگان هستند که جلوی فروش را می‌گیرند. این شمایید که مانع معامله می‌شوید نه مشتری!
  • مردم برای یک تجربه‌ی خوشایند، مثبت و لذت‌بخش بیشتر از یک محصول عالی هزینه خواهند کرد.
  • توانایی شما برای یک زندگی خوب وابسته به توانایی شما در فروش باورهایتان به دیگران است.

در بخشی از کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا می‌شنویم

وقتی در حال ارائه‌ی محصول‌تان هستید، مکتوبش کنید یا مزایای محصول را روی کاغذ به خریدار بالقوه‌تان نشان دهید. اگر در حال نشان دادن این هستید که چطور محصول‌تان کسب‌وکار آن‌ها را بهبود می‌دهد از آمار و داستان‌های موفقیت افراد برای این کار استفاده کنید. دفترچه‌ی مدارکی را همراه خودم نگه می‌داشتم تا حقایقی را که درباره‌شان صحبت می‌کنم و صحبت‌های دیگران را پس از معامله با من به دیگران نشان دهم. افراد عاشق این هستند که ببینند آماده‌اید و به محصول‌تان اعتقاد دارید.

زمانی که به مشتری بالقوه‌تان نشان می‌دهید رقیب‌تان چه کارهایی خواهد کرد و چه کارهایی نخواهد کرد چنین چیزی را به‌طور مکتوب ثابت کنید. وقتی می‌دانید بهترین قیمت، بهترین محصول و بهترین خدمات از آن شماست، همیشه چنین موضوعی را همراه مستندات نشان دهید. اگر چنین کاری را به‌صورت رضایت‌بخش انجام دهید، اعتماد کسب می‌کنید و نیاز مشتری بالقوه برای خرید، فکر کردن، تحقیق و صحبت با دیگران را کاهش داده و درعین‌حال احتمال جوش‌دادن معامله را افزایش می‌دهید.

خیلی جالب است که افراد به کلمات مکتوب چقدر زیاد اهمیت می‌دهند. باید از این موضوع حداکثر بهره را بگیرید. هرروز افراد بدون اینکه خودشان تحقیق کنند از موضوعاتی که در روزنامه می‌خوانند نقل‌قول می‌کنند. فرض می‌کنند که اگر موضوعی مکتوب باشد، پس باید حقیقت داشته باشد! افراد در مدرسه کتاب می‌خوانند و بقیه‌ی زندگی‌شان را طوری می‌گذرانند که انگار تمام چیزهایی که در کتاب‌ها خوانده‌اند حقیقت بوده است. بیست سال پیش کتابی نوشته شد و اولین جمله آن این بود «زندگی سخت است». این کتاب به پرفروش‌ترین کتاب تبدیل شد و همه این جمله را به‌عنوان حقیقت پذیرفتند، درحالی‌که جمله مزخرفی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
پیشگفتار
26 دقیقه
فصل 1: فروش سبکی از زندگی
16 دقیقه
فصل 2: فروشندگان دنیا را به پیش می‌برند
12 دقیقه
فصل 3: حرفه‌ای یا مبتدی
35 دقیقه
فصل 4: افراد عالی
37 دقیقه
فصل 5: مهمترین فروش
28 دقیقه
فصل 6: افسانه‌ی قیمت
17 دقیقه
فصل 7: پول خریدارتان
25 دقیقه
فصل 8: شما با مردم سروکار دارید
22 دقیقه
فصل 9: جادوی توافق
29 دقیقه
فصل 10: اعتماد
24 دقیقه
فصل 11: بخشیدن، بخشیدن، بخشیدن
15 دقیقه
فصل 12: پیله کردن به مشتری
22 دقیقه
فصل 13: اقدام بزرگ
21 دقیقه
فصل 14: پایگاه قدرت
16 دقیقه
فصل 15: زمان
26 دقیقه
فصل 16: طرز برخورد
16 دقیقه
فصل 17: بزرگترین فروش زند‌گیم
26 دقیقه
فصل 18: فرایند بی‌نقص فروش
14 دقیقه
فصل 19: موفقیت در فروش
10 دقیقه
فصل 20: نکات آموزش فروش
25 دقیقه
فصل 21: در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید
34 دقیقه
فصل 22: نکات مهم قسمت 1
33 دقیقه
فصل 22: نکات مهم قسمت 2
32 دقیقه
فصل 22: نکات مهم قسمت 3

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!
نویسنده
مترجمشایان تقی نژاد
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا

babak varasteh
۱۴۰۲/۳/۲۰
به نظر من ارزش چندین بار گوش دادن رو داره. بیشتر سعی میکنه اون مقاومتها و موانع ذهنی یک فروشنده رو از بین ببره در ذهنش. من به شخصه با اینکه ۲۰ ساله فروشنده هستم و کلی کتاب دیگه خوندم از این کتاب ایده‌های عالیی گرفتم.
خیلی از آموزه هاش رو میشه از فردا بکار برد و اثر آنی داره.
حبیب کمالی
۱۴۰۲/۳/۲۸
این کتاب یکی از انگیزشی‌ترین کتابهایی است که تاکنون گوش کردم و خوانده ام... به تمامی کسانی که دوست دارن یک فروشنده‌ی حرفه‌ای شوند و در زندگی تجاری خود موفق شوند، پیشنهاد میکنم که این کتاب را تهیه کنند
کیان آزاد
۱۴۰۲/۶/۱۵
توصیه میکنم این کتاب رو چندین بار گوش بدید و اگه تونستید نکات ریزش رو یادداشت برداری کنید و هر چند وقت یکبار‌ی نگاهی بهشون بندازید و خودتون متوجه میشید که فروش چقدر میتونه آسون و جذاب باشه حتی تو راکد‌ترین بازارها.
زهرا گرجی
۱۴۰۲/۱/۷
فوق‌العاده است، حتما پیشنهاد میکنم بخونید
نه تنها برای فروشندگان
بلکه برای تمامی مشاغل مفید است
mojgan asadi
۱۴۰۲/۶/۲۶
فصل اول و دوم فقط در مورد مزایای فروش صحبت می‌کنه ولی بخش‌های بعد مطالب فوق‌العاده مفیدی ‌برای فروش خوب داره برای من که خیلی کاربردی بود
فرح محمدی
۱۴۰۲/۵/۱۴
بارها وبارها ارزش شنیدن داره این کتاب، با تشکر فراوان از جناب شاه بهرامی که انقدر شیوا این کتاب را خواندن
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتابی با راهکارهای خیلی خوب و کاربردی است اگر قصد فروش کالا و خدمات رو دارید حتما خواندنش واجبه مثل کتاب برایان تریسی عالی و راهبردی هست
mohsen nazeri
۱۴۰۲/۵/۱۸
به نظر من بهترین کتاب در زمینه فروش همینه کتاب‌های زیادی رو درباره فروش خوندم این کامل تره ممنونم از کتابراه
Mr Beast
۱۴۰۲/۷/۱۱
واقعا از یک کتاب آموزش فروش دیگه چی میخواید؟
آیدا
۱۴۰۲/۷/۱۰
هنوز اوایلشم فوق العاده است حتی بهتر از کتاب شیوه‌ی گرگ بود
سامان ابهری
۱۴۰۲/۴/۹
ای کاش خیلی وقت پیش این کتابو می‌خوندم
Arvin Karimi
۱۴۰۲/۳/۲۴
کتابی عالی با نگرشی متفاوت
صفر علی
۱۴۰۲/۲/۲۵
دید منو نسبت به فروشندگان مثبت کرد
davood enshaei
۱۴۰۳/۱/۱
کتابی بسیار عالی در ضمینه فروش است
امیرمحمد افشین زاده
۱۴۰۲/۸/۱۵
مسیر موفقیت یعنی این
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا

برای دریافت کتاب صوتی فروش؛ تنها راه بقا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.