معرفی و دانلود کتاب صوتی کمتر گند بزن

عکس جلد کتاب صوتی کمتر گند بزن
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمتر گند بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمتر گند بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کمتر گند بزن

اثری برای متحول کردن زندگی! گری جان بیشاپ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی کمتر گند بزن، دستورالعمل‌هایی مفید و سودمند به شما ارائه داده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظرف مدت زمانی کوتاه، بر مشکلات اساسی زندگی خود فائق آمده و سطح زندگی خود را بهبود ببخشید.

درباره کتاب صوتی کمتر گند بزن:

هیچ انسانی نیست که از هر لحاظ کامل باشد و هرگز در زندگی احساس نقص و کمبود نکند. این اصلی است که گری جان بیشاپ به مخاطبینش می‌آموزد و بسیار نیز بر آن تأکید دارد؛ با وجود این، او همزمان توجه‌ ما را به این واقعیت جلب می‌کند که برخی از نقایص و ضعف‌ها هستند که برساخته‌ی ذهن خودمان‌اند؛ به عبارتی، این دسته از نقایص به سادگی می‌توانند برطرف شوند. به شرط اینکه ما به راستی چنین چیزی را «بخواهیم» و در راستای آن تلاش کنیم. اما چنین تلاشی چگونه باید صورت پذیرد؟ پاسخ این سوال را در کتاب صوتی کمتر گند بزن (Stop doing that sh*t) خواهید یافت.

بیشاپ که پیش از این با نگارش کتاب خودت را به فنا نده، دانش وسیع خود در زمینه‌ی روانشناسی را به اثبات رسانده و توانایی خود در ترغیب افراد به تغییر و تحول را نشان داده بود، در این اثر تازه‌ی خود، یعنی کتاب کمتر گند بزن، بار دیگر نهایت استفاده را از آموخته‌های خود کرده تا مسیر خوشبختی را برای خوانندگان و شنوندگان اثرش هموار کند.

تمرکز اصلی نویسنده در این اثر بر مفهوم بسیار مهمِ خودتخریبی است، چنانچه عنوان کتاب نیز موید این امر است. بیشتر بحث‌های بیشاپ حول محور این سوالات اساسی شکل گرفته است: چرا و تحت چه شرایطی آدمیان دست به تخریب خود می‌زنند؟ آیا راهی برای درهم شکستن چرخه‌ی باطل خودتخریبی وجود دارد؟ میل به خودتخریبی یک هنجار در نهاد آدمیان است، یا یک بیماری که باید به شدت با آن مقابله کرد؟ اشکال متفاوت خودتخریبی کدام‌اند..؟

سخن درباره این کتاب را با بیانی کوتاه به پایان می‌بریم: ایفای نقش قربانی در زندگی آسان است. اما چیزی را تغییر نمی‌دهد. اگر به راستی خواهان بهبود شرایط خود هستیم، باید بپذیریم که مسئول بسیاری از حوادث نامطبوعی که در زندگی‌مان رخ می‌دهد خودمانیم، و بعد از این باید همه‌ی تلاشمان در این جهت باشد که «کمتر گند بزنیم»!

در نکوداشت کتاب صوتی کمتر گند بزن:

- گری جان بیشاپ با این اثر طوفانی در دنیای خودسازی به پا کرده است. (Sunday Herald)
- این اثر به شکلی ماهرانه از عمیق ترین سازوکارهای ناخودآگاه ما پرده برمی دارد. (Barnes & Noble)
- راهنمایی جذاب برای غلبه بر امیال خودتخریبگرانه. (amazon)

کتاب صوتی کمتر گند بزن مناسب چه کسانی است؟

افرادی که از روند زندگی خود در حیطه‌های گوناگون شخصی، اجتماعی، خانوادگی و... ناراضی هستند و احساس می‌کنند که اوضاع و احوال بر وفق مراد آن‌ها پیش نمی‌رود، حتماً باید به سراغ آثار گری جان بیشاپ، خصوصاً کتاب حاضر بروند و از مطالب آن استفاده کنند.

با گری جان بیشاپ بیشتر آشنا شویم:

وی نویسنده، سخنران انگیزشی و متخصص حیطه‌ی خودسازی است. او اهل اسکاتلند است و در شهر گلاسکو به دنیا آمده. علاقه‌ی بیشاپ به علم روانشناسی و مباحث خودیاری از همان سنین نوجوانی شکل گرفت و به مرور زمان رشد کرد. او آثارش را به زبانی روان و ساده و همه‌فهم می‌نویسد. هرچند برخی اعتقاد دارند که لحن کلام او کمی بیش از اندازه بی‌پرده و رک است اما به باور اکثر خوانندگانش، همین لحن رک و راست است که او را به نویسنده‌ای متمایز بدل کرده است. گفتنی است گری جان بیشاپ (Gary John Bishop) هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین مربیان و سخنرانان در اروپا به شمار می‌رود. در میان آثار خوب او، به جز کتاب کمتر گند بزن، می‌توان به کتاب «خودت را به فنا نده» نیز اشاره کرد.

برخی از جملات برگزیده گری جان بیشاپ:

- بگذار همه چیز، خودِ خودش باشد و آن را بپذیر.
- بین حقیقت تو و حقیقت محض، تفاوت زیادی وجود دارد.
- اشتیاق انسان به بر حق بودن، عامل اصلی تخریب اوست.
- موقعیت‌ها انسان‌ساز نیستند، آن‌ها فقط استعدادهای بشر را برایش شکوفا می‌کنند.
- برای رسیدن به خواسته‌ات تلاش کن و بی‌میلی در کارها را کنار بگذار.

در بخشی از کتاب صوتی کمتر گند بزن می‌شنویم:

در نهایت اینکه کسی را سرزنش کنید، چیزی را حل نمی‌کند. تنها نتیجه‌اش عذر و بهانه آوردن و درجا زدن است... تو مثل یک اسفنج جادویی کوچک مشتاق، خالی از هر گونه تعصب به دنیا آمده‌ای و آماده‌ بوده‌ای که کنجکاوی‌های هیجان‌انگیزت را جذب کنی که زندگی قرار بود برایت رقم بزند.

چطور ما از آنجا، آن مرحله‌ی تشنگی و اشتیاق، به مرحله‌ی بارها و بارها خراب کردن خودمان رسیدیم؟ ما می‌خواهیم چیزهایی را آشکار کنیم که سوراخ سنبه‌های تشنگی ضمیر ناخودآگاهت را پر کرده‌اند.

دو قسمت وجود دارد که صحنه را برای کنار آمدن ما با زندگی خرابکارانه آماده می‌کنند و اینکه چطور آن اسفنج جادویی سنگینی و اهمیت خاصی می‌یابد. ما در این فصل درباره‌ی قسمت اول صحبت خواهیم کرد و آن را با نگاهی به چیزی شروع می‌کنیم که تو حق انتخابی درباره‌اش نداری!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
فصل اول: یک مشکل بزرگ وجود دارد
20 دقیقه
فصل دوم: یک زندگی تخریبی
34 دقیقه
فصل سوم: پرسش
33 دقیقه
فصل چهارم: اسفنج جادویی کوچک
40 دقیقه
فصل پنجم: تاج‌و‌تخت پرتاب شدگان
30 دقیقه
فصل ششم: اثبات حقیقت
11 دقیقه
فصل هفتم: سه خرابکار
30 دقیقه
فصل هشتم: تو
36 دقیقه
فصل نهم: آنها
35 دقیقه
فصل دهم: زندگی
29 دقیقه
فصل یازدهم: نقطه‌ی بزنگاه
38 دقیقه
فصل دوازدهم: از اینی که هستی تغییر مسیر بده
22 دقیقه
فصل سیزدهم: تو در نهایت می‌توانی این گند را جمع کنی؛ نه، واقعا!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کمتر گند بزن
نویسنده
مترجمحسین گازر
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کمتر گند بزن

Moien Attarzadeh
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب خوبی است اما متاسفانه در این ژانر کتاب‌های زیادی ارائه شده که میتوان کتاب‌های بهتری هم پیدا کرد در واقع داستان اونقدر‌ها جذاب و دنبال کننده نبود
سام سپهری
۱۴۰۱/۷/۱۱
برای کسانی که وقت اضافه داشته باشند خوبه. برای من چیز جدیدی نداشت. اگر بخواهم به زبان نویسنده صحبت کنم «واقعا افتضاح بود!!!»
Zahra Rahbar
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خیلی خوب بود من کتابشو داشتم کتاب صوتیشو گرفتم که راحت تر بتونم تمرکز کنم و متن کتاب رو راحت تر درک کنم ممنون از کار خوبتون
سعید اسماعیلی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
گوینده به نقطه و ویرگول اعتقاد نداره و فقط می‌خواند بدون درک از مفهوم کتاب.
کتاب متوسطیه
Sajjad Mohebbi
۱۴۰۲/۹/۱۹
کتاب خوبیه واقعا کمک میکنه به تغیرر طرز فکرت ولی تهش عمل کردنش با خودته
رعنا جعفری وند
۱۴۰۰/۷/۸
به زندگی از دیدگاه دیگر توضیح می‌دهد تا در امور زندگی تجدید نظر کنیم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کمتر گند بزن

برای دریافت کتاب صوتی کمتر گند بزن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.