معرفی و دانلود کتاب صوتی کنار هم بمانید: درسی ساده برای تشکیل تیمی قوی

عکس جلد کتاب صوتی کنار هم بمانید: درسی ساده برای تشکیل تیمی قوی
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنار هم بمانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنار هم بمانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنار هم بمانید: درسی ساده برای تشکیل تیمی قوی

کتاب صوتی کنار هم بمانید نوشتهٔ جان گوردون و کیت لیول، با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا با تشکیل و مدیریت یک تیم موفق با چالش‌های زندگی و کار روبه‌رو شوید و موانع را پشت سر بگذارید. این کتاب در زمان انتشار به یکی از کتاب‌های پرفروش وال استریت ژورنال تبدیل شد.

درباره کتاب صوتی کنار هم بمانید:

بهترین روش برای ایستادگی دربرابر چالش‌ها و غلبه بر موانع چیست؟ برای بهبود عملکرد گروهی و موفقیت در یک فضای تیمی مناسب چه باید کرد؟ جان گوردون و کیت لیول در کتاب کنار هم بمانید (Stick Together) به تمامی افراد و تیم‌ها کمک می‌کنند تا با استفاده از قدرت باور، عشق و مشارکت از پس موانع و مشکلات برآیند و به موفقیت برسند.

همانطور که می‌دانید هیچ کس به تنهایی موفق نمی‌شود و همه افراد برای موفق شدن، به تیم نیاز دارند. درواقع شما با هم بهترید و با یکدیگر به چیزهای بزرگی دست پیدا می‌کنید. بنابراین با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که چگونه تیمی قوی‌تر بسازید و اتحادی شکست‌ناپذیر به وجود آورید. همچنین تمامی تیم‌ها و افرادی که دوست دارند در طی مسیر خود تمامی چالش‌ها را پشت سر بگذارند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در کتاب صوتی کنار هم بمانید استفاده کنند.

نویسندگان کتاب حاضر را برای اقشار مختلف جامعه از جمله ورزشکاران، تیم‌های مختلف و فعالان حوزه تجارت، آموزش و روابط به رشته تحریر در آورده‌اند.

کتاب صوتی کنار هم بمانید به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی کسانی که به دنبال راهی برای بهبود عملکرد تیمشان در یک فضای گروهی هستند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در این کتاب مفید استفاده کنند.

با نویسندگان کتاب صوتی کنار هم بمانید بیشتر آشنا شویم:

جان گوردون (Jon Gordon) فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. او از برجسته‌ترین نویسندگان و سخنرانان آمریکایی به شمار می‌آید که در حوزه‌هایی مثل مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی تحقیقات زیادی انجام داده است. وی مؤسسه‌ای تاسیس کرده که در آن به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش می‌پردازد.

کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌های گوردون الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده است. ازجمله کتاب‌های مشهور و پرفروش این نویسندهٔ برجسته می‌توان به «اتوبوس انرژی»، «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «شما ابتدا در رخت‌کن برنده می‌شوید»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه» و «مثبت بمانید» اشاره کرد.

کیت لیول (Kate Leavell) در زمینه ایجاد و پرورش تیم‌های مختلف در کسب‌وکارها و فرهنگ سازمانی تخصص دارد. او همچنین دارای سابقه حرفه‌ای در دو میدانی است. وی به بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها کمک می‌کند که در فروش کالا و خدمات خود موفقیت بیشتری کسب کنند و همواره مشتریان بیشتری به سمت خود جذب نمایند.

در بخشی از کتاب صوتی کنار هم بمانید می‌شنویم:

روز بعد وقتی اعضای تیم در رختکن نشسته بودند، دشان پیش مربی دیوید اومد و گفت: «سلام مربی. من فهمیدم. نگاهی به چوب آزمایشی من بندازید و ببینیید می‌تونید اونو بشکنید یا نه. مربی دیوید چوب و برداشت و امتحان کرد. سرتاسر اون از چسب خیس بود و با نخی پیچیده شده بود:

- «خیلی خوب! خلاقانه است. حتما برای اینکه چوبو به این شکل دربیاری، میز آشپزخونه رو نابود کردی آره؟»

دشان دستی به پشت گردنش کشید و تایید کرد: «بله. مادرم خیلی از پروژهٔ هنری من خوشش نیومد.» مربی چوبو بین انگشت اشاره و شصت دو دستش قرار داد و بازی کنان صدای طبل درآورد و شکست. چوب با چسب و تمام متعلقاتش از وسط به دو نیم شد. بچه‌ها آهی کشیدن و وقتی جردن و گرگ برای سخنرانی به جلو اومدن، غرغر کردن.

- «خب بچه‌ها کلمهٔ ما ارتباطه. وقتی اعضای یه تیم با همدیگه ارتباط داشته باشن، حس تعهد بیشتری به هم خواهند داشت. این ارتباط تیمی منجر به تعهد میشه. مقالهٔ خوبی در این باره پیدا کردم. ما با صحبت دربارهٔ اون چیزی که هستیم، کشمش‌ها و چالش‌هامون، وقت گذاشتن برای مکالمات سخت یا پر معنی و گوش دادن به همدیگه ارتباط برقرار می‌کنیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
فصل اول: کوتاه آمدن
5 دقیقه
فصل دوم: چوب‌ها
2 دقیقه
فصل سوم: باور
4 دقیقه
فصل چهارم: مالکیت
5 دقیقه
فصل پنجم: ارتباط
2 دقیقه
فصل ششم: عشق
4 دقیقه
فصل هفتم: مشارکت
3 دقیقه
فصل هشتم: ثبات و امید
3 دقیقه
فصل نهم: شکست ناپذیر
4 دقیقه
فصل دهم: کنار هم بمانید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنار هم بمانید: درسی ساده برای تشکیل تیمی قوی
نویسنده،
مترجمطاهره مهرانی
راویطاهره مهرانی، معصومه عزیز محمدی، فرزانه فائزی، اعظم حبیبی، بهجت توجه، ایمان اصفهانی، سید ایمان اصفهانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنار هم بمانید

رضا براتی
۱۴۰۰/۹/۱۴
اگر این کتاب یک راوی داشت بیشتر تأثیر گذار بود. کتابی کاربردی و خوب اما
انگار داشتم قصه شب کودکان گوش میدادم.
shima azizian
۱۴۰۰/۸/۲۱
خیلی عالی و جذاب بود....
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنار هم بمانید

برای دریافت کتاب صوتی کنار هم بمانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.