معرفی و دانلود کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

عکس جلد کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

کن جنینگز و هدر هاید در کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد، از شما دعوت می‌کنند تا به داستان رهبران گوش بسپارید و به خودتان نگاه کنید. آن‌ها به شما می‌گویند برای دستیابی به هدف مشترک و افزایش عملکرد در یک سازمان چه کارهایی را باید انجام دهید.

دربارۀ کتاب صوتی هدف والا:

در این کتاب نویسندگان نقشۀ راهی در اختیار تمامی رهبران قرار داده‌اند که می‌توانند با کمک آن تمام اعضای سازمان را در هر مقام و رتبه‌ای با هم هماهنگ کنند و با هدفی بزرگ‌تر به عملکردی بالا دست یابند. کن جنینگز (Ken Jennings) و هدر هاید (Heather Hyde) راهنمای عملی و الهام‌بخشی برای برآورده نمودن اولویت‌های بالا و جدید رهبری ارائه می‌نمایند که شامل تشریح دقیق و بند به بند اهداف بزرگ‌تر سازمان‌ها، ساختن اهدافی مشترک بین تمام سهامداران، هماهنگ‌سازی کلیه کارکردها حول اهداف مشترک و مقاصد بزرگ‌تر و محرکی برای عملکرد بالاتر سازمانی است.

کتاب هدف والا (The Greater Goal) کوتاه و روان بوده و ایده‌های مفید و راهبردهای عملی را از طریق داستانی ساختگی و سرگرم‌کننده ارائه می‌نماید. این داستان درباره‌ی الکس بکلی رئیس جدید شرکت محصولات پزشکی است که هشداری به او داده می‌شود و این هشدارِ الهام‌بخش، مسیر زندگی و کارش را تغییر می‌دهد. الکس مدل ستاره‌ای هدف و عملکرد بالا را می‌آموزد و از آن در تغییر استراتژی‌ها و برخوردهایش استفاده می‌کند و با این کار اثربخشی را در شیوۀ رهبری و عملکرد سازمانش افزایش می‌دهد.

شما با مطالعه‌ی این کتاب قادر خواهید بود نگاهی دقیق‌تر به مدل ستاره‌ای داشته باشید. می‌ببینید که هماهنگی با اهداف والا چگونه موجب آزاد شدن قدرتمندترین نیروها در جهان خواهد شد. هدف والا سه بُعد خاص دارد. نخست این هدف از آنجا که به نفع همه است، والاست؛ یعنی نتایج مثبت بسیاری برای همه دارد. دوم این هدف مهم است چون مستلزم یکپارچگی و هماهنگی تمام فعالیت‌های افراد شرکت است و سوم این هدف هر یک از ما را جداگانه به شایستگی دعوت می‌کند تا بیشترین تلاشمان را به کار گیریم و به فردی بهتر تبدیل شویم. سازمانی که در آن فرد با فرد و تیم با تیم برای هدفی مشترک هماهنگ می‌شود، قدرتمندترین نیرو برای خیر و نیکی در جهان است.

شما دوست ندارید هر شب که از سرکار به منزل بازمی‌گردید، خیالتان راحت باشد که برای هدفی ارزشمند تمام تلاش‌هایتان را به کار گرفته‌اید؟ با اینکه شاید شما رئیس شرکت نباشید ولی چه می‌شد اگر مهم‌ترین هدف در کار را انتخاب می‌کردید و چه اتفاقی می‌افتاد اگر واقعاً می‌دانستید تلاشتان موجب تشکیل جامعه‌ای با توانایی کاری فوق‌العاده می‌شود؟

کن جنینگز و هدر هاید از شما دعوت می‌کنند که زندگی کاری‌تان را این‌گونه تصور کنید تا نشان دهند که با هدفی بزرگ به عملکردی بالا می‌رسید.

به هدف والا خوش آمدید. ارتباط هدف و عملکرد سفری اکتشافی و اعجاب‌انگیز به درون افراد، تیم‌ها و سازمان‌هاست تا دریابید که آن‌ها برای رسیدن به منفعتی همگانی و دستاوردهای درخشان سازمانی چگونه هدفی مشترک می‌سازند. این یک داستان است؛ نقشۀ راه و تلاش برای هدفی بسیار استثنائی.

سازمان‌های با عملکرد بالا از نوعی رهبری اثرگذار برخوردارند که موجب آزاد شدن انرژی و پتانسیل افراد به نفع همگان خواهند شد. اما این موضوع فقط و فقط در مورد هدف‌گذاری و دستیابی به مقاصد دشوار نیست. رهبرانی که می‌توانند با دیگران اهداف مشترک سازمانی بسازند و تمام تلاششان را جهت هماهنگی افراد به کار ‌گیرند، عملکرد بالایی نیز از خود نشان می‌دهند.

نویسندگان می‌خواهند تا قدرت هدف والا را با داستان الکس بکلی، نمونۀ یک رهبر مشکل‌آفرین و میانه‌رو نشان دهند.
در این نوع کتاب‌ها شما می‌توانید با بهره‌گیری از واقعیت وجودی خودتان، تجربه‌ها، خاطرات و ادراکات، مرکز فکری و احساساتتان راجع به زندگی کاری را شکل دهید. در عین حال بینشی جدید نیز به شما اضافه خواهد شد. چنین داستان‌هایی به شما اجازه می‌دهد تا بدبینی را کنار بگذارید و به قدرت داستان زندگی خویش بپردازید.

موفقیت‌های شما محدود به یک تصویر کلی نمی‌شود. هر زمان که شما به سازمان و جامعه‌تان کمک کنید، میراثی به جای خواهید گذاشت؛ اینکه چه کارهایی می‌توانید انجام دهید. این کتاب مشوق شماست تا با کمک هدف والا میراثی از خود به جا بگذارید و هدف بزرگ‌ترتان را با عملکردی بالا پیوند بزنید.

تصور کنید با تصمیم بعدی شما تمام موانع زندگی‌تان یعنی دلایلی که توانایی‌تان را برای پیشرفت کاهش داده‌اند، از سر راه برداشته شوند. شما برای اینکه به خودتان فرصتی دوباره بدهید، به زنگ خطری مثل قهرمان این داستان نیاز ندارید. هر فردی با انتخاب‌های کوچکی که می‌کند می‌تواند تحولی شگرف ایجاد کند. به دنبال منافع جمعی بودن و یافتن آن با یکدیگر دقیقاً همان معنی هدف والا و ارزشمند را می‌دهد.

کتاب صوتی هدف والا برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران و رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌ها و حتی کارکنان آن‌ها را به شنیدن این کتاب ارزشمند و سودمند دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هدف والا می‌شنویم:

کویین با دوستش که رئیس دانشکدۀ تجارت کِپِر بود تماس گرفت. داگلاس هالیدی جلوی ورودی اصلی دانشکده منتظرشان بود. جایی که قبلاً الکس آن جا پا گذاشته بود.

«خوش آمدی الکس. داگ صدایم بزن. همه همین طور صدایم می‌زنند. بفرمایید داخل.»

آن‌ها را به درون اتاقی هدایت کرد که یک میز قدیمی فضای مدرن آن جا را مزین کرده بود. الکس از آن میز تعریف کرد. «این میز متعلق به توماس ملون است. کسی که یک بانک در این شهر تأسیس کرد. دنبال کشوهای آن هستم.» با بیرون کشیدن یکی از کشوهای کوچک و مخفی آن گفت: «دنبال مدارک قدیمی سهام هستم.»

کویین نیشخندی زد و به الکس ستاره‌ای را که روی دیوار داگ کشیده شده بود نشان داد. داگلاس هالیدی به ستاره نگاه کرد. «کویین گفته است که عملکرد ما در تعهد به هدف والا قابل قبول بوده.»

«البته با آگاهی از تمامی نظریه‌های استراتژی، مدیریت تغییر و هر نوع مدل رهبری که ابداع شده است.»

کویین دفتر یادداشتش را باز کرد و دوباره یک ستاره نقاشی کرد. «همان طور که پشت تلفنم گفتم ما اینجا آمدیم تا به تمرین اول مدل ستاره‌ای نگاهی بیندازیم. الکس در حال یادگیری این پنج تمرین است.» سپس بالای ستاره نوشت "به هدف والا متعهد باش"

«الکس می‌خواهد بداند که چگونه به تعهدی مشترک برای هدفی والا رسیدیم و آن را به کار گرفتیم.»

داگلاس هالیدی ایستاد و به الکس نگاه کرد. «به تو حسادت می‌کنم که می‌خواهی این مدل را برای اولین بار یاد بگیری. داگ رفت تا بر لبۀ میر بزرگش بنشیند.

«سازمان ما دانشکدۀ تجارت، موجود عجیب و غریبی است. قطعاً هم یک تجارت واقعی است. ولی کسب و کار کوچک بسیار و اهداف متفاوتی دارد. رسیدن به هماهنگی در آن مشکل است.» الکس چیز دیگری را بالای سر داگ دید. جلد مقالۀ مجلۀ کسب و کار بود. بررسی سه ماهۀ تجارت. تحول غیرمنتظرۀ یک دانشکدۀ تجارت آمریکایی. دکتر داگلاس هالیدی. روی آن عکسی از یک تیم واقعاً شاد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
معرفی اثر توسط کن بلانچارد
3 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
فصل اول - هارد دیسک
11 دقیقه
فصل دوم - شروعی دوباره
14 دقیقه
فصل سوم - هدف والا
8 دقیقه
فصل چهارم - درمان
9 دقیقه
فصل پنجم - الگوبرداری
9 دقیقه
فصل ششم - بازخورد
27 دقیقه
فصل هفتم - اهداف مشترک
3 دقیقه
فصل هشتم - عواقب ناخواسته
11 دقیقه
فصل نهم - چالش
15 دقیقه
فصل دهم - پیوستن به شرکت، پیوستن به هدف
19 دقیقه
فصل یازدهم - رهبری مشترک
20 دقیقه
فصل دوازدهم - اجتماع
15 دقیقه
فصل سیزدهم - مربیگری هدف والا
22 دقیقه
فصل چهاردهم - تحکیم هماهنگی
7 دقیقه
فصل پانزدهم - شام و مهمان
21 دقیقه
فصل شانزدهم - پایه‌ریزی موفقیت
17 دقیقه
فصل هفدهم - هیچ انسانی یک جزیره نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد
نویسنده،
مترجمطاهره مهرانی
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

Ali Rezavandi
۱۴۰۰/۱/۱۸
اصلا خوب نیست همش قصه میگه کلا ۳تا ایده تکراری داشت که تو روش گرگ بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

برای دریافت کتاب صوتی هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.