معرفی و دانلود کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید

عکس جلد کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید

کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید نوشتۀ آنتونی رابینز، به شما قدرت ریسک می‌دهد و کمک می‌کند تا بدون ترس و هراس مسیر زندگی‌تان را تغییر داده و در جهت پیشرفت و موفقیت خود گام بردارید.

دربارۀ کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت:

همۀ انسان‌ها در زندگی خود کارهایی تکراری انجام می‌دهند که از آن‌ها هیچ لذتی نمی‌برند. در حقیقت هیچ یک به این نتیجه و خواستۀ درونی نرسیده‌‌اند که یک تجربۀ منحصربه‌فرد داشته باشند و هیچ‌گونه نظری برای تبدیل کردن آن کارهای تکراری به تجربه‌هایی نو و هیجان‌انگیز ندارند.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) می‌گوید اغلب مردم هیچ‌گاه به دست آوردن یک تجربۀ خاص را به عنوان یک هدف معین در نظر نمی‌گیرند. هدف تمامی انسان‌ها در اکثر اوقات انجام آن فعالیت مشخص یا دست یافتن به چیزی است اما در طی این مسیر الزامی به احساس شادی در درون خود ندارند.

نویسنده مقصود خود از نوشتن این کتاب را افزایش رضایت و شادی از انجام فعالیت‌های روزمره برای دست یافتن به موفقیت عنوان می‌کند. با گوش دادن به این کتاب صوتی می‌آموزید که برای خود هدفی مشخص کنید تا مسیر صعود به قله موفقیت برایتان هموار شود.

می‌توان گفت تمامی اموری که در اطرافتان رخ می‌دهد، بر روی شما تأثیر می‌گذارد و این رخدادها سرانجام قادر هستند شما را به هر سویی بکشانند. بنابراین بهتر است برای بالا بردن کیفیت زندگی‌تان، معیارها و استانداردهای خود را افزایش دهید و به کم قانع نباشید!

اگر دوست دارید در هر امری حرفه‌ای شوید باید به طور دقیق بدانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن به آن باید چه رویدادی در زندگی‌تان رخ دهد. اگر برای دستیابی به ارزش‌ها اصرار ورزید و خود را به شناخت آن‌ها متعهد کنید بی‌تردید موفق می‌شوید.

کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید و به موفقیت دست یابید این کتاب برای شماست.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم:

آنتونی رابینز نویسنده و سخنران آمریکایی در 29 فوریه سال 1960 در یک خانوادۀ نسبتاً فقیر متولد شد. در 22 سالگی در یک آپارتمان کوچک زندگی فقیرانه‌ای را می‌گذراند به گونه‌ای که به گفتۀ خودش ظرف‌های غذایش را به ناچار در وان حمام می‌شست.

علاوه بر مشکلات مالی، به دلیل پرخوری وزنی بیشتر از 120 کیلوگرم داشت و همین او را به فردی تنبل، بی‌حال و خواب‌آلود تبدیل کرده بود. با این حال او رویاهای جاه‌طلبانه‌ای را در سر می‌پروراند. وی تصمیم گرفت چاقی‌اش را از بین ببرد و به همین خاطر چندین کتاب در این زمینه خواند. اما هیچ یک به آنتونی کمکی نکردند و او راه دیگری را پیدا کرد.

رابینز به فکر افتاد یک نفر را که از نظر جسمی سالم و دارای تناسب اندام است بیابد و عقاید و تفکرات و نحوۀ تغذیه‌اش را الگوی خود قرار دهد. این روش مؤثر بود و او موفق شد در کمتر از دو ماه، بدون استفاده از رژیم غذایی با راهکارهای روانشناسی و کنترل فکر و ذهن، نزدیک به 15 کیلوگرم از وزن خود را کم کند.

عمده شهرت رابینز به دلیل آثارش در حوزۀ موفقیت است. او یکی از موفق‌ترین افراد در آمریکا و در زمینۀ بهبود عملکرد دیگران است. آنتونی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که با هدف کمک به افراد برای دستیابی به موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای بنا نهاده شده است.

از دیگر آثار او می‌توان به سرآغاز عشق، خودت را بشناس، قدرت تفکر منفی، قدرت ایمان، آینده خود را بسازید، مدیریت احساسات، پشتوانه‌های زندگی، زندگی هدفمند، پیش‌بینی آینده و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت می‌خوانیم:

وقتی شما عاشق زندگی‌تان هستید، وقتی عاشق شغل‌تان، خانواده‌تان، دوستانتان و مردم اطرافتان هستید، وقتی که هر روز مشتاقانه منتظر این‌ها هستید و پرهیجان، زمانی که شما به نقطه‌ای برسید که دیگر به اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد اهمیت ندهید حتی وقتی بزرگ‌ترین مشکلات پیش می‌آید، حتی وقتی بزرگ‌ترین بی‌عدالتی‌ها رخ می‌دهد شما به آن‌ها چنگ می‌زنید و عصاره تجربه را می‌مکید.

به خودتان بگویید از این اتفاق چه چیزی می‌توانم یاد بگیرم؟ چطور می‌توان از آن استفاده کنم؟ شما برای استفاده از آنچه که زندگی به شما می‌بخشد راهی را یاد می‌گیرید تا از آن برای ایجاد زندگی معنادار بهره بگیرید. آیا واقعاً کاری که بیشتر مردم انجام می‌دهند همین است؟ هم من و هم شما می‌دانیم که جواب منفی است. منظورم این است که شما هر روز به اطرافتان نگاه می‌کنید، در اطراف راه می‌روید، افراد پیرامونتان را که به نظر نیمه مرده می‌آیند می‌بینید. به نظر می‌آید که این افراد هیچ دلخوشی‌ای ندارند و هیچ انگیزه‌ای درون آن‌ها وجود ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
قسمت اول
36 دقیقه
قسمت دوم
41 دقیقه
قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید

کوروش باکمالی
۱۴۰۱/۲/۹
لحن گوینده عالی
فاکتور امتیاز منفی تا مثبت ده همیشه و همه جا کارساز است
اگر قرار باشد یک خالکوبی روی بدن داشته باشم!! که البته قرار نیست 😁
عدد منفی ۱۰ تا مثبت ۱۰ را برای یادآوری این فاکتور کیفی در همه‌ی زمانها زیر ساعتم خالکوبی میکنم که همواره بیاد داشته باشم و کیفیت زندگی‌ام رو افزایش چند روزی
بدهم
خودمونیم با خودکار اینکار رو انجام دادم و روی دستم زیر ساعت این دو عدد رو مینوشتم و تاثیر اون رو در کیفیت روزمره مشاهده کردم!
hamid soltanmohammadi
۱۴۰۰/۱/۱۲
واقعا من موندم دوستان عزیز این کتاب رو خوندن و نظر میدن یانه. از اول تا آخر کتاب یه چیز مزخرف رو هی تکرار میکنه. اصلا پیشنهاد نمیکنم خوندن این کتاب رو. فقط کار گوینده خوب بود.
Art Rasa
۱۴۰۱/۱/۳۰
خیلی تمرینهای خوب و نکات مفیدی برای قدرت کنترل احساسات در شرایط سخت ارائه شده که مشکل خیلی‌ها هست و قطعا مفید واقع میشه با تمرین. واقعا لذت بردم.
سپاس
sara aaaaa
۱۴۰۰/۱۰/۹
خیلی عالی بود، بنظر من انتونی رابینز یکی از بزرگترین نویسنده‌های قرن حاضره و به بهترین روش، شیوه درست زندگی کردن رو اموزش میده
امیر حسین شاهمرادی
۱۴۰۲/۱۰/۳
فوق‌العاده است گوینده بسیار عالی تحلیل می‌کند و تمامی کلمات واضح بیان شده و می‌توان آن کلمات را در ذهن تصور کرد
Ali asghar Rezae
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خیلی خیلی عالیه ممنون وسپاسگزارم از زحماتتون حالم باشما خوبه
زهرا فرجی
۱۴۰۱/۲/۵
بسیار کتاب صوتی عالی و بی نظیر اگه دوست دارین آموزه‌های استادی را حتما حتما یاد گوش کنید
Mehdi Mehdipour
۱۴۰۰/۱/۱۲
نکته خیلی ساده اما خیییییلی موثری داشت که میتونه زندگی آدما تغییر بده البته اگه ازش استفاده کنید
ahmad bagheri
۱۴۰۰/۱/۹
این کتاب یکی از بهترین و موثرترین کتاب‌های هست که مسیر درست زندگی کردن را نشان می‌دهد
علی زیوه ای
۱۴۰۰/۱/۶
بسیار عالی
انتونی رابینز تاثیر گذارترین فرد تو زندگی من بوده
سامان رئوفی
۱۴۰۰/۲/۴
کاملا غیر مفید بود و همش یه چیزو میگه که فکر کنم برای خودشم کاربرد نداشته
حسین دهقانی
۱۴۰۰/۱/۲۴
این کتاب کمکتون میکنه که خیلی از کار‌های خسته کننده رو به کارهای شاد تبدیل کنید
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱/۱۳
اولین کتاب من از آنتونی رابینز بود که گوش‌کردم. خوب و مفید بود
Aafsan Saeedikia.m
۱۴۰۰/۱/۱۰
سلام کتاب خوبیه صدای گوینده هم خوبه فقط کمی تند تند خوانده میشه
فرناز احتشامی
۱۴۰۰/۱/۸
گوینده بسیاااار عالی کتاب بی نظیر بود خیلی کاربردی بود👌🏻👌🏻
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید

برای دریافت کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت، با شوق و اشتیاق زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.