معرفی و دانلود کتاب آپارتمان گنجشک‌ها

عکس جلد کتاب آپارتمان گنجشک‌ها
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آپارتمان گنجشک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آپارتمان گنجشک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آپارتمان گنجشک‌ها

کتاب آپارتمان گنجشک‌ها به قلم سالی صالحی، داستانی آموزنده و خواندنی است که کودکان را در قالب داستانی زیبا و سرگرم‌کننده با فرهنگ آپارتمان‌نشینی آشنا می‌کند و مفاهیم مهمی را به آن‌ها از همان دوران مهم کودکی می‌آموزد.

موضوع کتاب آپارتمان گنجشک‌ها چیست؟

بر روی درختی در دشت یک آپارتمان است؛ آپارتمان گنجشک‌ها. روی هر شاخه‌ی آن چند خانواده‌ی گنجشک به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند.

مدیر آپارتمان گنجشک کهنسالی به نام مدیر پیر است. مدیر پیر باید مراقب نظم، نظافت و امنیت آپارتمان باشد. یک روز نوک عسلی یکی از گنجشک‌های آپارتمان از همسایه‌اش خانم جیک جیکو به مدیر پیر شکایت می‌کند که دیشب جیک جیکو سر و صدا کرده و مزاحم استراحت نوک عسلی شده است. این شروع ماجراهای جالب کتاب آپارتمان گنجشک‌ها است.

کتاب آپارتمان گنجشک‌ها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب ضمن روایت داستانی دلنشین و زیبا همراه با تصویرگری‌های جذاب، کودکان 3 تا 7 سال را با مفاهیم مهم فرهنگ آپارتمان‌نشینی آشنا می‌کند و قصد دارد تا کودکان از همان سنین کودکی، این مفاهیم را فرا گرفته و در آینده نیز به کار گیرند. مطالب مطرح شده در این کتاب می‌تواند تلنگری برای اجرای درست فرهنگ آپارتمان‌نشینی در بزرگسالان نیز باشد.

در بخشی از کتاب آپارتمان گنجشک‌ها می‌خوانیم:

مدیر پیر یک گوشه لم داد تا استراحت کند، ولی به نظر شما مگر می‌شود در آپارتمان گنجشک‌ها استراحت کرد؟ همین‌طور که توی لانه‌اش نشسته بود، یک دفعه یک تخم کوچک از شاخه‌های بالای درخت توی لانه‌اش افتاد. مدیر پیر از جا پرید و ترسید، بالای سرش را نگاه کرد و دید تخم از لانه‌ی تخمالو بیرون افتاده. تخمالو گنجشک چاقی است که روی شاخه‌ی بالای مدیر پیر زندگی می‌کند، مدیر پیر با عصبانیت پرواز کرد و سراغ او رفت تا اعتراض کند که چرا تخم‌هایش را روی سر مردم می‌ریزد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آپارتمان گنجشک‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-740322-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آپارتمان گنجشک‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آپارتمان گنجشک‌ها

برای دریافت کتاب آپارتمان گنجشک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.