معرفی و دانلود کتاب صوتی گندزدایی از مغز

عکس جلد کتاب صوتی گندزدایی از مغز
قیمت:
۸۵,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گندزدایی از مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گندزدایی از مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گندزدایی از مغز

راهنمایی برای رهایی از ترس‌ها و نگرانی‌ها! فیث جی. هارپر در کتاب صوتی گندزدایی از مغز به زبان طنز و کنایه راهکارهایی را به شما می‌آموزد که به کمک آن‌ها برای همیشه از شر افکار منفی خلاص شوید. به کمک این کتاب نه‌تنها با ساختار مغز آشنا می‌شوید، بلکه راهکارهایی هم برای مثبت‌اندیشی می‌آموزید. کتاب حاضر در زمره‌ی آثار پرفروش آمازون بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی گندزدایی از مغز

اگر در جست‌وجوی کتابی هستید که علاوه‌بر علمی بودن، زبان آن صمیمی و خودمانی باشد، گندزدایی از مغز (Unfu** Your Brain) اثر فیث جی. هارپر (Faith Harper) بهترین گزینه است. فصل‌های اولیه‌ی کتاب شما را با سیستم عصبی و سازوکار مغز آشنا می‌کند و سپس راهکارهایی برای «پاکسازی مغز» به شما می‌آموزد؛ راهکارهایی که از قرص‌های اعصاب قوی‌ترند!

لحن کوبنده و صریح فیث جی. هارپر در کنار طنز کلام او، کتاب صوتی گندزدایی از مغز را به اثری شنیدنی بدل کرده که تا آخرین صفحه شما را مجذوب خود می‌کند. اگر شما هم از شنیدن نصیحت‌های بی‌مورد اطرافیانتان کلافه شده‌اید و از طرفی از اوضاع فعلی خودتان هم ناراضی هستید کافی است یکبار هم که شده شنیدن این کتاب را تجربه کنید. نه با مطالب کلیشه‌ای مواجه می‌شوید و نه راهکارهای غیرعملی به شما پیشنهاد خواهد شد. حتی لحن خشک و رسمی بسیاری از کتاب‌های روانشناسی را هم نخواهید دید. فقط قرار است با ریشه‌‌ی بسیاری از افکار و احساسات منفی خود روبه‌رو شوید. البته ناگفته نماند که برای تأثیرپذیری بیشتر از کتاب صوتی گندزدایی از مغز لازم است تمریناتی که فیث جی. هارپر در این کتاب برایتان طراحی کرده را جدی بگیرید. البته همگی تمرینات بیشتر به تفریح و بازی شبیه هستند؛ اما به شما کمک می‌کنند به شناخت بهتری از خودتان برسید تا بتوانید کنترل ذهن و افکارتان را نیز به دست بگیرید.

با شنیدن کتاب صوتی گندزدایی از مغز روش‌های جدیدی برای خوددرمانی و خودسازی می‌آموزید که خاص نویسنده هستند و قطعاً برایتان تازگی خواهد داشت. فیث جی. هارپر که سال‌ها به عنوان مشاور و درمانگر فعالیت داشته، چکیده‌ای از تجربیاتش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدانید که قرص‌های آرامش‌بخش و داروهای اعصاب و روان، بهترین روش برای رسیدن به آسودگی ذهنی نیستند. برای آشنایی با کم‌هزینه‌ترین و البته مطمئن‌ترین راه‌های خوددرمانی کافی است سری به کتاب صوتی گندزدایی از مغز بزنید.

کتاب حاضر اثری است تخصصی که برای مخاطب عام نوشته شده و دریچه‌ی جدیدی از روانشناسی و عصب‌شناسی به رویتان می‌گشاید. علی دیمنه ترجمه‌‌ی آن را به عهده داشته است و انتشارات کتاب پارسه آن را به چاپ رسانده. کتاب صوتی گندزدایی از مغز را با صدای نوتاش نیک نژاد می‌شنوید که نشر صوتی ماه آوا منتشر کرده است.

در نکوداشت کتاب گندزدایی از مغز

  • من به عنوان یک استاد و مشاور و دنبال‌کننده‌ی تحقیقات علوم اعصاب، اکیداً کتاب گندزدایی از مغز را توصیه می‌کنم. سبک نوشتن دکتر فیث جی هارپر توجه من را به خود جلب کرد و باعث شد من علاوه‌بر اینکه از این کتاب اطلاعات علمی زیادی را یاد گرفتم، توانستم با مطالب آن بخندم! این کتاب یک نمونه‌ی فوق‌العاده و متفاوت با تمام نوشته‌های خشک و کسل‌کننده‌ای است که هر روزه می‌خوانم. (آلن نویان، استاد دانشگاه سنت مری)

کتاب صوتی گندزدایی از مغز مناسب چه کسانی است؟

علاقمندان کتاب‌های روانشناسی، خودیاری و خودسازی با شنیدن کتاب صوتی گندزدایی از مغز نکته‌های کاربردی و مفیدی را خواهند آموخت.

با فیث جی. هارپر بیشتر آشنا شویم

دکتر فیث جی. هارپر روان‌درمانگر، مشاور، استاد و مؤلف آمریکایی است. او همینطور معلم یوگا و مدیتیشن، متخصص رفتارشناسی جنسی و مشاور حرفه‌ای است و در مورد سلامت روان به فرد، خانواده یا گروه مشاوره می‌دهد. هارپر متخصص کار با افراد دارای بیماری‌های ذهنی سخت، مزمن و کسانی است که اختلالات همزمان دارند.

فیث جی. هارپر چندین کتاب منتشر کرده که عموماً پرفروش و موفق بوده‌اند. کتاب‌های او درباره‌ی موضوعاتی همچون کنترل خشم، اضطراب و لذت در روابط است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌ «مهارت‌های مقابله‌ای» و «این ذهن مضطرب شماست» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گندزدایی از مغز می‌شنویم

می‌شود اسم دو فصل اول این کتاب را گذاشت: این مغز شماست! در باقی کتاب هم اسمش باشد: این مغز شما در زمان درمان است. توی این سال‌ها، با بچه‌ها، جوانان و بزرگسالانی کار کردم که تلاش می‌کردند از بند یک آسیب روانی رها شوند. همیشه هم این شباهت بین بیشتر آن‌ها توجهم را جلب می‌کرد. بچه‌ها شیفته‌ی حالت ستبر و زمخت آسیب بودند و بزرگترها شیفته‌ی درک نمادین آن می‌شدند.

آسیب عین یک زخم است که وسط جسم شما سر باز کرده و اگرچه دلمه‌هایش لخته بسته اما درمان نشده. عفونت آن در زیر پوستتان جاری‌ست. جا خوش کرده و مانده و گاهی حتی نمی‌دانیم که هست یا راهی یافته و آن را نادیده گرفته‌ایم. حالا وقتی که یک زخم را درمان نکنیم، چه می‌شود؟ بچه‌ها عاشق این جای قصه‌اند. زخم به همه‌جا سرایت می‌کند. خون و خونریزی راه می‌افتد و درد دارد و خیلی حال‌بهم‌زن است. البته که این‌طور است. باید زخم را بشوییم و درمانش را آغاز کنیم. ولی جای زخم که می‌ماند. بزرگترها هم اینجای کار را دوست دارند!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
فصل اول: چه شد که دخل مغزتان آمد؟
47 دقیقه
فصل دوم: آسیب روانی مغز را از نو نظام می‌دهد
30 دقیقه
فصل سوم: گندزدایی از مغز
81 دقیقه
فصل چهارم: بهتر شدن - بازآموزی مغز
46 دقیقه
فصل پنجم: کمک گرفتن از حرفه‌‌ای‌های این کار - انتخاب‌های درمان
34 دقیقه
فصل ششم
28 دقیقه
فصل هفتم: خشم
41 دقیقه
فصل هشتم: اعتیاد
16 دقیقه
فصل نهم: افسردگی
29 دقیقه
فصل دهم: اهمیت اندوه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گندزدایی از مغز
نویسنده
مترجمعلی دیمنه
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گندزدایی از مغز

Reza Amanollahi
۱۴۰۲/۷/۱۴
توصیفی بسیار علمی، اما در عین حال ساده و جذاب در زمینه پاتوفیزیولوژی ناخوشی‌های روانی. برای کسانی که دانش اندکی از بیولوژی دارند، این کتاب می‌تواند رفرانسی علمی و و‌جذاب باشد. البته برای سایر افراد نیز درک مفاهیمش آنچنان دشوار نیست. کمی دانش در مورد ابزاری که دایم‌از آن استفاده میکنیم همیشه مفید و ضروریست، ولو اینکه متخصص ساخت و تعمیر آن وسیله نباشیم.
علی میرزاپور
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
ای کاش از تمام این دکتر و مشاوران عزیزی که در طول زندگی به هر نوعی کمک گرفتیم این کتاب رو به ما معرفی میکردن
استارت و شروع خیلی از اتفاقات و خانه تکانی مغز آشفته ما رو دست به دست نویسنده این کتاب میزاشتن تا آزمون و خطا‌های زندگی با هزینه خیلی کمتر و خاطرات باشیرینی بیشتر تو دل و جان ما ذخیره می‌شد
ممنونم از کتابراه دوست و همراه عزیز
فرهاد عطری
۱۴۰۱/۱۰/۳
با گفتاری خودمانی و روان و سلیس مبانی راهبردی و علمی، از مفاهیم پیچیده علمی سخن به میان آورده و برای تمامی مقیاسها و درجات فهمی قابل درک میباشد. جند بار گوش دادن این کتاب بسیار قابل درک هست. کمک و راهی بامزه برای رفتن به جنگ افسردگی و نا ملایمات روانی دنیایه پر دست اندازه مدرن امروزی،،
داود رجبی
۱۴۰۲/۱/۱۱
یکی از زیباترین کتابهایی هست که خیلی عالی و ساده مغز رو تحلیل میکنه. شما با ساختار پیچیده مغز در بهترین و ساده‌ترین حالت آشنا میشید. به شدت بهتون پیشنهاد میکنم با خوانش بسیار بسیار عالی که ماهرانه کاری میکنه که نمیتونید گوش کردن شو متوفف کنید
مجتبی سلامی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
درود، کتاب خوبی بود، اما به نظر من بیشتر موارد رو تشریح کرد تا راه حل بده. در واقع نویسنده هدفش بیشتر شناساندن بیماری و عوامل موثر در ایجاد هست تا ارایه روش درمان، این کتاب نیاز به یک فصل جداگانه ویژه داشت که فقط به تکنیک‌های درمانی بپردازند.
سینا ابراهیم زاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کتاب خیلی خوبیه باید با توجه و درک کامل به آن بپردازید تا برایتان مفید واقع شود، اما اگر فقط گوش کنید و فکرتان هرجایی باشد بجز جای اصلی، چیزی جز اطلاعات ناقص دریافت نخواهید کرد و سردر گم خواهید شد.
محسن حجار
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
من دوست نداشتم، نگارش نویسنده و همچنین لحن راوی ناخوشایند بود. مطالبی هم که ارائه شده بود تو زندگی کاربردی نبود برای من، امیدوارم برای شما مفید باشه.
banu rasti
۱۴۰۳/۱/۵
متاسفانه من نتونستم ذهنمو جمع و جور کنم برای درک مطلبش، دقتم باید بالا میبردم در نسخه صوتی برام امکان پذیرایی نبود حواسم پرت میشد
هوشیار هنرور
۱۴۰۲/۱۰/۵
در زمانی که مغزمان هزار تا اتفاق رو تحلیل می‌کنه این کتاب کمک می‌کنه چه چیزهایی اولویت فکر کردن را دارد رو یاد میده، مفید بود
Mahsa Rezaie
۱۴۰۲/۹/۱۰
خارق العادست و نزدیک به کتاب تیزدهن بمانید هست
ترجمه خیلی خیلی باحالی داره و از گوش دادنش لذت میبرید
Ali Nazeri
۱۴۰۲/۱۱/۲
فوق العاده است این کتاب من رو که از حال داغونم در آورد به سفارش یکی از همکاران عزیزم با این کتاب آشنا شدم
پدرام تابعین
۱۴۰۲/۱/۱۸
خیلی خوب بود مطالب، لذت بردم، فصل چهار و پنج تلنگرهای بسیار خوبی داشت.
حسین
۱۴۰۲/۷/۲۳
بهترین کتابی که تاحالا خوندم. گوینده بی نظیر و مطالب بسیار بکر هست...
رضا محمودی
۱۴۰۳/۱/۲۵
روانشناسی واقع بینانه براساس اتفاقاتی که در مغز می‌افتد.
محسن ویسی
۱۴۰۳/۱/۲۲
اصلا نمیتونم متوجه بشم که چی میگه نتونستم ارتباط برقرار کنم
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گندزدایی از مغز

برای دریافت کتاب صوتی گندزدایی از مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.