معرفی و دانلود کتاب صوتی دریاچه مه آلود

عکس جلد کتاب صوتی دریاچه مه آلود
قیمت:
96000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دریاچه مه آلود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دریاچه مه آلود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دریاچه مه آلود

کتاب صوتی دریاچه مه آلود مجلد نخست مجموعه‌ای پرفروش با همین عنوان است که به قلم ریچل کین به رشته‌ی تحریر درآمده است. در این رمان تریلر که نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز هم بوده، به ماجرای زنی به نام ژینا گوش خواهید سپرد که پس از افشای جنایات همسرش، با فرزندانش در مکانی آرام و خلوت ساکن می‌شود، تا بلکه اینگونه طوفان حوادث را پشت سر بگذارد؛ بی‌خبر از آنکه این تازه آغاز ماجراست...

درباره کتاب صوتی دریاچه مه آلود:

ریچل کین (Rachel Caine) در کتاب صوتی دریاچه مه آلود (Stillhouse Lake Series) اوج مهارت خود در خلق اتمسفرهای دلهره‌آور را به نمایش گذاشته است. این اثر که از جهاتی یک تریلر جنایی، و از جهاتی نیز رمانی در ژانر ترسناک محسوب می‌شود، بر محوریت شخصیت مرکزی‌ای به نام ژینا رویال پیش می‌رود؛ زنی زیبا، آرام و تا حدودی نیز خجالتی، که به ظاهر زندگی خوبی با همسر و فرزندانش دارد.

آغاز داستان آنجاست که روزی از روزها که ژینا مثل همیشه به خانه می‌آید، به جای فرزندانش، پلیس را در انتظار خود می‌بیند! آنها جنازه‌ای را کشف کرده‌اند، و حال به دنبال همسر ژینا می‌گردند؛ چرا که باور دارند او یک قاتل زنجیره‌ای است! قبول چنین چیزی ابداً آسان نیست، اما ظاهراً واقعیت همین است.

در چنین شرایطی، ژینای خجالتی و آرام، برای حفظ امنیت فرزندانش دست به اقدامی جسورانه می‌زند. او هویت خود را جعل کرده، نامی جدید اختیار می‌کند و با دو فرزند خود به خانه‌ای دورافتاده در کنار دریاچه‌ای مه‌آلود می‌رود؛ جایی که اعمال مهیب همسرش نتواند دامنگیر آنها شود. اما این خیالی خوش است. چرا که دریاچه مه آلود، بستر اتفاقاتی به راستی هولناک خواهد بود. با این همه، عشق مادرانه‌ی ژینا، به نظر نیرومندتر از هر حادثه‌ی هولناکی‌ست...

افتخارات کتاب صوتی دریاچه مه آلود:

- نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب معمایی گودریدز
- قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون

نکوداشت‌های کتاب صوتی دریاچه مه آلود:

- داستانی ترسناک که قدرت عشق مادرانه در آن به بهترین شکل به تصویر کشیده شده است. (Publishers Weekly)
- به راستی هیجان‌آور و استرس‌زاست. (Fresh Fiction)
- بسیار سرگرم‌کننده و پرحرارت. (Novel Gossip)

کتاب صوتی دریاچه مه آلود مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به همه‌ی دوست‌داران داستان‌های معمایی و دلهره‌آور پیشنهاد می‌کنیم.

با ریچل کین بیشتر آشنا شویم:

«رکسان لانگستریت کنراد» با نام مستعار «ریچل کین»، نویسنده‌ای اهل آمریکاست که با رمان‌های مختلفی که در ژانرهای ترسناک، معمایی و علمی - تخیلی نوشته شناخته می‌شود. کین علاوه بر نام حقیقی و نام ادبی خود، برخی از آثارش را با نام‌های دیگری همچون «یان همل» و «جولی فورچون» نیز منتشر کرده است.

از مطرح‌ترین آثار او یکی مجموعه‌ی مفصل و موفقی به نام «خون‌آشام‌های مورگانویل» است، و دیگری مجموعه‌ای با عنوانِ «کتابخانه‌ی بزرگ». پرطرفدارترین اثرش اما بی‌تردید، «دریاچه‌ی مه‌آلود» است. این کتاب نخستین عنوان از یک مجموعه‌ی چهارجلدی‌ست. جلد دوم این سری نیز به فارسی ترجمه شده است.

کین سال در سال 1962 دیده به جهان گشود و در سال 2020 بر اثر سرطان از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب صوتی دریاچه مه آلود می‌شنویم:

باقی روز به نحو فریبنده‌ای بی‌سروصدا می‌گذرد. کانر حرفی درباره اتفاقی که در اتاقش افتاد نمی‌زند. لنی هم کلاً چیزی نمی‌گوید. مشغول یک بازی ویدیویی می‌شوند و در مدتی که سرشان گرم است، وقتم مال خودم است. مانند یک مادر عادی شام درست می‌کنم و در سکوت غذا می‌خوریم. روز بعد، لنی که از شرکت در کلاس‌ها منع شده، در اتاقش می‌ماند. تصمیم می‌گیرم دخالتی نکنم. می‌توانم صدای برنامه‌ی تلویزیونی‌ای را که مشغول تماشایش هست بشنوم. کانر به مدرسه می‌رود. اینکه تنهایی به ایستگاه اتوبوس می‌رود مضطربم می‌کند. و آنقدر از پنجره تماشایش می‌کنم، تا سرانجام سوار اتوبوس می‌شود. اگر تا آنجا همراهش می‌رفتم و منتظر اتوبوس می‌ماندم، حسابی از دستم شاکی می‌شد. بعد از ظهر که با اتوبوس بازمی‌گردد، برای استقبال از او از خانه بیرون می‌روم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه (یک)
نمونه (دو)
23 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
فصل اول - بخش اول
33 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
32 دقیقه
فصل اول - بخش سوم
24 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
31 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل دوم - بخش سوم
27 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
22 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
40 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
22 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
22 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
37 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم
22 دقیقه
فصل پنجم - بخش اول
25 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
38 دقیقه
فصل ششم
43 دقیقه
فصل هفتم
33 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم - بخش اول
36 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
29 دقیقه
فصل دهم
32 دقیقه
فصل یازدهم - بخش اول
33 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل یازدهم - بخش سوم
26 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش اول
27 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
32 دقیقه
فصل سیزدهم
22 دقیقه
فصل چهاردهم
9 دقیقه
فصل پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دریاچه مه آلود
نویسنده
مترجممریم رفیعی
راویماهتینار احمدی
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
96000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دریاچه مه آلود

سجادعسگری
۱۴۰۲/۱/۱
با این که عالی نبود ولی جلد دوم هم که بیاد بازم میخرم و گوش میدم. داستان اونقدرا قوی نیست ولی جالب اینه دوس داری حتما تا پایان ادامه بدی ببینی آخرش چی میشه. خیلی اتفاقات رو در داستان اضافی تکرار کرده اونقدری که دیگه شروع میکنه تو ذوق زدن و رو اعصاب رفتن. پر حرفی‌های بیجا در داستان موج میزنه مثلا یک درجواب مامور لحظه سکوت میکنه که جوابشو بده و همون یک لحظه سکوت سطرها و سطرها تو ذهنش پر حرفی میکنه بعد یه کلمه جواب میده خب این در همه داستانا طبیعیه ولی تو این داستان اینقدر اینکار تکرار و تکرار میشه و پر حرفیاش طولانی میشه که دیگه حوصله سر بر میشه. در مورد بی مورد‌ترین چیزها تو افکارش پر حرفی میکنه هرچند با همه‌ی این نکات منفی که هست بازم مشتاقی گوش بدی دوس نداری از روش به سادگی رد بشی و کلمه ب کلمه داستان رو گوش میدی. ب نظرم به این رمان از دید هیجانی یا ترسناک و معمایی نگاه نکنید چون نا امید میشید چون نه معمای بزرگی پشتش داره نه هیجانه آنچنانی بیشتر باید از نگاه روان شناختی به زنی تنها و بی کس که مادر دو فرزند است نگاه کنی. کسی که زجر کشیده کسی ازش سو استفاده شده کسی که کمترین محبتی در زندگیش ندیده که واقعی بوده باشه. یک مادره تنها با کمبود محبت شدید ولی بیشترین محبت و عشق رو خودش بلده که برای بچه هاش از خودش بروز بده. من بارها تو کل داستان تنهایی این مادر در اوج مشکلات رو درک کردم. با اینکه تنها بود از مبارزه دست نکشید و کوتاه نیومد کاملا برام قشنگ بود و باهاش ارتباط برقرار کردم. شاید همین باعث شد کتاب رو تا انتها دنبال کنم و حتی جلد دوم هم وقتی بیاد گوش بدم. راوی صدای گرمی داشت ولی ربات وار فقط میخوند نمیتونست هیچ هیجانی رو درست در صداش نشون بده مث رو خوانی‌های زمان مدرسه.
M.A.D م.ع.د
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
میشه گفت در این سبک کتاب متوسطی هست نه بد بود و نه میخکوب کننده ولی برای من یک سوپرایز بزرگ داشت و به همین دلیل خیلی خوشحالم که این کتاب رو خریدم و گوش دادم اونم گوینده کتاب بود.
برای منی که ماهانه بالای ۶ تا کتاب صوتی گوش میدم و حساس هستم رو گوینده کتاب واقعا خیلی خوبه که با گوینده‌ای قوی خوش و
صدا کار بلد آشنا میشم و خواستم به گوینده خسته نباشید بگم و ازین به بعد هرکتابی که سلیقه من باشه و اسم ایشون رو ببینم بی درنگ خریداری میکنم.
از کسانی که این کتاب رو پسندیدند و این سبک رو دوست دارن دعوت میکنم حتما کتاب چشم هایش سرسدریک رو گوش بدن با صدای جناب سلطانزاده هست و واقعا میخکوب کننده هست...
با تشکر از همه‌ی عوامل🖤
رویا هژیر
۱۴۰۲/۹/۲۷
به نظر من کتاب متوسطی بود، تو این زانر کتابهای خیلی بهتری هم خوندم؛ جملات تکراری خیلی توش زیاد بود که باعث میشه خواننده کمی حوصلش سر بره. من انتظار داشتم که اخر داستان هیجان بیشتری داشته باشه ولی اصلا این حس بهم منتقل نشد در واقع نقش اول فقط داشت تکرار مکررات میکرد و یه سری جزئیات غیر ضروری رو و که میگفت مهم‌ترین ایرادی به این داستان وارده اینه که فرد گروگان گیر تو انجام همچین موضوع خطیر و جنایی با چه دیدگاهی بچه‌ها رو وارد ماجرا کرد و بهشون اعتماد کرد؟!!
البته من مردی از شب رو هم میخوام تهیه کنم که ببینم نهایتا چی میشه امیدوارم هیجانش از جلد اول بیشتر باشه.
با تشکر از کتابراه.
مهسا ا
۱۴۰۰/۱۱/۹
کتاب بدی نبود به نظرم بیشتر به درد فیلم نامه میخورد. جزییات بی مورد زیادی داشت که نیازی به بودنشون تو کتاب نبود. خیلی خیلی کارکتر اصلی در مورد چیزایی که تو ذهنش میگذشت صحبت میکرد و تکرار تکرار تکرار. چه لزوما واقعا داشت که نویسنده بگه که ژینا در دستشویی تلفنش زنگ خورد و اون اول سیفون و کشید بعد و و تلفن دراورد جواب داد چی نیازی داشت ما بدونیم سیفون را کشید 🤔 😁
این جزییات معمولا برای فیلم نامه هست. ولی باید بگم که گویندگی حرف نداشت. اگه حوصله کتاب‌های یکم کش دار رو دارید بهتون پیشنهاد می‌کنم موضوع اصلی جذاب بود.
ماندانا رستمی
۱۴۰۱/۴/۵
سلام با تشکر از کتابراه با کتاب‌های خوبتان.
من از همراهان همیشگی شما هستم.
در مورد این کتاب. با توجه به کتاب‌های جنایی که خوانده ام. این کتاب بسیار هیجان انگیز و در بعضی جاها ترسناک هم بود.
صدا و اجرای راوی بسیار خوب و عالی بود.
بغیر از دو سه مورد کوچک که صدای افراد مانند هم می‌شد.
ولی از
نقطه ضعف داستان توضیحات بیش حد نویسنده بود. مثلا آب دهانم را قورت دادم و این کار را انجام دادم. توضیحات بیش از حد از هوا و محیط و ترس و دردم آمد و غیره. خیلی زیاد از حد.
ولی در کل کتاب را به طرفداران ژانر جنایی توصیه میکنم
ممنون از شما.
ستاره
۱۴۰۲/۸/۱۰
در این داستان تجربه‌ای کسب میکنیم که آدمهای پیرامونمون آدمهایی نیستند که فکر ما تصور میکنیم آن‌ها میتوانندخطرناکترین کسانی باشندکه ما تصورش هم دور از ذهن ما است. داستان جنایی و هیجان انگیزی بود و وحشت در این رمان نقش پررنگ تری دارد. کتاب دریاچه متروک سری اول این داستان است قبل از دریافت کتاب دریاچه مه آلود حتما آن را مطالعه کنید. و قهرمان داستان زن و مادری است که با وجود آسیبهای روحی و روانی که به او وارد شده بازهم بخاطر فرزندانش می‌ایستد و از آن‌ها در مقابل جامعه و جنایتکاران محافظت میکند
پریا عسگری خوش شعار
۱۴۰۲/۴/۲۰
این کتاب با صداگذاری قوی خودش واقعا برام جذاب بود با توجه به این موضوع که من علاقه‌ی زیادی به این ژانر از داستان دارم.
داستان کاملا هیجان انگیز بود! حتی یه جاهایی ضربان قلبم با بالا و پایین رفتن داستان تند تند میشد.
اگر بخوام یه ایرادی از این داستان بگیرم کند بودن روند داستانِ و تقریبا تا دو و
فصل آخر هیچ اتفاق تازه‌ای نمیوفتاد ممکنه توی این قسمت مخاطب خودشو خسته کنه و یا حتی از دست بده!
ولی در کل کتاب خوب و سرگرم کننده‌ای بود و صداگذاری هم حرفه‌ای و جذاب بود.
ممنون 🙏🏼
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۷/۶
کتاب خوبی بوداونجورکه انتظارداشتم ترسناک نبودولی خب حس اضطراب و تشویش رو به خوبی منتقل میکردپایان خوبی هم داشت بنظرم باجلد دومش میشه داستان ملوین رویال رو به خوبی خوشی تموم کرد. ی بخشهایش واقعا حال بهم زن و توصیفاتش ازقیافه و رنگ پوست قربانیها واقعا مشمئزکنننده بود حتی فکرکردن به اینکه ادمی بتونه و همچین بلایی سره هم نوعش بیاره وحشتناکه ولی توعالم واقعیت هم کم ازاین جورجنایتهاوجودنداره خیلیهاشو خوندم شوکه شدم اینا فقط مختص توی کتابا و فیلمهانیست.. ممنون ازکتابرراه عزیز
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۲/۱/۱۶
با سلام وخسته نباشی. کتاب خوبی بود پدر خانواده قاتلی روانی بود که از انجام دادن قتلها لذت میبرد.... اما خانواده قاتل تا سالها درگیر گرفتار یهای کارهای پدر خانواده میشن. جنگیدن مادر برای نجات فرزندان ستودنیست. نقدی که به کتاب دارم جزئیات زیاد داشت خیلی کِشش دادن میتونست فصلها کوتاهتر باشه. دومین به نقدم راجع راوی بود که احساس میکردم کل کتاب رو با حالت بغض میخوندن. البته خیلی روان و بدون تپق اجرا کردن باتشکر از همه‌ی عوامل کتبابراه.
sarah shmhmdi
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
نکته مثبتی که توی این کتاب وجود داشت‌ این بود که با توجه‌ به سیر اتفاقاتش، شنونده‌ خسته نمیشه‌ و ذهنش‌ به شدت درگیر‌ داستان‌ میشه و میخکوب تا آخر داستان‌ میشینه‌. سبک کتاب معمایی‌ و جنایی‌ هست و شخصا به کساییکه ذهنشون‌ آشفته‌ست‌ پیشنهاد میکنم‌ برای خلاصی از هجوم‌ افکار مختلف، داستان‌های‌ معمایی‌ گوش‌ کنند که ذهنشون‌ درگیر‌ وقایع و اتفاق‌های‌ کتاب بشه‌ و از نشخوار فکری‌ مدتی‌ رهایی پیدا کنند.
Mohammad Roghani
۱۴۰۲/۵/۲۵
یکی از بهترین کتاب‌های صوتی بود که شنیده بودم و واقعا داستان درگیر کننده و جذابی داشت و در اکثر مواقع آدرنالین خون تون به اوج خودش میرسه گوینده واقعا عالی بود و به بهترین شکل حس و حال جینا رویال رو منتقل میکرد که باعث می‌شد مثل یک فیلم تمام داستان جلوی چشمات نقش ببنده
Hanie_mhiii
۱۴۰۱/۹/۴
کتاب خوبیه و واقعا یه سری بخشاش هیجان انگیزه. من خیلی اهل رمان‌ها و داستانای جنایی نیستم و واسه من قابل پیشبینی نبود پایانش. فضای دارکی داره و آسیبی که میتونه بودن یه قاتل و جنایتکار تو خانوادت داشته باشرو کاملا نشون میده که غم انگیزه و حس عشق مادری رو قشنگ نشون میده. جالب بود. گویندگی خوبی هم داشت حس ترسو منتقل میکرد لحنشون 💫
آخر داستان یکم باز بود که از کامنتا متوجه شدم جلد دو و سه داره کتاب.
bahar ashkani
۱۴۰۱/۳/۳۱
اول اینکه داستان بیشتر تخیلی بود تا جنایی معمایی شبیه فیلم هندی بود، نکته مثبت بخوام بگم قدرت بیان و صدای خوب راوی هست نکته منفی اینکه نویسنده بیش از اندازه به توصیف موارد غیرضروری و حاشیه پرداخته و حوصله خواننده رو سر میبره واقعا تا فصل ۵ هیچ اتفاق خاصی نیفته و کلا توصیف اب وهوا و حال روحی خودش هست فقط ۲ فصل آخر جالب میشه که اونم بنظرم خیلی بی ربط تمومش کرد
ساناز قره قوشلو
۱۴۰۱/۷/۴
خب اولا بگم که این کتاب جلد دومی داره که به شدت منتظر نمونه صوتیش هستم
اجرا‌ها مثل همیشه عالی انتخاب اهنگ فضاسازی عالی طوری که من لوکیشنو کامل تو ذهنم ترسیم کردم
کتاب یه جاهایی تو رو به شک میندازه که واقعا شخصیت‌ها خوب هستند یا نه و هر ان ممکنه نظرت نسبت به شخصیت منفی عوض بشه
هیجان انگیز هست و عشق مادرانه رو با زیباترین ایثار‌ها نشون میده
Negin Daneshvar
۱۴۰۱/۶/۲۷
اوایل کتاب خیلی معمولی و بی هیجان پیش میره، تقریبا تا فصل ۴، ولی از اون به بعد تازه داستان جون میگیره، یه انتقاد کوچیک هم اینکه صدای شخصیت‌های مرد نسبت به عالی بودن همه چیز ضعیف بود، اون هم به خاطر اینکه گوینده سعی کرده بود با گرفته کردن صدا، صدای آقا رو در بیارن، و این موضوع اذیت کننده بود شاید هم فقط برای من این شکلی بود، در آخر خسته نباشید و ممنونم 😍
مشاهده همه نظرات 125

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دریاچه مه آلود

برای دریافت کتاب صوتی دریاچه مه آلود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.