معرفی و دانلود کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ

عکس جلد کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ
قیمت:
۴۶۸۰۰ 32760 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ

کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ شاهکار حقیقی زولفو لیوانلی، به لحاظ تکنیکی بی‌نظیر و مملو از ژرف کاوی‌های روان‌شناختی است. رمانی که تنگنای گزینش بین کشتن و بخشیدن را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ (One Cat, One Man, One Death):

این کتاب صوتی دو روایت مختلف از یک واقعه را شرح می‌دهد. شخصیت اصلی رمان سامی نام دارد که مدتی زندانی سیاسی در ترکیه بوده و در آن‌جا بسیار شکنجه شده و حالا به سوئد فرار کرده و پناهنده‌ی سیاسی است. سامی همراه با دیگر پناهندگان سیاسی که از کشورهای گوناگون آمده‌اند و به سوئد روی آورده‌اند، در یخبندان استکهلم زندگی سخت و سردی را می‌گذراند.

او پس از مدتی در پی یک عارضه روانی در بیمارستان بستری می‌شود و در آن‌جا با یک وزیر سابق آشنا می‌شود و این همان فردی است که گذشته‌ی دردناک و ناخوشایند سامی و آینده تاریک او را رقم زده است. سامی از رفتار گربه‌ای به اسم سیریکیت تاثیر گرفته و درصدد انتقام از این آقای وزیر بر می‌آید و ... .

زولفو لیوانلی را بیشتر بشناسیم:

زولفو لیوانلی (Zulfu Livaneli) نویسنده، موسیقی‌دان، کارگردان و سیاستمدار درخشان و مطرحی است که در ترکیه‌ چشم به جهان گشوده است. او تا به امروز کتاب‌های سیاسی و اجتماعی و داستان‌های بسیاری به نگارش درآورده که به دلیل همین تفکرات و داستان‌های سیاسی مدتی را در زندان سپری کرده است.

لیوانلی به خاطر رمان‌ها و آثار موسیقی صلح‌جویانه‌اش بیش از 30 جایزه‌ی جهانی و ملی در زمینه‌های ادبیات، موسیقی و سینما مانند جایزه بهترین نویسنده جدید بارنز اند نوبل آمریکا و جایزه بهترین کتاب سال ایتالیا و فرانسه را اخذ نموده است. آثار این نویسنده ترکیه‌ای به 34 زبان مختلف جهان ترجمه‌ شده و در کشورهایی هم چون چین، اسپانیا، کره و آلمان در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفته است.

در قسمتی از کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ می‌شنویم:

در وسط ایستگاه درندشت، صندلی‌هایی ردیف شده بودند. مردان مستی که موهای زرد و بلند، مچ بند چرمی و بدن خالکوبی شده داشتند، کفش‌های چوبیشان را به کف بتنی می‌کوبیدند، انگشت اشاره شان را دراز می‌کردند و گویی به جای بی نهایت دوری خیره می‌شدند. فریادهایی که از جنگل‌های تاریک شمال برمی خاست، در گنبد ساختمان طنین انداز می‌شد و مردی در ملا عام می‌شاشید. به محلی رفته بود که آن جا تلفن‌ها کنار هم چیده شده بود. اما همین که چشمش به آن همه کتاب راهنمای تلفن افتاده بود که از پشت بسته شده بودند، نفهمیده بود چگونه از پس کار برخواهد آمد. از پیرزنی کمک خواسته بود و پیرزن، با دست، او را مثل مگسی تارانده بود. به محض خروج از محل تلفن‌ها باز هم آن فریادهای عجیب را شنیده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
بخش اول
29 دقیقه
بخش دوم
38 دقیقه
بخش سوم
44 دقیقه
بخش چهارم
33 دقیقه
بخش پنجم
17 دقیقه
بخش ششم
36 دقیقه
بخش هفتم
19 دقیقه
بخش هشتم
35 دقیقه
بخش نهم
34 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
31 دقیقه
بخش دوازدهم
34 دقیقه
بخش سیزدهم
24 دقیقه
بخش چهاردهم
17 دقیقه
بخش پانزدهم
34 دقیقه
بخش شانزدهم
18 دقیقه
بخش هفدهم
27 دقیقه
بخش هجدهم
33 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ
نویسنده
مترجممحمدامین سیفی اعلا
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ 32760 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ

Mehrnoosh Fg
۱۳۹۹/۸/۱۹
خیلی کتاب قشنگیه.
البته من صوتیشو گوش ندادم کتابشو قبلا خونده بودم
ahmad khanzade
۱۳۹۹/۹/۶
خوب بود جذاب برای اونایی که ترک وطن کردن و فکر میکنن سیاسی بازی عاقبت داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ

برای دریافت کتاب صوتی یک گربه، یک مرد، یک مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.