معرفی و دانلود کتاب عادات خوب، عادات بد

عکس جلد کتاب عادات خوب، عادات بد
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادات خوب، عادات بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادات خوب، عادات بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادات خوب، عادات بد

کتاب عادات خوب، عادات بد به قلم وندی وود یکی از مهم‌ترین اثرهایی محسوب می‌شود که تاکنون در زمینه علم روان‌شناسی منتشر شده است. این کتاب همچون یک راهنما‌ی عملی به شما کمک می‌کند تا بتوانید عادت‌ها و رفتارهای خوب و سازنده را جایگزین رفتار‌ها و عادت‌های مخرب و منفی خود کنید و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

معرفی کتاب عادات خوب، عادات بد:

چنانچه می‌خواهید از سرگردانی در تصمیم‌گیری‌ها و سردرگمی در زندگیتان جلوگیری کنید و با استفاده از بهترین و کار آمدترین روش‌های ممکن، یک زندگی سرشار از سعادت و موفقیت را برای خود بسازید، مطالعه کتاب عادات خوب، عادات بد را از دست ندهید.

در این کتاب آموزه‌هایی قرار داده شده است تا با کمک آن‌ها بتوانید اهمیت کارهای روزانه خود را بهتر درک کنید و با بخش عادت‌پذیز شخصیتتان که نقش پررنگی در روند زندگیتان دارد، آشنا شوید. لازم به ذکر است این بخش از وجود شما حرکت آرامی دارد و برای تاثیرگذاری در روند زندگیتان به زمان زیادی نیاز دارد اما همچون یک فرد ماهر، کاربلد و قوی است و در همه حال در کارش با موفقیت عمل می‌کند.

در چنین شرایطی کتاب عادات خوب، عادات بد (Good Habits, Bad Habits) به شما می‌آموزد تا با بهره‌گیری از راه‌حل‌های ویژه در زندگی خود تحولات مثبتی به وجود آورید. البته قبل از هر کاری باید عادت‌های‌ خود را بفهمید؛ چرا که این دانش به شما کمک می‌کند تغییر رفتار برای‌تان آسان باشد.

نکوداشت‌های کتاب عادات خوب، عادات بد:

- نویسندگان بسیاری پیدا می‌شوند که درباره‌ی عادت‌ها می‌نویسند ولی وود یک دانشمند مطرح در عرصه‌ی روانشناسی محسوب می‌شود که درباره‌ی تأثیر عادت‌ها بر ذهن انسان اطلاعات جالبی ارائه می‌دهد. این نویسنده با استفاده از تحقیقات خود برای‌تان می‌گوید که چه چیزی مفید است. (The Washington Post)

- اثری آگاهی بخش! وندی وود با شیوایی کامل تحقیقات خود درباره‌ی نقش عادت‌ها در زندگی روزمره مانند ورزش، تغذیه و سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد. (Publishers Weekly)

- کتاب عادات خوب، عادات بد یک سفر جذاب از علم عادت‌ها محسوب می‌شود و وندی وود به عنوان یک راهنمای تور با موفقیت کامل عمل می‌کند. (آدام گرانت، نویسنده)

کتاب عادات خوب، عادات بد مناسب چه کسانی‌ست؟

اگر می‌خواهید با تغییر رفتارهای روزمره‌ی خود تحولی عظیم در زندگیتان به وجود بیاورید، فرصت مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.

وندی وود را بیشتر بشناسیم:

این استاد روان‌شناسی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، اصالتاً اهل بریتانیا است و کار‌های پژوهشی‌ بسیار زیادی دربارۀ رفتارها و عادت‌ها دارد. وندی وود (Wendy Wood) مدرک لیسانس خود را از دانشگاه ایلینویز و فوق‌لیسانس و دکترای خود را از دانشگاه ماساچوست دریافت کرده است. او برای نشریاتی چون لس آنجلس تایمز و واشنگتن پست، شیکاگو تریبون، نیویورک تایمز، یواس‌ای تودی، تایم مگزین و رادیوی ملی مقاله‌هایی می‌نویسد. آثار وی همواره جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری و روان‌شناسی به شمار می‌روند.

جملات برگزیده کتاب عادات خوب، عادات بد:

- عادت، طبیعت دوم انسان‌ها است.
- زنجیره‌های عادت‌ها زیاد احساس نمی‌شوند، مگر آن که خیلی قوی باشند.
- خوب یا بد، ما خود سرنوشت‌امان را می‌سازیم و آن هرگز برگشت پذیر نیست.
- دانستن کافی نیست، ما باید درخواست کنیم. آرزو کافی نیست، ما باید عمل کنیم.
- چیزی که نمی‌دانیم برایمان دردسر ایجاد نمی‌کند. دردسر جایی است که ما اطمینان داریم و در واقع آنگونه نیست.

در بخشی از کتاب عادات خوب، عادات بد می‌خوانیم:

آیا این امکان وجود دارد که بچه‌ها وقتی خوش خوراک تر بشوند، بیشتر سبزیجات بخورند؟ برای آزمایش، محققان به برخی از کودکان پوره کنگر شیرین شده دادند. برای برخی دیگر خامه اضافه کردند تا سبزیجات، آن بافت یکدستی را پیدا کند که بچه‌ها دوست دارند. اما این تغییرات هیچ تفاوتی در میزان غذا خوردن بچه‌ها نداشت. بچه‌ها وقتی بیشتر کنگر می‌خوردند که بیشتر در معرض آن قرار می‌گرفتند و شیرینی بیشتر آن هیچ تاثیری روی این قضیه نداشت. البته تمام بچه‌ها این طور نبودند. شانزده نفر از هفتاد و دو نفر هرگز به خوردن سبزیجات عادت نکردند. آن‌ها هرگز از نگاه کردن و بو کردن آن جلوتر نرفتند. با این حال، برای بقیه، دریافت مرتب کنگر فرنگی باعث شد تا آن را بیشتر بخورند. ما نمی‌توانیم به طور دقیق بدانیم که آن‌ها به خوردن چه چیزی تمایل دارند، شاید بگویند که در پایان آزمایش به اندازه ابتدای آزمایش کنگر را دوست دارند. اما نکته مهم این نیست که آن‌ها به سبزیجات علاقه پیدا کنند، تمرکز این آزمایش روی خوردن آن‌ها بود.

وقتی در سطح جهانی فکر می‌کنید، یافته‌های آزمایش کنگر تعجب آور نیست. کودکان وقتی در معرض خوراکی‌ای زیاد قرار بگیرند، آن را می‌خورند. در ژاپن، صبحانه شامل برنج و خمیر سویا تخمیر شده می‌باشد. در چین، بچه‌ها جوک می‌خورند که یک فرنی برنج است و شامل رشته‌های گوشت خشک، تخم مرغ یا ترشی پنیر سویا می‌باشد. در آمریکای لاتین، حتی کودکان بسیار کوچک هم قهوه را با شیر می‌نوشند. در مکزیک، نان تورتیلا را داخل یک کاسه سس سالسا یا سس انچیلادای تند فرو می‌کنند. ذائقه کودکان اینگونه و با دریافت چنین غذاهایی، به سمت ترشی، غذاهای تخمیر شده و تندی می‌رود.

اگرچه معمولاً تشخیص نمی‌دهیم، بزرگسالان به همان اندازه تاثیرپذیر هستند. بله، ما مرتباً کارهایی را انجام می‌دهیم که دوست داریم انجام دهیم. اما همچنین عاشق کارهایی می‌شویم که مرتباً انجام می‌دهیم. این مانند یک حلقه بازخورد نامرئی در داخل سر ما است. همانطور که تصور می‌کنید، این حلقه، با عادات ما و در نتیجه با احساس رضایت ما ارتباط دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
بخش اول: واقعا ما چگونه هستیم
1 - پایداری و تغییر
2 - نگاهی عمیق‌تر
3 - معرفی ضمیر دومتان
4 - دانش چیست؟
5 - خویشتن‌داری چگونه است؟
بخش دوم: سه اصل تشکیل عادت
6 - محیط
7 - تکرار
8 - پاداش
9 - پایداری مختص افراد پیگیر است.
10 - کنترل کامل
بخش سوم: موارد خاص، فرصت‌های بزرگ و جهان پیرامون ما
11 - تغییر محیط
12 - انعطاف پذیری ویژه عادت
13 - محیط اعتیاد
14 - داشتن حال خوب با عادت
15 - تو تنها نیستی
سخن آخر
منابع: یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادات خوب، عادات بد
نویسنده
مترجمسیده پریا کیایی
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات348
زبانفارسی
شابک978-622-247-657-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عادات خوب، عادات بد

Bahar Vahabi
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی... خیلی منو راهنمایی کرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب عادات خوب، عادات بد

برای دریافت کتاب عادات خوب، عادات بد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.