معرفی و دانلود کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق

اگر به دنبال کسب درآمد از حضور خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اینترنتی هستید، سالی میلر در کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق به شما کمک می‌کند کلیدهایی را برای رشد موفقیت‌آمیز در به‌روزترین شاخه‌ی صنعت پیدا کنید. شاید در تلاش برای جلب توجه مخاطبان آنلاین هستید، پست‌های‌تان بازدهی مالی اندکی دارند یا رؤیاهای مربوط به کسب درآمد اینترنتی به نظرتان دست‌نیافتنی هستند، پس با کتاب میلر همراه شوید تا نظرتان را حسابی تغییر دهد.

درباره‌ی کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق

درست فکر کنید و پاسخ این سؤالات را در ذهن بیاورید، تابه‌حال چند بلاگر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده‌اید و چقدر از آن‌ها تأثیر گرفته‌اید؟ آیا پیش آمده که محصولی را تنها به واسطه‌ی معرفی بلاگر محبوب خود شناخته باشید و بعد از اینکه به سراغش رفته‌اید، از انتخاب خود خوشحال شده باشید؟ چند بار خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اید و چند درصد از این خریدها در شبکه‌های اجتماعی بوده؟ آیا دلتان می‌خواهد شناخته شوید تا بتوانید درست مثل بلاگرهای محبوب خود تأثیرگذار باشید و محصولات مورد نظر خودتان را معرفی کنید یا بفروشید؟ آیا رویایی که در سر می‌پرورانید دور از واقعیت و مسیر سخت به نظر می‌رسد؟ سالی میلر (Sally Miller) در کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق (The Essential Habits Of 6-Figure Bloggers) به شما می‌گوید که مسیر پیش روی شما آنقدرها هم که تصور می‌کنید، سخت نیست. بالعکس آنقدر شیرین و جذاب است که بعد از مدتی حسابی غرق آن خواهید شد و حتی پول در آوردن از این راه برایتان شبیه به تفریح خواهد شد!

معرفی و دانلود کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق

سالی میلر، تحلیلگر باتجربه‌ی دنیای کسب‌وکار، فارغ‌التحصیل رشته‌ی مدیریت و متخصص وب، با هفده بلاگر برتر که هر سال بیش از 100000 دلار درآمد دارند، مصاحبه کرده و حالا اینجاست تا آن گفت‌وگوهای ارزشمند را با شما به اشتراک بگذارد. او پیش از هر چیز برای اینکه همه‌ی خوانندگان خود را در مسیر درست قرار دهد، بیان می‌کند که 85 درصد از بلاگرها با آرزوهای بزرگ، درست از همان اولین‌باری که صفحه کلید خود را لمس می‌کنند، محکوم به شک و ابهام هستند. این مورد که بلاگرهای محبوب و معروف چگونه علایق خود را به یک شغل پردرآمد و پرسود تبدیل کرده‌اند، رازی‌ست که با مطالعه‌ی کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق به آن پی خواهید برد. اگرچه آن‌ها مسیرهای مختلفی را در پیش می‌گیرند، اما میلر 3 ویژگی اصلی موفقیت کلی آن‌ها را هدفمند عمل کردن، ایجاد سیستم برای موفقیت و ایمان داشتنِ به خود می‌داند.

کتاب میلر یک راهنمای منحصربه‌فرد برای افزایش دادن و به‌روز کردن اطلاعات شما و سوق دادنتان به سمت اهداف تجاری است. میلر با مصاحبه‌های دقیق و مثال‌های عملی، بینشی را ارئه کرده که کمک می‌کند از موانع سختی که شما را از رسیدن به زندگی رویایی‌تان باز می‌دارد، عبور کنید. او در این کتاب سه الگوی جذاب ارائه کرده که با پیروی از آن‌ها، پست‌ها و پیام‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی، به راهی برای کسب درآمد در هر کجای دنیا تبدیل خواهید کرد. اطلاعات ارزشمند این راهنما برای تمام کسانی‌که در زمینه‌های بازاریابی وابسته، ایجاد و تولید محصول، خدمات دستیار مجازی (ادمین صفحات)، طراحی وب و... فعال هستند، کاربردی و مفید خواهد بود و حتی اگر به‌عنوان یک تازه‌کار قصد ورود به این زمین بازی را دارید، مطمئن باشید که پس از مطالعه‌ی کتاب پیش رو، به سطح قابل‌قبولی از اطلاعات دست پیدا خواهید کرد و حتی می‌توانید از راه انتقال همین اطلاعات دنبال‌کننده‌هایی داشته باشید؛ از این ساده‌تر امکان ندارد!

در کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق خواهید خواند که:

  • ویژگی‌های مشترک تولیدکنندگان محتوای محبوب چیست و بهترین استراتژی‌ها در این زمینه کدام‌اند.
  • چگونه شبکه‌ی اجتماعی مناسب خودتان را انتخاب کنید تا کار شما به‌شکل مستمر سودآور و هیجان‌انگیز باقی بماند.
  • روش‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا در مسیر درست باقی بمانید کدام‌اند.
  • چگونه بزرگتر فکر کنید تا جاه‌طلبی‌های شما به‌طور مداوم افزایش پیدا کنند و متوقف نشوند.
  • و مواردی بیشتر... .

ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق را به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات زمان تغییر آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان این حوزه قرار داده است.

کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق منبعی ضروری برای همه‌ی کسانی است که به دنبال کسب امتیاز در این عرصه‌ی رقابتی هستند. اگر تمرین‌های شخصی‌سازی‌شده، چارچوب‌های سازمان‌یافته و بینش‌های معتبر را دوست دارید، حتماً راهنمای سالی میلر را بخوانید تا چند گام بلند به سمت موفقیت بردارید!

در بخشی از کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق می‌خوانیم

استراتژی بازاریابی 4: همکاری

همانطور که در حوزه‌ی خود و دنیای بلاگری ارتباط برقرار می‌کنید، می‌توانید فرصت‌هایی برای همکاری با دیگران پیدا کنید. همکاری، یک راه فوق‌العاده برای حمایت از بلاگرهای دیگر و انتشار پیام خودتان به مخاطبان یکدیگر است. راه‌های زیادی برای همکاری وجود دارد. مثلاً این کتاب. چندین بلاگر می‌توانند در تهیه‌ی این کتاب مشارکت داشته باشند و همگی‌شان آن کتاب را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. همه‌ی ما از بازاریابی گروهی سود می‌بریم. همچنین می‌توانید در یک نشست آنلاین شرکت کنید، یک وبینار مشترک ترتیب دهید، یا یک پست گردآوری‌شده بنویسید که در آن به محتوای بلاگرهای دیگر لینک می‌دهد و سپس از آن‌ها بخواهید که پست شما را به اشتراک بگذارند.

کلید یک همکاری موفق، ایجاد روابط با افرادی است که مخاطبانی مانند شما دارند و ارزش‌های شما را به اشتراک می‌گذارند. سپس طوری با هم کار کنید که به نفع همه باشد. همیشه به این فکر کنید که طرف مقابل چه چیزی از این پروژه به دست می‌آورد. هرگز فقط روی نیازهای خودتان تمرکز نکنید. اگر وقتی وارد یک رابطه می‌شوید، به این فکر ‌کنید که چه چیزی می‌توانید به طرف مقابل بدهید، خیلی سریع‌تر ارتباطات قوی‌تری ایجاد خواهید کرد. و به‌عنوان فردی که شهرت پیدا خواهید کرد که ارزش ارتباط برقرار کردن دارد. کریستینا اسکالرا، وکیل دادگستری و بنیانگذار The Contract Shop، در مورد اینکه چگونه‌ ایجاد ارتباطات قوی به او کمک کرد تا به موفقیت برسد صحبت می‌کند. او به بلاگرهای جدیدی که تازه شروع به کار کرده‌اند، توصیه می‌کند:

من سه نفر را به عنوان «مربی» پیدا کرده بودم و مانند یک طرفدار هر حرکت آن‌ها را دنبال می‌کردم تا زمانی که متوجه من شوند. اگر آن‌ها من را می‌پذیرفتند، با آن‌ها همکاری می‌کردم و در مقابل مخاطبانشان قرار می‌گرفتم، یا از طریق مبادله خبرنامه یا حضور به‌عنوان مهمان در پادکست آن‌ها. اگر آن‌ها مرا نمی‌پذیرفتند، شخص جدیدی را پیدا کرده این روند را تکرار می‌کردم تا زمانی که سه نفرم را پیدا کنم. سپس از این روابط ایجادشده، استفاده می‌کردم. من از این استراتژی بارها استفاده کرده‌ام؛ به طوری که برخی از ارتباطات کنونی‌ام از بهترین دوستانم هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: عادت اول: هدفمند عمل کنید
فصل 1: هدفمند عمل کنید
فصل 2: میشل شرودرگاردنر
فصل 3: مونیکا فروز
فصل 4: هالی رایزم هانا
فصل 5: دیو استوارت
فصل 6: تِرا داون
فصل 7: کریستینا اسکالرا
بخش دوم: عادت دوم: سیستم‌هایی برای موفقیت ایجاد کنید
فصل 8: سیستم‌هایی برای موفقیت ایجاد کنید
فصل 9: جینا هورکی
فصل 10: میرا کوتند
فصل 11: کِلی جورج
فصل 12: کورتنی اسلازینیک
فصل 13: تاشا آگروسو
بخش سوم: عادت سوم: به خودتان باور داشته باشید
فصل 14: به خودتان باور داشته باشید
فصل 15: نینا گارسیا
فصل 16: آلی بیجرک
فصل 17: کریستین لارسن
فصل 18: لنا گات
فصل 19: کَت لی بلانک
فصل 20: میراندا نهمیاس
جمع‌بندی
درباره‌ی سالی میلر
گزیده: از بلاگری کسب درآمد کنید
چه کسانی باید بلاگری را شروع کنند؟
چرا بلاگری؟
سفر بلاگری خود را شروع کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-5872-05-9
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق

برای دریافت کتاب عادت‌های ضروری بلاگرهای موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.