معرفی و دانلود کتاب عامل سخاوت: کشف لذت بخشش زمان، استعداد و ثروت

عکس جلد کتاب عامل سخاوت: کشف لذت بخشش زمان، استعداد و ثروت
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عامل سخاوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عامل سخاوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عامل سخاوت: کشف لذت بخشش زمان، استعداد و ثروت

کن بلانچارد و اس. تروت کتی در کتاب عامل سخاوت به شما می‌آموزند که با بخشایش به نیازمندان می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و طعم لذت واقعی را در زندگی حس کنید. این کتاب می‌تواند راه رسیدن به موفقیت شخصی و شغلی را در اختیار شما قرار دهد.

درباره‌ی کتاب عامل سخاوت

بخشش و سخاوتمندی پاداش‌های بزرگی به همراه دارند. کن بلانچارد (Ken Blanchard) و اس. تروت کتی (S.TruettCathy) در کتاب عامل سخاوت (The Generosity Factor) به تأثیرات شگفت‌انگیز بخشش در زندگی افراد می‌پردازند و با روایت داستان‌هایی برای مخاطب بازگو می‌کنند که چگونه سخاوتمندی نسبت به دیگران باعث موفقیت در زندگی می‌شود. حال‌آنکه ثمره‌ی بخشش‌ها می‌تواند به شکل‌های مختلف مالی، معنوی، عاطفی و انواع دیگری آشکار شوند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که بخشایش و سخاوتمندی چقدر در زندگی تأثیرگذار هستند.

نویسندگان در اثر حاضر بر این باور هستند که افراد فداکار، زمان، ثروت و استعداد خود را صرف حل مشکلات دیگران می‌نمایند. بخشیدن آنچه که علاقه دارید بسیار سخت و آزاردهنده است؛ اما فرد بخشنده از تمام علایق خود چشم‌پوشی می‌کند تا بتواند گره‌ای از مشکلات دیگران باز نماید. بااین‌وجود امروزه بسیاری از مردم فقط به فکر انباشتن ثروت، سرمایه‌گذاری و به جای گذاشتن میراث برای خانواده‌ی خود هستند.

کتاب عامل سخاوت نوشته‌ی کن بلانچارد و اس. تروت کتی داستان ملاقات تاجری که توهم موفقیت دارد، اما در درون خود احساس رضایت ندارد را با مدیرعامل یک شرکت بسیار بزرگ و موفق که بزرگ‌ترین لذت و عامل موفق شدن را بخشایش و سخاوتمندی می‌داند، روایت می‌کند. تاجر با تصور اینکه در ملاقات با مدیر به یک مزیت رقابی دست می‌یابد به دیدار او می‌رود؛ اما صحبت و هم‌نشینی با مدیر جهان‌بینی و دیدگاه زندگی تاجر را تغییر می‌دهد. او هنگام ملاقات با مدیر متوجه می‌شود که سخاوت و وقف زمان، ثروت و استعداد به نیازمندان بزرگ‌ترین عامل موفقیت هستند.

کن بلانچارد و اس. تروت کتی کتاب عامل سخاوت را در هفده فصل به نگارش درآورده‌اند و انتشارات شادن پژواک نسخه‌ی حاضر را با ترجمه‌ی شاهین غفاری برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی موفقیت منتشر کرده است.

کتاب عامل سخاوت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب عامل سخاوت مناسب علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی است.

با کن بلانچارد بیشتر آشنا شویم

دکتر کن بلانچارد، نویسنده، سخنران و مشاور تجاری، به‌عنوان یکی از باهوش‌ترین و قدرتمندترین افراد در تجارت امروز شناخته می‌شود. او در نیوجرسی به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. وی مدرک کارشناسی‌ارشد خود را از دانشگاه کولگیت و کارشی و دکترا را از دانشگاه کرنل دریافت کرد. کن بلانچارد جوایز و افتخارات زیادی را در زمینه‌های مدیریت، رهبری و سخنرانی دریافت کرده است که ازمیان آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی عالی شورای همتایان و«جایزه‌ی Golden Gavel اشاره کرد. دیگر آثار این نویسنده شامل «گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای»، « عذرخواهی یک دقیقه‌ای»، «شیوه‌ی نهنگ» و «چه کسی تغییر را کشت» می‌شوند.

در بخشی از کتاب عامل سخاوت می‌خوانیم

«طبق تجربه من، کسانی که به اهداف بزرگ رسیده‌اند، به این دلیل موفق شده‌اند که سخت تلاش کرده‌اند، مهارت‌های خود را همیشه به‌روز کرده‌اند و کمی هم شانس داشته‌اند. در مورد خودم، من هر سه را داشتم. من در خانواده ثروتمندی متولد شدم، اما در عین حال به سختی تلاش کردم و بسیار زیرک هستم»

«یعنی می‌گویید شما بدون خداوند موفق شده‌اید؟»

تاجر با اعتماد به نفس گفت: «درسته»
«آیا چیزی در مورد او می‌دانید؟»

- «راستش را بخواهید، من در کل زندگی‌ام فقط سه یا چهار بار به کلیسا رفته‌ام یا شاید هم پنج بار. برای خاکسپاری مادربزرگم، عروسی خواهرم، نامزدی دوستم و جشن تکلیف بهترین دوستم که البته فکر می‌کنم در کلیسا برگزار شد.»

«خوشبختانه شناخت خداوند ارتباط چندانی با رفتن به کلیسا، معبد یا مسجد ندارد. شناخت خدا در قلب ما اتفاق می‌افتد. من مدت‌ها پیش کشف کردم که اگر قلبم پر از طمع و جاه‌طلبی باشد، جایی برای خدا در آن باقی نمی‌ماند، پس قلبم را به او دادم، دارایی‌ها، استعدادها و زمانم را هم همینطور. سپس او به من گفت ‘از آن جا که تو همه دارایی خودت را به من دادی، من می‌دانم که می‌توانم به تو اعتماد کنم تا تو آن‌ها را مدیریت کنی.»

تاجر کم‌کم داشت به این نتیجه می‌رسید که چرا وقت خود را برای ملاقات با این مرد در دنور هدر داده. او با لحن ترحم‌آمیز و آمیخته با تمسخری گفت: «خدا با شما حرف می‌زند؟»

فهرست مطالب کتاب

یک تناقض
فصل اول: تاجر
فصل دوم: راننده
فصل سوم: مدیر
فصل چهارم: ستون
فصل پنجم: انتظار
فصل ششم: درهای باز
فصل هفتم: بذرهای معنا
فصل هشتم: حقوق مالکیت
فصل نهم: یافتن فرصت‌ها
فصل دهم: قدم بعدی
فصل یازدهم: قلب و خانه
فصل دوازدهم: فهرست موهبت‌ها
فصل سیزدهم: قدرشناسی
فصل چهاردهم: بازگشت
فصل پانزدهم: الهام جدید
فصل شانزدهم: جمع‌بندی آموخته‌ها
فصل هفدهم: داستان آینده
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عامل سخاوت: کشف لذت بخشش زمان، استعداد و ثروت
نویسنده،
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات125
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عامل سخاوت

کاربر sha
۱۴۰۲/۱/۱۳
در این کتاب بدرستی به موهبت سپاسگزاری و استفاده صحیح ار موهبت‌ها و نعمت‌هایی که خداوند متعال در اختیار ماگذاشته است اشاره شده.
به مصداق و معنای واقعی بیت شکر نعمت نعمتت افزون کند و کفر نعمت از کفت بیرون کند پی میبریم.
پنج اصل مهمی که باعث تغییر و پیشرفت در زندگی میشود اشاره شده
خداوند مالک یک
همه چیز است (قدرت مافوق)
هرروز فرصت است (اینکه صبح زود از خواب بیدار میشویم و میبنیم که یک فرصتی دیگر به ما داده شده)
عمل لازم است (برای برداشت محصول باید اقدام عملی انجام شود)
موهبت هایت را به یادداشته باش (فرصتهایی است که خداوندبه ما داده)
از او سپاسگذار باشیم (سپاسگذاری از نعمتها و فرصتها)
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب عامل سخاوت

برای دریافت کتاب عامل سخاوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.