معرفی و دانلود کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه: پنج عامل اصلی که محتوای شما را سودآور می‌کند

عکس جلد کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه: پنج عامل اصلی که محتوای شما را سودآور می‌کند
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه: پنج عامل اصلی که محتوای شما را سودآور می‌کند

کلر دیاز ارتیز با هدف آموزش طراحی یک استراتژی اصولی و قوی در استفاده و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی، کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه را تألیف نموده است. این کتاب به شما بهره‌گیری از اینستاگرام، توییتر و فیسبوک را در راستای کسب درآمد آموزش می‌دهد.

درباره کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه

بدون شک همه‌ی افرد دست‌کم در دو و یا سه شبکه‌ی اجتماعی عضو هستند و از امکانات آن استفاده می‌کنند. کسب‌وکارهای زیادی برای معرفی خود به مخاطبان و همچنین بازاریابی و جذب مشتری به این شبکه‌ها روی آورده‌اند. نکته‌ی مهمی که در رابطه با این شبکه‌ها وجود دارد این است که شبکه‌های اجتماعی مدام و هر روز در حال تغییر و تحول هستند و استفاده از آن‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به چالشی بزرگ تبدیل شده است. آنچه در چند سال پیش یا حتی چند ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی کارساز بوده و نتایج شگفت‌انگیزی در پی داشته، ممکن است امروز نتیجه‌ای معکوس به دنبال داشته باشد.

برای داشتن عملکردی موفق در شبکه‌های اجتماعی توجه به استراتژی و برنامه‌ی عملی اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چراکه هیچ کاری بدون در نظر داشتن یک استراتژی اصولی به سرانجام نمی‌رسد. طرح‌ریزی یک استراتژی خوب و هدفمند برنامه‌ی عملی موفق را در پی دارد.

کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه (Social media success for every brand)، نوشته‌ی کلر دیاز ارتیز (Claire Diaz Ortiz)، هرآنچه را که شما برای بازاریابی برند و کسب‌وکار خود به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. مطالعه‌ی این کتاب، مرور چندباره‌ی آن و تمرین نکاتی که در آن مطرح است عملکرد شما در شبکه‌های اجتماعی را به نحو چشم‌گیری بهبود خواهد بخشید.

ارتیز تجربه‌ی چندین و چندساله‌ی خود در رابطه با شبکه‌های اجتماعی را در این کتاب خلاصه کرده و در اختیار فعالان حوزه‌ی دیجیتال قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه

  • کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه، به شما کمک می‌کند بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی را یک بار برای همیشه کارآمد کنید. (کریس لوکورتو، نویسنده و کارآفرین)
  • بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی در صورتی نتیجه‌بخش خواهد بود که اصول آن را رعایت کنید، کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه، مسیر را برای شما هموار خواهد کرد. (دیو کرین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه راهنمایی است برای موفقیت هر کسب‌وکاری در دنیای دیجیتال. (دوری کلاک، نویسنده)
  • اگر به‌دنبال کسب موفقیت در رسانه‌های اجتماعی هستید، مطالعه‌ی کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه شما را به آنچه می‌خواهید می‌رساند. (جان آکوف، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال کسب موفقیت تجاری در شبکه‌های اجتماعی و بهبود و توسعه‌ی عملکرد خود در این شبکه‌ها هستید، مطالعه‌ی این کتاب برای شما سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه: پنج عامل اصلی که محتوای شما را سودآور می‌کند می‌خوانیم

به هریک از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود به چشم یک حساب بانکی نگاه کنید. برای داشتن سرمایه و رشدکردن با گذشت زمان، باید به‌ازای هر برداشتی مقدار بیشتری به حساب واریز کنید. واریز به حساب بانکی در شبکه‌های اجتماعی کاری است که وقتی به دنبال‌کنندگان خود محتوای ارزشمندی عرضه می‌کنید، انجام می‌دهید و این کار آن‌ها را به شما نزدیک می‌کند، نزدیک نگه می‌دارد یا آن‌ها را از نردبان تعامل بالا می‌برد. در استوری‌برند، به این کار گشودن شکاف داستان نیز گفته می‌شود.
وقتی از دنبال‌کننده می‌خواهید اقدامی کند یا شکاف داستان را ببندد، دارید از حساب بانکی شبکه‌های اجتماعی‌تان برداشت می‌کنید. ممکن است دعوت به اقدام مستقیم باشد مانند «امروز اسلایم نئونی را بخرید»! یا ممکن است دعوت به اقدام انتقالی باشد و راهی برای بالارفتن آن‌ها از نردبان تعامل و پیش‌رفتن به‌ سوی بستن شکاف داستان.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش این کتاب
مقدمه
پیشگفتار نویسنده. چرا مارک کیوبن باعث معروف شدن برند شما نمی‌شود
مقدمۀ نویسنده. تصور اشتباه همه دربارۀ شبکه‌های اجتماعی
بخش 1. مدل شیر برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
فصل اول: نگاهی کلی به مدل شیر
فصل دوم: داستان، تعریف کردن داستانی بی‌نظیر در شبکه‌های اجتماعی
فصل سوم. چونگی؛ پادشاه شبکه‌های اجتماعی شما چه کسی است؟
فصل چهارم. مخاطبان؛ شما موضوع اصلی شبکه‌های اجتماعی نیستید
فصل پنجم. دسترسی؛ دسترسی بیشتر برای تقویت برند خود
فصل ششم. برتری، برتری در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بخش 2. اجرای مدل شیر برای برند شما
فصل هفتم. فیس‌بوک
فصل هشتم. اینستاگرام
فصل نهم. توییتر
فصل دهم. لینکدین
فصل یازدهم. پلتفرم‌های مکمل
سخن پایانی
سپاسگزاری
پیوست 1. مدل شیر
پیوست 2. ارزیابی برند شبکه‌های اجتماعی
پیوست 3. منابع استوری برند
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه: پنج عامل اصلی که محتوای شما را سودآور می‌کند
نویسنده
مترجمپویان خالقی نیا
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-6466-82-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه

برای دریافت کتاب عملکرد موفق در شبکه‌های اجتماعی برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.