معرفی و دانلود کتاب الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!

عکس جلد کتاب الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الفبای چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الفبای چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!

کتاب الفبای چیرگی اثر ست گودین اثری با موضوع موفقیت و خودسازی است. این کتاب مصور به سبک کتاب‌های الفبای کودکان نوشته شده، ولی این نباید شما را به اشتباه بیندازد؛ چون اثر پیش رو در واقع برای بزرگسالان سخت‌کوشی است که می‌خواهند در مسیر شغلی خود موفق‌تر باشند. کتاب با لحنی جذاب از احساسات و ملزومات سفر موفقیت می‌گوید.

درباره‌ی کتاب الفبای چیرگی

کتاب الفبای چیرگی (V Is for Vulnerable: Life Outside the Comfort Zone) کتابی به قلم ست گودین (Seth Godin) و ترجمه‌ی فرامرز عیب‌پوش است که توسط انتشارات برآیند به چاپ و نشر رسیده است. این کتاب به سبک کتاب‌های مصور کودکان نوشته شده و بیانی استعاری و جذاب دارد. ست گودین که کتاب‌های پرفروش متعددی را در حوزه‌ی موفقیت و کسب و کار به نگارش درآورده، این بار در این کتاب از ۲۶ اصل منحصر به فردش در مسیر موفقیتِ کسب و کار می‌گوید.

در کتاب الفبای چیرگی می‌خوانیم که موفقیت تنها در جایی خارج از کنج عافیتمان پیدا می‌شود. هیچ پروانه‌ای با خیال اینکه دنیای بیرون ناامن است، خود را در پیله‌اش محبوس نمی‌کند. مسیر موفقیت بالا و پایین‌های فراوانی دارد و حتی بعد از موفق شدن همچنان امکان شکست وجود دارد. ست گودین ما را تشویق می‌کند تا به جای تماشاچی بودن، مولد تغییر باشیم و با آغوش باز به استقبال ترس‌هایمان برویم. از نظر او تلاش مهم نیست، نتیجه است که اهمیت دارد و رنج کشیدن اصل اساسی موفقیت است. موفقیت حاصل حرکت و عمل است و کسی با آرزو کردن به جایی نرسیده.

معرفی و دانلود کتاب الفبای چیرگی

هر یک از فصول کتاب الفبای چیرگی به یکی از حروف الفبای انگلیسی اختصاص یافته است. گودین ذیل هر حرف الفبا، یک مفهوم را که در مسیر کسب موفقیت اهمیت حیاتی دارد آورده و در باب آن توضیح داده است. کتاب با حرف الف که نماینده‌ی «استرس» است شروع می‌شود. ست گودین می‌گوید که استرس داشتن، به استقبال شکست رفتن است. استرس شما را برای انجام کار آماده نمی‌کند و فقط عذاب شروع نکردن کار را بیشتر می‌کند. «اثرمان را خلق کنیم؛ تابلوی کشیده نشده اثری هنری نیست!» برخی دیگر از مفاهیمی که گودین در کتاب خود به شرح و واکاوی‌شان پرداخته از این قرارند: تلاش، بازخورد، ابتکار، مهارت نه گفتن، کیفیت و ...

اگر بخواهیم محتوای اثر پیش رو را در یک کلام خلاصه کنیم، می‌توانیم بگوییم که کتاب الفبای چیرگی از ترس‌ها و موانع و گره‌های موجود بر سر راه موفقیت صحبت می‌کند و با زبانی گیرا از شیوه‌ی باز شدن هر گره می‌گوید. این کتاب می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای کسانی که دوستشان دارید باشد.

ست گودین نویسنده‌ی ۲۰ عنوان پرفروش بین‌المللی است که به ۳۸ زبان مختلف ترجمه شده‌اند و توانسته‌اند دید مردم را به ماهیت کسب و کار و بازاریابی تغییر دهند.

نکوداشت‌های کتاب الفبای چیرگی

  • کتاب الفبای چیرگی کتابی برای انسان‌های سخت‌کوش است که می‌خواهند با کارشان مثل هنر برخورد کنند. (آمازون)
  • هر صفحه دقیقاً به هدف می‌زند، هر پاراگراف شما را به فکر وامی‌دارد. (کیدز بوک اکسپلورر)

کتاب الفبای چیرگی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب الفبای چیرگی، اثر ست گودین، به علاقه‌مندان حوزه‌ی موفقیت و کسب و کار پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است! می‌خوانیم

همواره باید بتوانیم از بازخورد استفاده کنیم تا کارهای کوچکی که همه را راضی نگه داشته است آشکارا تشخیص دهیم، زیرا همان کارها در بلندمدت موجب شکست ما خواهند شد.

بازخورد آیینه‌ای است که ترس‌ها و تونایی‌هایمان را نمایان می‌کند، تا بتوانیم با عبور از آن‌ها به سمت توانایی‌ها حرکت کنیم. بازخوردگیری موجب پذیرش ضعف‌هاست و ما را به‌سوی موفقیت سوق خواهد داد. استفاده از استعدادهای فردی، به‌عنوان موهبت‌هایی که به هریک از ما به اشکال مختلف اعطا شده، کلید موفقیت است. موهبت فردی نوعی برتری است که ما نسبت به دیگران داریم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الفبای چیرگی: موفقیت جایی بیرون از کنج عافیت است!
نویسنده
مترجمفرامرز عیب پوش
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-6466-85-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الفبای چیرگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب الفبای چیرگی

برای دریافت کتاب الفبای چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.