معرفی و دانلود کتاب غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم

عکس جلد کتاب غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن را ممکن کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن را ممکن کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم

اگر به دنبال این باشید که تغییری در زندگی خود و در جهان اطرافتان ایجاد کنید، قطعاً راه آسانی پیش روی شما نیست و به یک راهنمای دقیق احتیاج دارید. کتاب غیرممکن را ممکن کنید، از این رو تألیف شده تا راهنمای شما برای ایجاد تغییر و تحولاتی باشد که احساس می‌کنید به آن‌ها نیاز دارید. تیبو موریس در این اثر راهکارهایی دقیق و کاربردی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب غیرممکن را ممکن کنید

ایجاد هر تغییری، حتی اگر منظور تغییرات کوچک باشد، کار دشواری‌ست. ممکن است حتی عمری را در این راه صرف کرده باشید، اما نتایجی که حاصل شده آن‌طور که انتظار داشتید نبوده باشند. در واقع هیچ تضمین به‌‎خصوصی وجود ندارد که تلاش‌های شما در راستای ایجاد تحولات، نتیجه‌ی دلخواه را به دست دهد. با این وجود، راه‌های کلیدی‌ای وجود دارند که شانس شما را در رسیدن به ثمراتی که به دنبال آن هستید افزایش می‌دهند و باعث تأثیرگذاری بیشتر شما خواهند شد. بنابراین می‌توانید بر غیرممکن‌ها پیروز شوید، آن‌ها را برای خود امکان‌پذیر کنید و اثربخشی فعالیت‌های خود را بالاتر ببرید. کتاب غیرممکن را ممکن کنید (Do The Impossible: How to Become Extraordinary and Impact the World at Scale)، به شما کمک می‌کند تا خارق‌العاده شوید و تأثیرات بزرگی که همیشه به دنبال آن‌ها بودید را بر جهان بگذارید.

معرفی و دانلود کتاب غیرممکن را ممکن کنید

رؤیای ایجاد تغییرات بزرگ در جهان، همان رویایی‌ست که احتمالاً از کودکی همراه همیشگی بسیاری از ما بوده است. اما اگر انگیزه‌ی کافی وجود نداشته باشد، تلاشی صورت نگیرد و گامی برداشته نشود، تأثیرگذاری و ایجاد تغییرات، در حد همان رویاهای کودکی و شاید بزرگسالی، باقی می‌مانند. اما همه‌چیز به همین راحتی‌ها هم نیست. نمی‌توان تنها کلید این تغییرات را تلاش و انگیزه دانست. غلبه بر غیرممکن‌ها و ایجاد تحولات، تا زمانی که زندگیمان طبق سبک و سیاق قبلی پیش برود و نخواهیم که اولین بستر تحولات، دنیای کوچک خودمان باشد، ممکن نیست. کتاب نامبرده پیش از هر چیزی، گام اصلی برای تغییر را ارتقای ذهنیت انسان می‌داند. این راهنمای گیرا به ما می‌گوید که چگونه خارق‌العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم و ما را از محدودیت‌هایی که پیش از این خود را درگیر آن‌ها می‌دانستیم، رها می‌کند.

نویسنده‌ی کتاب حاضر به ما می‌گوید: «همه به شما خواهند گفت که این کار شدنی نیست. آن‌ها مدلشان از «واقعیت»، یعنی ترس‌های عمیق و محدودیت‌های تحمیلی‌شان را به شما فرافکنی می‌کنند. این موضوع را به عنوان امری اجتناب‌ناپذیر بپذیرید، اما از تنزل‌دادن چشم‌اندازتان برای تناسب با آن خودداری کنید. وظیفه شما محافظت از افکارتان و جلوگیری از دیکته‌شدن آینده‌ای است که دیگران از شما انتظار دارند.»

تیبو موریس (Thibaut Meurisse)، نویسنده‌ی کتاب، یکی از بهترین نویسندگان در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی‌ است که کتاب‌های متعددی را در این حوزه تألیف کرده است. او با تمرکز روی تأثیراتی که ذهن و توسعه‌ی فردی بر موفقیت در امور مختلف دارند، راه‌حل‌هایی کاربردی را برای بهبود شیوه‌ی زندگی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از دیگر آثار او می‌توان به «سم‌زدایی دوپامین»، «تسلط بر احساسات»، «تسلط بر زمان» و « ذهنیت استراتژیک» اشاره کرد.

این کتاب توسط سمیرا آزادپیما ترجمه شده و توسط انتشارات اندیشه آگاه به چاپ رسیده است.

کتاب غیرممکن را ممکن کنید برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به تمام افرادی که به دنبال ایجاد تغییر و تحولات بزرگ و تاثیرگذار هستند و انگیزه‌ی تلاش برای این هدف را دارند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم می‌خوانیم

نتایج خارق‌العاده نیاز به طرز فکری خارق‌العاده دارند. برای تأثیرگذاری وسیع بر جهان، باید افکارتان را فراتر از حد عالی ارتقا دهید. باید بزرگ‌تر فکر کنید و با کشیده‌شدن به سمت متوسط‌بودن (که هر روز با آن مواجه هستید) مبارزه کنید.

همان‌طور که به دنبال انجام کارهای استثنایی هستید، وسوسه خواهید شد که چشم‌اندازتان را محدودتر کنید. ممکن است نسبت به خودتان دچار شک‌و‌تردید شوید. فرصت‌های دیگر ممکن است تمرکزتان را از بین ببرند. ممکن است دوستانتان به شما بگویند که محتاط باشید و قبل از اینکه متوجه شوید، فکری ناچیز، چشم‌اندازتان را آلوده خواهد کرد. وظیفه‌تان در اینجا این است که چشم‌اندازتان را خالص و بدون تغییر نگه دارید، زیرا، این چشم‌انداز شماست نه شخص دیگری. همان‌طور که گاندی گفت: «من به کسی اجازه نخواهم داد با پاهای کثیفش در ذهنم قدم بزند»، شما هم نباید اجازه دهید که کسی با تفکر محدودش در چشم‌اندازتان قدم بزند.

به‌طور‌خلاصه، برای رسیدن به بزرگ‌ترین اهدافتان، باید «عالی» را کنار بگذارید و به سمت «خارق‌العاده» حرکت کنید. باید از ذهنتان در برابر وسوسه‌ی دنبال‌کردن چشم‌اندازهای نسنجیده و محقر محافظت کنید. باید دائماً نسبت به چشم‌اندازتان متعهد شوید و از آن در برابر هرگونه حمله درونی (ذهنیت منفی) یا بیرونی (ذهنیت دیگران) محافظت کنید. در نهایت، خارق‌العاده‌شدن انتخابی است که باید بارهاوبارها انجام دهید. تعهدی در زندگی است و یک تصمیم است تا فردی شوید که می‌خواهید باشید، نه فردی که دیگران فکر می‌کنند شما هستید یا می‌خواهند که باشید.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
این کتاب برای چه کسانی است؟
انجام کارهای غیرممکن و خارق‌العاده‌شدن
مقدمه
بخش اول: مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت
فصل 1: مفروضات اساسی در مورد انسان
فصل 2: قدرت مفروضات
فصل 3: سه قانون باور
فصل 4: سه فراباور که بر همه باورها حاکم هستند
فصل 5: قدرت واقعیت ذهنی
بخش دوم: استفاده از اهرم
فصل 6: افکار (اندازه و شدت)
فصل 7: فکرکردن
فصل 8: رشد شخصی
فصل 9: فناوری
فصل 10: تمرکز
فصل 11: زمان و انرژی سایر افراد
فصل 12: پول
فصل 13: دانش
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غیرممکن را ممکن کنید: چگونه خارق العاده شویم و تاثیری بزرگ بر جهان بگذاریم
نویسنده
مترجمسمیرا آزادپیما
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-622-8029-05-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غیرممکن را ممکن کنید

Sina Karimi
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
اصلا فکر نکنید که این کتاب میخواد همون چیزهای کلیشه‌ای و سطح پایین انگیزشی رو بهتون بگه. به شدت مفیده و توضیه میشه. با متن به متن این کتاب زندگی کردم چون تماما تجربه‌هایی ک داخلش ذکر شده رو داشتم قبلا. ویکی از دلایل شیرین بودنش هم برا من همین بود. خود نویسنده هم داخل کتاب ذکر کرده ک ذهن انسان قدرت خارق العاده‌ای داره و افسوس اینکه خیلی‌ها از این قدرت وجودی انسان غافلن و درکش نکردن هنوز.... (درکل اینکه باید سعی بشه چیزهایی ک داخل این کتاب میخونیم رو عمل کنیم بهشون فقط یه خوندن ساده نباشه. مثلا اون تمرینات ذهنییی ک داخلش گفته) حیفه که انسان با این همه ظرفیت و پتانسیلی ک داره. غافل باشه از توانایی هاش. (و کسایی ک افسرده یا خیلی نا امید هم هستن تمام سعیتون رو کنید حداقل یه بار امتحان کنیدگفته‌های کتاب رو. تنها کسی که میتونه جلوتون مانع و محدودیت بزاره خودتون هستید نه بقیه (همون تعبیر زندان ذهن ک داخل کتاب هم ذکر شده)
مرضیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
احسنت، مو به موی این کتاب عالی و تکان دهنده بود برای من، تا عمق جان نفوذ میکنه و به دور از روانشناسی زرده. بسیار کمک کننده در زندگیست، واقعا مثل معجزست من تازه تمومش کردم ولی تصمیم دارم بارها بخونمش تا جزئی از زندگیم بشه، مطالبش باید با‌رها تکرار بشه، به قول خودش استاد، استاد تکرار است. ممنون از کتابراه درجه یک
ترانه طاهر کاظمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این کتاب واقعا خوبه واسه خود کنترلی باعث میشه به یه حد زیادی افکار درونی رو در دست بگیرین و افکار منفی و اصلاح کنیداین کتاب حتی بهتون میگه که در طول روز وقتتون صرف فکر کردن به چه افکاری کنید
شهلا رحمن نژاد
۱۴۰۲/۱۰/۶
اگر در انجام کارهایی که در زندگی می‌خواهید مشکل دارید یا فکر می‌کنید نمی‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید، این کتاب را بخوانید.
رشید اکبری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کتابی بی نظیر و فوق العاده که نکاتی را بیان می‌کند که در کتب دیگر شما نظاره نمی‌کنید واقعا اگر امکان آن اجرا شود شما تبدیل به یک شخصیت خارق العاده و یکتا می‌شوید
pedram aghaee
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتابی بسار عالی بود دیدگاهتان نسبت به زندگی تغییر می‌دهد. راهکار‌های بهتون ارائه میده تا غیرممکن‌ها را ممکن کنید و ازچالش‌ها و سختی و رنج‌های زندگی با موفقیت طی کنید
kaplan Abbaszadeh
۱۴۰۲/۱۰/۸
سلام
از جمله کتاب‌های بی نظیری بود که خواندم و به طور کامل راه و روش پیشرفت و رسیدن به اهداف را بازگو می‌کند و در فهرست کتاب‌هایی که چندین بار بخوانم قرار گرفت
روح الله حیدری
۱۴۰۲/۱۰/۷
خیلی عالی و مفید و به دور از مطالب زرد که در حوزه روانشناسی جریان دارد. به نظر من برای خیلی از مخاطبان میتونه کتاب مفید و ارزشمندی باشه
مریم کریمیان
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب بسیار خوبی بود. با خوندن این کتاب میتونیم انگیزه‌ای زیادی بگیریم
محمد کاظم شهبازی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
کتابی مفید برای توانمندی ذهن و افزایش قدرت انسان
Mohadese
۱۴۰۲/۱۰/۷
واقعا کتاب خوبی هست و خوندنش رو پیشنهاد میکنم.
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب غیرممکن را ممکن کنید

برای دریافت کتاب غیرممکن را ممکن کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.