معرفی و دانلود کتاب فرمانروای خودت باش

عکس جلد کتاب فرمانروای خودت باش
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرمانروای خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرمانروای خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرمانروای خودت باش

با کتاب فرمانروای خودت باش، به قلم نویسنده‌ی پرفروش جول اوستین، سکان زندگی‌تان را به دست می‌گیرید. نویسنده قصد دارد به شما بگوید که چگونه بر فضای زندگی و متعاقب آن افکار، نگرش‌ها و احساساتتان مسلط شوید، مراقب ذهنتان باشید و نگذارید هر اتفاق منفی و ناخوشایندی در روح و روان شما نفوذ کند.

درباره‌ی کتاب فرمانروای خودت باش

اگر یک روز دوست یا همکارتان شما را از قلم بیندازد و به مهمانی یا قرار دوستانه‌ای دعوت نکند، چه واکنشی خواهید داشت؟ عصبانی می‌شوید و تُرش‌رویی می‌کنید یا رنجش به دلتان راه می‌یابد و به خودخوری می‌افتید؟ به جز ناراحت و عصبانی شدن از چنین اتفاقی، می‌توانید یک راه دیگر را هم انتخاب کنید؛ به خودتان یادآور شوید که نباید رنجش و عصبانیت را به درونتان راه بدهید، باید آرامشتان را حفظ کنید و از باقی روزتان لذت ببرید. این راه، همان مسیری است که کتاب فرمانروای خودت باش (Rull Your Day)، نوشته‌ی نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، جول اوستین (Joel Osteen) شما را با آن آشنا می‌کند و 6 کلید بیشینه ساختن موفقیت‌ها و شتاب دادن به تحقق رویاهایتان را در اختیار شما می‌گذارد.

معرفی و دانلود کتاب فرمانروای خودت باش

اگر دائماً احساس نگرانی و اضطراب می‌کنید، سردرگم هستید و هیچ کنترلی بر فضای زندگی و وقتتان ندارید، کتاب فرمانروای خودت باش برای شما نوشته شده. درست است، نمی‌شود همه چیز را تحت کنترل خود درآورد. اتفاقات ناخوشایند همیشه رخ می‌دهند و کسی نمی‌تواند مانع وقوعشان بشود، اما می‌توان تأثیر این ناملایمات و تجربیات تلخ را مدیریت کرد و نگذاشت که روح و جسم ما را زیر و رو کنند. به همین منظور باید فضای زندگی‌تان و تمام چیزهایی که به ذهنتان راه می‌یابند، تحت کنترل خود بگیرید. باید اطرافتان را پر کنید از ایمان و ستایش و امید.

جول اوستین کشیش جوانی است که سخنرانی‌هایش میلیون‌ها مخاطب دارد. آثار او در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و در سراسر جهان شناخته شده هستند. کتاب فرمانروای خودت باش نیز از جدیدترین آثار او محسوب می‌شود که در سال 2022 منتشر شده است. این کتاب بر پایه‌ی آموزه‌های دینی و معنوی و با استفاده از تجربیات شخصی خود نویسنده و اطرافیانش، به شما یاد می‌دهد تأثیرات اتفاقات ناخوشایند را به درونتان راه ندهید و نگذارید افکار منفی و مخرب روحتان را تیره و تاریک کنند. او از کتاب مقدس نقل می‌کند: «خدا شما را خلق کرده است تا پادشاه باشید و در زندگی‌تان سلطنت کنید». به این ترتیب با تکیه بر آموزه‌های معنوی می‌آموزید افکارتان را کنترل کنید و در مسیر آرامش گام بردارید.

او در کتاب فرمانروای خودت باش شش روش برای تحت کنترل درآوردن احساسات، افکار و نگرش‌ها به شما ارائه می‌دهد و این شش روش را در شش فصل تشریح می‌کند. در فصل اول به شما می‌آموزد ضمن حفظ خونسردی قلمرو خودتان را بسازید، با هر کسی معاشرت نکنید و بر فضای زندگی‌تان حکمفرما باشید. در فصل دوم رهنمودهایی معنوی و مذهبی درمورد زندگی روزمره در اختیارتان می‌گذارد تا فقط در میادینی مبارزه کنید که متعلق به خودتان باشد. در فصل سوم فقط از پیروزی حرف می‌زند، از اینکه باید خودتان را از افکار منفی دور نگه دارید و کلماتی بر زبان بیاورید که نتایج و عواقبشان مورد پسندتان باشد. در فصل چهارم راز حل مشکلات را با شما در میان می‌گذارد؛ سخاوتمند بودن و کمک به دیگران. در فصل پنجم یاد می‌گیرید از حواس‌پرتی‌ها دور باشید، خودتان را از قید دیگران و از شر بدهی‌های نالازم خلاص کنید و در نهایت، فصل ششم شما را آماده‌ی مقاومت و صعود می‌کند.

کتاب فرمانروای خودت باش در ایران با عناوین مختلفی از جمله «روزت را مدیریت کن» و «بر روزهایت فرمانروایی کن» به بازار روانه شده است. نسخه‌ی حال حاضر را نفیسه تنکابنی به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش آن را به انتشار رسانده است.

کتاب فرمانروای خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های خودسازی و موفقیت شخصی، مطالعه‌یکتاب فرمانروای خودت باش را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب فرمانروای خودت باش می‌خوانیم

همه‌ی ما با مشکلات و مسائلی روبه‌رو هستیم که معتقدیم زندگی‌مان را دگرگون کرده‌اند، فرزندی که از راه به‌در شده است، بیماری‌هایی که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم یا رویایی که فکر می‌کنیم محال است محقق شود. ما به درگاه خدا پناه می‌بریم، باورمان را قوی‌تر می‌کنیم و وعده‌های الهی را به زبان می‌آوریم، اما هیچ تغییری اتفاق نمی‌افتد. گاهی اوقات خداوند زمینه‌ی حل مشکلات را فراهم نمی‌کند. راز آن این است که شما باید مشکلات شخص دیگری را برطرف کنید تا مشکلات خودتان حل شوند. راهکار این است که تمرکزتان را از روی خودتان بردارید و به شخصی که نیازمند کمک است، معطوف کنید. هنگامی که دانه‌ای می‌کارید، محصولی که مدت‌ها منتظرش بودید به‌بار می‌نشیند. ممکن است وسوسه شوید و با خود فکر کنید: «من نمی‌توانم به دیگری کمک کنم. من مشکلات خودم را دارم و باید انرژی‌ام را برای سروسامان دادن به مشکل خودم صرف کنم.» حقیقت اینجاست که اگر شما دست از مشکلات خود بردارید و برای شخص دیگری سودمند باشید، خداوند روی مشکل شما دست می‌گذارد و اتفاقاتی را رقم می‌زند که خودتان از انجام دادن آن‌ها عاجز بودید. فکر نکنید وقتی شما روی مشکلات دیگران کار می‌کنید، وقتتان بیهوده تلف می‌شود، زیرا در همان زمان خدا در حال کار کردن روی مشکل شماست.

یکی از دوستان من سال‌ها بود که با پسر نوجوانش ارتباط خوبی نداشت. آن‌ها دو طرز فکر متفاوت داشتند و هرگز آبشان توی یک جوی نمی‌رفت. او سعی می‌کرد بامحبت و مهربان باشد و پسرش را درک کند، اما هیچ‌گاه نمی‌توانست با او کنار بیاید. همیشه همه‌چیز بین آن‌ها در ابتدا به بحث و مشاجره و سپس دعوا ختم می‌شد. او به درگاه خدا دعا می‌کرد، راز و نیاز می‌کرد و از خدا کمک می‌خواست، اما در روابط آن‌ها هیچ تأثیری حاصل نمی‌شد. در همین زمان، او مربی تیم محلی بیسبال بود. یکی از اعضای تیم، نوجوانی بود از یک خانواده‌ی تک‌سرپرست که در انجام دادن تکالیف مدرسه‌اش مشکل داشت. وقتی این پدر از موقعیت او مطلع شد، او را زیر بال و پر خود گرفت و هر بار بعد از تمرین بیسبال، او را به همراه پسرش به خانه می‌برد و در درس‌هایش به او کمک می‌کرد. او علاوه‌ بر مربی ورزشی، به معلم خصوصی‌اش هم تبدیل شده بود و در کل نقش یک پدر را برایش ایفا می‌کرد. نوجوان، مرد را تحسین می‌کرد و نگاهی عالی به او داشت. حدوداً شش ماه پس از اینکه این مرد وقتش را به آن نوجوان اختصاص داد، روابطش با پسر خودش رو به بهبود رفت. آن دو به هم نزدیک‌تر شدند و وقت بیشتری را با هم گذراندند. امروز، آن‌ها بهترین دوستان هم هستند و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن‌ها را از هم جدا کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فرمانروای خودتان باشید
بر قلمرو خود حکومت کنید
با چه کسانی معاشرت می‌کنید؟
با عقاب‌ها اوج بگیرید
بر فضای اطرافتان حکومت کنید
قدرت حفظ آرامش
روزتان را مدیریت کنید
آرام، خونسرد و استوار باشید
فصل دوم: رهنمودهای روزانه
خرد و حکمت الهی به اسم شما کنار گذاشته شده‌اند
چیزی که دیروز جواب داد، ممکن است امروز جواب ندهد
ببینید خدا امروز چه می‌گوید
فقط در جنگ‌هایی مبارزه کنید که متعلق به شما هستند
عاقل باشید و همیشه با خدا مشورت کنید
چیزها همانی که به‌نظر می‌رسند نیستند
فصل سوم: فقط از پیروزی سخن بگویید
کنترل سکان را به‌دست بگیرید
کلمات منفی به زبان نیاورید
آنچه خدا می‌گوید، تکرار کنید
خود را در مسیر جدید تصور کنید
شما میوه‌ی کلامتان را می‌خورید
فصل چهارم: راز حل مشکلات
به حل مشکل دیگران کمک کنید
دانه‌های سخاوت تکثیر می‌شوند
قاطرها در راهند
به خودتان لطف کنید
چیزی که شما نمی‌توانید ببینید
فصل پنجم: از حواس‌پرتی‌ها دوری کنید
سرتان را به‌سوی هدفتان بچرخانید
آیا ارزش جنگیدن دارد؟
وقتی دیگران طرفدار صلح و دوستی نیستند
خود را از شر بدهی‌های ناحق خلاص کنید
خود را از قید و بند دیگران رها کنید
در قالب دیگران شکل نگیرید
سعی نکنید همه را خشنود کنید
فصل ششم: آماده‌ی صعود باشید
نیروی بازیابی
منتظر بمانید و ببینید خدا چه می‌کند
باور قلبی خود را حفظ کنید
برای از دست دادن جامه‌ی رنگارنگتان ناامید نشوید
بگذارید خدا به‌پا خیزد
جامه‌ای را بپوشید که شایسته‌ی آن هستید
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرمانروای خودت باش
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-2208-87-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرمانروای خودت باش

shahrzad izadi
۱۴۰۳/۲/۷
بسیار عالی. سرشار از انرژی مثبت. جملات این کتاب در تاریک‌ترین لحظات، همچون صدایی از آسمان در کنار من بود.
احمد محمدی
۱۴۰۳/۱/۲۹
برای کنترل افکار منفی بسیار راهنمای جامعی هست
فاطمه حاتمی
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالی‌ترین کتابی بود که خوندم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب فرمانروای خودت باش

برای دریافت کتاب فرمانروای خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.