معرفی و دانلود کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا

عکس جلد کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا

4400 ضرب‌المثل از 87 کشور جهان با معادل و راهنما بر اساس حروف الفبا

ضرب‌المثل و اصطلاحات، قَدر مسلّم جزء لاینفک هر زبان و فرهنگی است و هر کس که خواهان فراگیری زبان باشد، ناگزیر از آموختن آنها نیز هست، ولی به دلیل پویایی زبان و زنده بودن آن، این اصطلاحات و امثال نیز در درازای زمان دستخوش تحولات گوناگون شده و چه بسا پس از مدتی منظور اولیه را خود را از دست می‌دهند.

در اکثر زبانها به این مسأله برخورد کرده و شاهد آن هستیم که بعد از مدتی، به علت تغییر شرایط و احوال، این امثال محو و یا بلااستفاده شده‌اند که بسیار ممکن است در همین مجموعه هم شاهد آن باشیم.

ضرب‌المثل، منعکس کننده حکمت و اخلاق یک ملت است که در طی قرون و اعصار به وجود آمده و حوادث و عواملِ روانی و تاریخی در آن نفوذ داشته است و گنجینه‌ای است که در سال‌های دراز، تجربیات و حکمت یک قوم را در خود جمع نموده و از راه همین ضرب‌المثلها می‌توان به سجایای اخلاقی و سوابق تاریخی اقوام پی برد. از آنجایی که ضرب‌المثلها کوتاه و بیاد ماندنی هستند، حتا کم‌سوادترین افراد، صدها مثل در حافظه‌ی خود جای داده‌اند که باید از افکارشان استفاده کرد و به روی کاغذ آورد تا این مکتوب در اختیار همگان قرار گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا

شیما فرشادی
۱۳۹۵/۳/۵
سلام، برای کلاس زبان انگلیسی از این کتاب استفاده کردم، بازم از این کتاب‌ها رو بذارین! خیلی خوبه که انسان از طریق یک کتاب عالی با فرهنگ و ضرب المثل‌های کشور‌های مختلف آشنا شود و در زندگی از آن استفاده کند و من پیشنهاد میکنم که دیگران دیگران نیز این کتاب را مطالعه کنند و لذت ببرند!
محمدرضا اکرامی
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
جملاتی که مثلا ضرب المثل ایرانی هستند، اصطلاح هستند نه ضرب المثل. تفاوت ضرب المثل‌های غیر ایرانی و ایرانی در این کتاب مشهود و آزاردهنده هست.
سیدمحمدعلی حجازی
۱۳۹۹/۶/۱۵
فوق العاده بود واقعا ممنونم ازکسانیکه این کتاب را درکتابراه گذاشتند درود وسپاس فراوان!!!
محمدرضا اکرامی
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
ناگفته نماند که ضرب المثل‌های خارجی بسیار آموزنده هستند و آن‌ها را پسندیدم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا

برای دریافت کتاب فرهنگ اصطلاحات ضرب المثل های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.