معرفی و دانلود کتاب صوتی فقط احساس خوب

عکس جلد کتاب صوتی فقط احساس خوب
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فقط احساس خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فقط احساس خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فقط احساس خوب

کتاب صوتی فقط احساس خوب نوشته‌ی اندرو کپ، رازی را برای‌تان فاش خواهد کرد که شادکامی، تحقق و موفقیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این راز که همیشه پیش چشمان‌تان بوده این است: فقط احساس خوب داشته باشید. اندرو کپ در این کتاب ساده و درگیرکننده، نشان می‌دهد برای رسیدن به شادی و خواسته‌های‌تان، به هیچ چیزی بیشتر از داشتن احساس خوب و شکرگزاری نیاز ندارید.

درباره‌ی کتاب صوتی فقط احساس خوب

اندرو کپ (Andrew Kap) پیش از این با نوشتن کتاب «آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید»، قانون جذب را بررسی کرده بود. موفقیت و شهرتی که این کتاب برایش به ارمغان آورد، باعث شد او کتاب صوتی فقط احساس خوب (Just Feel Good: The Secret To The Life You’ve Always Wanted) را بنویسد و در آن به شکرگزاری و تأثیر آن در زندگی بپردازد. کتاب فقط احساس خوب به شما نشان می‌دهد چگونه با شکرگزاری می‌توانید به شادی برسید، موفقیت کسب کنید و راه اصلی خود در زندگی را پیدا کنید.

ذهن انسان قادر است ناممکن را تصور کند؛ و زمانی که احساس خوبی داشته باشید و آنچه را می‌خواهید تصور کنید، زمینه را برای به‌جنبش در آوردن انرژی‌هایی فراهم می‌کنید که خواسته‌های‌تان را به شما نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌کنند. این حقیقت، شاید جادویی‌ترین جنبه‌ی جهان و زندگی ما باشد؛ اما همانطور که اندرو کپ در کتاب فقط احساس خوب نشان می‌دهد، حقیقتی کتمان‌نشدنی و غیر‌قابلِ‌انکار است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فقط احساس خوب

با پیروی از توصیه‌ها و راهکار‌هایی که اندرو کپ در کتاب صوتی فقط احساس خوب ارائه کرده است، به‌طور ناگهانی می‌بینید که ارتقای شغلی (که برای‌تان غیرقابل‌دسترس بود) یکی از گزینه‌های قابل‌دستیابی است؛ رابطه‌های خراب‌شده‌تان اصلاح می‌شود؛ مسائل و مشکلات پزشکی‌تان از بین می‌روند و... اما آیا همه‌ی این‌ها بیش از انتظار خوب نیستند که بتوان باور کرد به حقیقت خواهند پیوست؟

نکته‌ی اساسی همین است: اینکه باور داشته باشید همه‌ی آنچه گفته شد (و حتی بسیار فراتر از آن) در دسترس شماست و به واقعیت خواهد پیوست. با این کار، با تصور کردنِ ناممکن، خود را به شادی، موفقیت و خواسته‌های‌تان خواهید رساند.

کتاب فقط احساس خوب توسط موسسه انتشاراتی فلسفه منتشر شده و لیلا امانت ملایی آن را ترجمه کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات، به گویندگی مهدی سعادتی تهیه کرده است.

کتاب صوتی فقط احساس خوب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های قانون جذب علاقه دارید و یا اگر می‌خواهید از نقش شکرگزاری و داشتن احساس خوب در زندگی آگاهی بیشتری کسب کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی فقط احساس خوب می‌شنویم

به‌عنوان مثال، به همه‌ی آن برخوردهای شانسی که قبلاً در زندگی خود داشته‌اید، فکر کنید. مواقعی که می‌خواستید شماره‌ی فردی که دوستش داشتید را از او بخواهید، اما هیچ‌وقت انجام نشد، در عوض اجازه دادید که لحظه‌ها و فرصت‌های‌تان بگذرند.

ولی آن «شانس‌ها» همیشه بوده و هست. کیهان همواره به کار خود ادامه می‌دهد تا به شما این امکان را بدهد که این نوع عشق را در زندگی خود داشته باشید. آن‌وقت شما هنوز از نظر ارتعاشی آماده نبودید که فرآیند جذب آن خواسته را بگذرانید و درواقع با آن فرد باشید.

اما اگر هر روز در روال ثابتی از احساس خوب باشید، این نوع از فرصت‌ها، علی‌رغم اینکه چقدر نادر یا بعید به نظر برسند، همواره می‌توانند به سمت شما بیایند تا زمانی که در نهایت آماده اقدام شوید. فقط این بار، زمانی زیادی نمی‌برد زیرا درواقع متوجه الهام می‌شوید و این بار اعتمادبه‌نفس و اشتیاق لازم را خواهید داشت که در لحظه، وارد عمل شده و خود را معرفی کنید و شماره‌اش بخواهید و راه را برای داشتن رابطه‌ای که همیشه دوست داشتید، هموار کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
8 دقیقه
مقدمه: فرمولی برای دست‌یابی به آنچه می‌‌خواهید
6 دقیقه
فصل اول: چگونه زندگی‌تان ‌وقتی فقط این‌ یک کار را انجام دهید، تغییر می‌کند
11 دقیقه
فصل دوم: تضمین کامل این راز
27 دقیقه
فصل سوم: زمانی که شما واقعاً احساس مثبت داشته باشید در حقیقت چه اتفاقی می‌افتد؟
15 دقیقه
فصل چهارم: آخرین راه برای داشتن احساس خوب
13 دقیقه
فصل پنجم: ساده‌ترین راه برای اینکه درنهایت احساس خوبی داشته باشید
11 دقیقه
فصل ششم: خارج شدن از راه اصلی
10 دقیقه
فصل هفتم: هدف این نیست که هرگز احساس بد نداشته باشید
6 دقیقه
فصل هشتم: برای تجربه‌ی یک احساس خوب، دلایلی بسیار بیشتر از آنچه که فکر می‌‌کنید دارید
30 دقیقه
فصل نهم: ده روش بسیار ساده برای اینکه فقط احساس خوبی داشته باشید
12 دقیقه
فصل دهم: آئین روزانه پنج دقیقه «احساس خوب» من
5 دقیقه
فصل یازدهم: این را بیش ‌از حد پیچیده نکنید
8 دقیقه
فصل دوازدهم: این کار را انجام دهید تا همین الان احساس خوبی داشته باشید
6 دقیقه
فصل سیزدهم: شما مسئول واقعیت زندگی خود هستید
7 دقیقه
فصل چهاردهم: چند جایزه‌ی ویژه
4 دقیقه
فصل پانزدهم: زندگی جدیدتان به قیمت رها کردن زندگی قبلی‌تان می‌ارزد
6 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فقط احساس خوب
نویسنده
مترجملیلا امانت ملایی
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فقط احساس خوب

Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۷/۳۰
اندرو کپ در این کتاب بخوبی و به زیبایی، با بیانی روان و ساده به مخاطب نکات کلیدی را در رابطه با رمز و راز شاد زیستن و موفق زیستن و تحقق خواسته‌ها و... انتقال می‌دهد.
هر فصل این کتاب قابل تحسین، به مسائل مختلف چگونگی لذت بردن از زندگی و دستیابی به موفقیت و خوشبختی، از نگاه احساسات فردی و روزمره و
(بدون هرگونه استرس تردید و شک و ترس و...) می‌پردازد.
با مطالعه و گوش دادن به این کتاب صوتی بی نظیر، به تأثیر بلامنازع و قطعی و حتمی "احساس خوب" در برآورده شدن خواسته‌ها و کمتر شدن انتظار لازم در رسیدن به اهداف و نتایج دلخواه، پی خواهید برد...
پس همیشه و در هر لحظه از شبانه روزتون سعی کنید احساستون رو «خوب» کنید تا راه رسیدن به آرزوهاتون رو هموار و عاری از موانع نمائید!!!!
فقط داشتن "ایمان" کافی نیست و "احساس خوب" لازمه و اصل اساسی راز خوشبخت زیستن بوده و هست و خواهد بود.
همه اساتید و بزرگان این عرصه و نویسندگان نامی این حوزه از قبیل: استر و جری هیکس، راز مهم دستیابی به رؤیاها و خواسته‌ها را علاوه بر مبحث ارتعاشات در قانون جذب، همین «احساسات خوب» میدانند.
احساس یا خوب است یا بد!!!! هیچ حالت بینابین و یا هردو باهم نیز وجود ندارد.... پس یادتون باشه که هرموقع از روزمرگی و زندگیتون، اگه احساستون هم بد بود یا بد شد، سعی کنید تغییرش بدید ولو در حد چند ثانیه و چند لحظه!!!!
مطالعه این کتاب حاضر را قطعاً به همه عزیزان توصیه میکنم و در پایان، بسیار بسیار بسیار ممنون و متشکرم از «کتابراه» عزیز و نامبر وان!!!!
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۷/۳۰
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی ست سرشار از حس خوب. نویسنده با اندیشه‌های فوق العاده و روان به این زیبایی جزئیات و فلسفه‌ی حال خوب داشتن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده و به مخاطب خاص خودش هدیه داده. این کتاب به مانند کتاب‌های خوب قانون جذ می‌باشد که بهتون انگیزه می‌ده و به نوعی راه درست اندیشیدن و شکر گزاری از لحظه‌ای که درش هستیم و داریم را به ما آموزش می‌ده ولی با تفکری متفاوت. ارزش داشت مطالعه اس چون حس خوبی را به شخصه به بنده منتقل کرد و کمکی بود برای دگرگونی در طرز نگرش و اندیشیدنم. ترجمه‌ی خوب و خوانش بسیار مطلوب هم از نکات مثبت این کتاب صوتی میباشد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر خوب.
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
با سلام، کتاب فقط احساس خوب بسیار، جالب بود شاید خیلی از مطالبش برام تکراری بود ولی اینجور کتابها و مطالب باید تکرار بشه و به شیوه‌های مختلف شنیده بشه تا ملکه ذهن بشه، برای داشتن احساس خوب راهکارهای زیادی داشت که مهترینش دعا کردن و قدردانی و سپاسگزاریست. در کتابهای زیادی از جمله این کتاب به توجه در شکرگزاری زیادی شده چون لحظه شکرگزاری و قدر دانی احساسات منفی وجود نداره و کاملأ در لحظه حال و اکنون قرار میگیریم. با تشکر از تمام کسانی که در راه کتاب و کتابخوانی تلاش میکنند تا امثال من بهره ببرند. متشکرم کتابراه
Hoori Banu
۱۴۰۳/۱/۲۱
من خیلی دوستش داشتم. واقعا تمام زندگی و اهداف ما در یک کلمه خلاصه میشه و اون احساس خوبه، حس شادی و آرامش. این کتاب جزو کتابایی هست که هر موقع یکم به هم ریختیم به راحتی میتونه حالمون رو خوب کنه. سپاس از گوینده و تمام عواملِ تولیدِ این کتاب صوتی
سید محمد صالحی
۱۴۰۲/۸/۲۱
در واقع ما با داشتن احساس و حال خوب دیدگاه ونظر خوب و مساعد به تمام جنبه‌های زندگی هست که میتوان به خوشبختی و سعادت در دو جهان رسید و این را اندرو کپ با علم وتخصص خود در این زمینه بسیار عالی تشریح می‌کند.
هیبت اله محمدزاده
۱۴۰۲/۷/۲۸
کتاب خیلی خوبی هست، از انجا همیشه احساس خوب هست که اتفاقات خوب را رقم میزند، این کتاب روش‌های خوب کردن احساس را میگوید که به اسانی قابل انجام هست. وبا انجام این تمرینات نتیجه انرا میتوان در زندگی مشاهده کرد.
سعیدمحبوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
باسلام به دست اندرکاران کتابراه کتاب صوتی فقط احساس خوب داشتن بسیارعالی، شیرین وروان است. مخصوصا با صدای شیرین و آرامشبخش گوینده محترم که بجای خود صدایی بسیار دلنشین دارد. با احترام و تشکرفراوان
رضا فیض
۱۴۰۲/۷/۲۱
با سلام و درود فراوان من از مطالب این کتاب واقعاً بهره مند شدم و به همین دلیل پیشنهاد میکنم این کتاب را حتما بخوانید و یا گوش دهید با سپاس فراوان از شما هموطنان عزیز و گرامی متشکرم
فاطمه یداله پور
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بهش نیاز داشتم و بسیار به من کمک کرد، انقدر که عبارت «فقط احساس خوب» مثل یک مانترا در طول روز در دهانم تکرار میشه و پشتش لبخند میشینه و حالم خوب میشه
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۸/۲۶
خوبه بایستی چندین گوش داد تا متوجه بشید منظور از احساس خوب در تمام لحظات زندگی چیه و چطور میشه واقعا این احساس آرامش رو حتی در لحظات پر تنش حفظ کرد.
علی لطفی
۱۴۰۲/۸/۳
این این مانند کتابهای «غول درون» و کتابهای موفقیت بزرگترین راز میانبر مثلا یک چوب تردستی به شما هدیه می‌دهد که همه موارد و مشکلات را حل کنید
مصطفی محمودنژادی
۱۴۰۲/۸/۱۳
خیلی کتاب خوبی بود واقعا، خوندن یا شنیدنش خیلی حال آدمو خوب میکنه، حتی روی اعتقادات آدم تاثیر هم میذاره....
رضاافراسیابی
۱۴۰۲/۷/۱۴
اگر این کتاب یک نکته داشته باشد آنقدر مفید هست که یک تغییر اساسی را برای زندگی ما باعث شود
علیرضا دانیالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
مفید و تاثیرگذار
اشاره‌ی مستقیم به آنچه نیاز دارید به زبان ساده
صدای گوینده شیوا و شفاف
زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
عاااالی من هر دو سه ماهی یه بار دیگه این کتاب رو گوش میدم و برام هیچ وقت تکراری نمیشه.
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فقط احساس خوب

برای دریافت کتاب صوتی فقط احساس خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.