معرفی و دانلود کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک

عکس جلد کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک

کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک اثری از کارول کرانوویتز و جوی نیومن به شما می‌گوید که با استفاده از چه الگوهایی می‌توانید به رشد حرکتی کودکتان کمک کنید. این کتاب برای شما بازگو می‌کند که کودکان برای سالم بودن و همچنین نشاط بیشتر بهتر است چه نوع فعالیت‌هایی داشته باشند. کتابی که تمام والدین باید آن را حداقل یک‌بار بخوانند.

درباره‌ی کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک

کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک (Growing an In-Sync Child) تألیف کارول کرانوویتز (Carol Stock Kranowitz) و جوی نیومن (Joye Newman) درباره‌ی آموزش فعالیت‌های حرکتی موردنیاز بدن کودکان است. این کتاب سعی دارد برای شما به‌طور دقیق ترسیم کند که رشد جسمانی کودک چگونه اتفاق می‌افتد. دو نویسنده در فصل ابتدایی کتاب با عنوان «اهمیت رشد حرکتی» به مبحث «کودک سالم به لحاظ حرکتی» می‌پردازند. در این بخش نویسندگان به والدین یادآوری و به آنان گوشزد می‌کنند که یک کودک سالم در سنین کم باید چه حرکاتی انجام دهد. در واقع کارول کرانوویتز و جوی نیومن قصد دارند به والدین آموزش دهند چگونه با بهره بردن از فعالیت‌های بدنی، کودک خود را به وضعیت سالم نزدیک کنند. آن‌ها به شما برنامه‌هایی ارائه خواهند داد که به واسطه‌ی آن‌ها قادر می‌شوید تا مسیر رشد و میزانِ حرکات جسمانی در کودک‌تان را کنترل کنید و بهبود بخشید. این کتاب ورزشی و آموزشی به شما راهکارهای مناسبی برای اجرای این برنامه‌های حرکتی ارائه می‌دهد.

در فصل دوم کتاب بیشتر با مطالبی در باب برنامه‌ی رشد حرکتی روبه‌رو می‌شوید. برنامه‌ای که ابتدا با انتخاب یک فعالیت رشد حرکتی پی‌ریزی می‌شود. این فعالیت‌های ساده و سبُک باید به صورت روزانه تکرار شوند تا بدنِ کودک به آن‌ها عادت کند. در واقع استمرار و برنامه‌ریزی اصلی‌ترین وجه چنین برنامه‌ای است. دو نویسنده برای شما دستورالعمل‌ها و مسائلی را که باید در فرایند این برنامه‌ی ورزشی رعایت کنید، توضیح داده‌اند. کارول کرانوویتز و جوی نیومن در این فصل برای شما چک لیست‌هایی از یک برنامه‌ی نمونه‌ای مدون نموده‌اند تا به طور کامل با مسیر و سیر آن آشنایی پیدا کنید.

کارول کرانوویتز و جوی نیومن در کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک، فعالیت‌های پیشنهادی‌شان را به سه دسته تقسیم می‌کنند: فعالیت‌های مقدماتی، فعالیت‌های متوسط و فعالیت‌های پیشرفته. در هرکدام از این دسته‌بندی‌ها انواع فعالیت‌های ورزشی و جسمانی برای کودک وجود دارد که باید کاملاً به ترتیب و سیر آن‌ها توجه کنید. فعالیت‌های بخش مقدماتی شامل ورزش‌ها و بازی‌های ساده‌ای چون بادکنک‌بازی یا در آغوش گرفتن می‌شود.

بخش فعالیت‌های متوسط نیز شامل حرکاتی چون نقاشی روی کمر و به زمین انداختن توپ می‌شود که نسبت به ورزش‌های قبلی نیازمند انرژی بالاتری است. بخش پیشرفته نیز شامل حرکات جالبی‌ست که می‌توان به دنبال کردن حشره و پیاده‌روی با حالت‌های مسخره اشاره کرد. در کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک با نثری صمیمی و گرم مواجه‌اید که دو نویسنده سعی می‌کنند برای شما لحظات جالبی را طی مطالعه‌ی مطالب رقم بزنند. در فصل پایانی و پیوست کتاب نیز می‌توانید فهرست کامل و جامع دو نویسنده از تمام فعالیت‌هایی که با اجزاء رشد حرکتی متناسب است را بخوانید.

کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک توسط فاطمه پسند و زهره کرامتی به فارسی روان ترجمه شده و انتشارات نرسی آن را منتشر کرده است.

کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به والدین و کسانی که به کتاب‌های ورزشی علاقه‌مندند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک می‌خوانیم

آگاهی بدنی؛ تصویر ذهنی هر شخصی از قسمت‌های بدن خود است. مکانی که آن قسمت‌ها قرار دارند و اینکه آن قسمت‌ها چگونه به هم وابسته هستند و چگونه حرکت می‌کنند. آگاهی بدنی به کودک کمک می‌کند تا دست‌ها، گردن، قوزک پا و زانوهای خودش را بشناسد. او می‌تواند یک تصویر نسبتاً دقیقی از بخش‌های مختلف بدنش ترسیم کند. او می‌تواند اعضای بدنش را برای پوشیدن لباسش هدایت کند و یا وضعیت خود را در بازی‌هایی که بالا و پایین می‌پرند تغییر دهند.

فهرست مطالب کتاب

قسمت اول: اهمیت رشد حرکتی
قسمت دوم: با یک برنامه رشد حرکتی آغاز می‌کنیم
قسمت سوم: فعالیت‌های رشد حرکتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک
نویسنده،
مترجمفاطمه پسند، زهره کرامتی
ناشر چاپیانتشارات نرسی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-5028-61-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک

برای دریافت کتاب فعالیت‌های ساده، مفرح برای کمک به رشد حرکتی کودک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.