معرفی و دانلود کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی

عکس جلد کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی

کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی تألیف استوارت اسمیت، به شیوه‌ی تمرین دادن نیروهای ویژه و تکاور می‌پردازد و فعالیت‌های بدنی مخصوصی برای این دسته طراحی می‌کند و گام‌به‌گام آن‌ها را آموزش می‌دهد. این راهنمای مصور دربردارنده‌ی ده‌ها تمرین سخت و فشرده برای بالاتنه تا پایین‌تنه است، به تکنیک‌های تقویت ذهن اشاره می‌کند، و به مخاطب یاد می‌دهد که چطور ظرف مدت زمان کوتاهی به یک نیروی نظامی ورزیده تبدیل شود.

درباره‌ی کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی

برای نیروهای نظامی، آمادگی بدنی یک ضرورت و الزام به شمار می‌رود. این افراد در تمام طول خدمتشان باید از بالاترین آمادگی جسمی و روحی برخوردار باشند تا بتوانند در مقابل دشمن واکنشی سریع از خود نشان دهند. این مسأله در مورد نیروهای تکاور اهمیت بیشتری دارد. این دسته، نیروهایی پیشرو محسوب می‌شوند که باید جلوتر از هم‌رزمان خود حرکت کنند. آن‌ها باید حتی توان جنگ تن‌به‌تن را هم داشته باشند. به همین خاطر در زمان انتخاب تکاورها و تربیت این گروهان، به‌شدت سخت گرفته می‌شود. افرادی که انتخاب می‌شوند، نسبت به دیگر نظامی‌ها باید از استقامت بدنی ویژه‌تری برخوردار باشند. اما این فقط شروع است. در ادامه این افراد در معرض تمریناتی فشرده و پرفشار قرار می‌گیرند تا به سطح آمادگی مشخصی برسند.

از سوی دیگر، برای اینکه این آمادگی را حفظ کنند باید به شکل مداوم تمرین کنند. به همین دلیل است که تمرینات تکاوران و دوره‌ی اجرای آن‌ها به‌صورت خاصی طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود. کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی (The Navy SEAL Weight Training Workout) تألیف استوارت اسمیت (Stewart Smith) بر روی همین نوع تمرین متمرکز شده و می‌کوشد این شیوه‌ی تمرینی را آموزش دهد. اسمیت که خود از تکاوران نیروی دریایی آمریکا محسوب می‌شود، انواع تمرین‌های این نیروهای ویژه را معرفی می‌کند و نحوه‌ی اجرای آن‌ها را گام‌به‌گام توضیح می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی

کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی برای یک دوره‌ی سه تا چهار ماهه طراحی شده است. پیشنهاد خود کتاب این است که این تمرینات را در بازه‌ی بهار و تابستان انجام دهید که نتیجه‌ی بهتری حاصل شود. این فعالیت‌ها روزانه بوده و کاملاً فشرده و طاقت‌فرسا هستند، به همین دلیل فردی که قصد دارد این برنامه را شروع کند باید حداقل‌های آمادگی بدنی را دارا باشند. بیشتر تمرین‌های پیشنهادشده در کتاب متکی به وزنه هستند ولی به طور کلی برای انجام آن‌ها نیاز به ابزار خاصی ندارید. استوارت اسمیت این فعالیت‌ها را به نوعی تدوین کرده تا بدن فرصت ریکاوری و احیای خود را داشته باشد. به همین خاطر تمرین‌ها به‌ طور متناوب استقامتی و هوازی می‌شوند. شنا، دوچرخه‌سواری، دویدن و وزنه زدن از جمله تمرین‌های اصلی این برنامه به شمار می‌روند.

اسمیت در کتاب خود تلاش کرده کل بدن را در نظر بگیرد و برای هر قسمت از بدن حرکتی جداگانه ارائه دهد. اما نکته‌ی مهمی که نباید فراموش شود این است که برای یک نیروی ویژه، فقط آمادگی جسمی مطرح نیست. او باید از نظر ذهنی و روانی هم کاملاً آماده باشد. اسمیت در بخش دیگری از کتاب به مسأله‌ی توان روانی هم اشاره می‌کند و تکنیک‌هایی پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌کنند بتوان این بخش را هم قوی‌تر و ورزیده‌تر کرد.

کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی را محمد سرلک و دانیال اسداللهی سهی برای انتشارات نرسی ترجمه کرده‌اند.

کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به نیروهای نظامی، مخصوصاً به نیروهای ویژه و تکاور پیشنهاد می‌شود. همین‌طور کسانی که می‌خواهند با تمرینات فشرده‌تری آشنا شوند، می‌توانند این راهنما را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی می‌خوانیم

دویدن با قایق بر روی سر

هیچ چیز بدتر از این مورد در طی هفته جهنمی نیست. بسیاری از افراد بر این باورند که کوبیدن مداوم قایق روی سر سخت‌ترین کاری است که باید تحمل کنید. شما باید این کار را برای چندین مایل انجام دهید و باید دعا کنید که در اولین زمان ممکن به آب برسید تا برخلاف دویدن قادر به دست و پا زدن باشید. نقطه‌ی مناسبی برای قرار گرفتن در زیر قایق وجود دارد. قسمت میانی قایق فشار ثابتی را به سر شما وارد می‌کند و قسمت‌های جلویی و پشتی منجر به ضربه زدن به سر شما در زمان دویدن با 6-7 نفر در زیر یک قایق 200-300 پوندی می‌شود. چگونه باید آماده شوید؟

تمرینات گردن بهتر است تا به آموزش‌های شما اضافه شود. علاوه بر این توجه ویژه باید نسبت به تمرینات abs و قسمت پایین کمر در نظر گرفته شود. من تمایل دارم که تمرین TRX کمر در فاز آماده‌سازی خود داشته باشم، چرا که کمر من در 43 سالگی، قوی‌تر از زمانی است که 23 سال سن دارم که دلیل آن تمرینات مستمر با استفاده از TRX است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی
نویسنده
مترجممحمد سرلک، دانیال اسداللهی سهی
ناشر چاپیانتشارات نرسی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات235
زبانفارسی
شابک978-600-5028-85-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی

برای دریافت کتاب راهنمای کامل تمرینات آمادگی جسمانی برای تکاوران نیروی دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.