معرفی و دانلود رایگان کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر

عکس جلد کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر

کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر، مجموعه‌ی چهارده داستان کوتاه نوشته‌ی علی‌اصغر محمدزاده است که به همت خانه فرهنگی چوک منتشر شده است. قلم محمدزاده در این مجموعه داستان ساده و روان است و خواننده را تا انتهای مسیر با خود همراه می‌کند. این اثر مجموعه‌ای از داستان‌ها در سبک‌های متفاوت است و خواننده می‌تواند از داستان کلاسیک تا مدرن و پست مدرن را در این مجموعه پیدا کند. برخی از داستان‌ها درون‌مایه فلسفی دارند و در عین سادگی، مفاهیمی فلسفی بیان می‌کنند. خانه فرهنگ چوک این اثر جذاب و خواندنی را به مشتاقان داستان‌های کوتاه ایرانی عرضه کرده است.

کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه دارید این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر می‌خوانیم

روز اول وقتی که آن دختر را در مهمانی دیدم، داشت با دوستانش بلند می‌خندید! مدام به فکر این بودم که چرا می‌خندد! آیا زشت نبود بین مردم قهقهه می‌زد؟! آدم نباید این قدر بی‌قید باشد؛ دختر باید با وقار رفتار کند؛ صاحبم خیلی از آن دختر خوشش آمد؛ اما نمی دانست چگونه سر صحبت را با او باز کند؛ مثل همیشه دل کار را خراب کرده بود و عقل باید کار را درست میکرد؛ دل عاشق شده بود ولی عقل باید راهکار می‌داد؛ برادر صاحبم او را می‌شناخت؛ عقل یادش داد از برادرش بخواهد که صاحبم را به او معرفی کند؛ من چند بار خواستم مانعش شوم و با آن دختر دست ندهم؛ اما چاره ای جز اطاعت نداشتم؛ برای تصمیم گرفتن زود بود؛ نباید از هر دختری که خوشش می‌آید سریع با او ارتباط برقرار کند. همان ابتدا اهمیت چندانی به صاحبم نداد؛ این هم علامتی دیگر بود که صاحبم باید آن را می‌فهمید؛ کسی که برای تو ارزشی قائل نیست، برایش ارزشی قائل نباش. اما صاحبم دست بردار نبود؛ میخواست بیشتر با او صحبت کند؛ آن دختر حتی موهایش را هم درست شانه نکرده بود؛ تازه اضافه وزن هم داشت؛ معلوم بود اهل ورزش نیست و پرخوری می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فقط چند متر آن طرف تر
گلی به رنگ دشمن
بانک زمان
رؤیا در عمق تاریکی
دو دست
باور خدمت و برداشت
شاهدخت واژه‌ها
گاهی بسیار عادی تر از آنچه به نظر می‌رسند
مه
قاصدک‌ها خبر از خودت آورده‌اند!
غول‌هایی که جیغ می‌کشند!
سیاره 325-X
خار حسود با شکلک چشمک
نماگرفتی از زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط چند متر آن طرف‌تر
نویسنده
ناشر چاپی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-622-94696-9-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر

کیومرث صدیق وزیری
۱۴۰۲/۶/۳۰
این کتاب که با نثر روانی نوشته شده، دارای سوژه‌های نو و ابتکاری است. در داستان اول " چند متر آنطرف تر " که برای کتاب نیز همین نام آمده است تمثیل زیبایی از جوانان جامعه‌ای که مشتاق کار و آنهم کار سخت و سنگین هستند تا آینده را بسازند در گوشه‌ای مانده اند، فراموش شده ودر حال زنگ زدن...
رضا
۱۴۰۳/۱/۸
سلام.... من تقریبا سه تا از داستان‌ها رو خوندم ولی راستش زیاد خوشم نیومد... انگار یه بچه انشا نوشته واز زبان یه تیکه آهن سخن گفته... یا پایان قصه زنبور بازه ومعلوم نیست نویسنده قصد داره چی بگه... در کل زیاد جالب نبود... با آرزوی خواندن داستان‌های زیبا از نویسنده عزیز..
فائقه
۱۴۰۲/۶/۱۳
کتاب بدی نیست ولی خواندش پیشنهاد میشه کتابی که چند داستان داره بعضی از داستان‌ها با انتهای باز تموم میشه بعضی داستان مثل داستان بانک زمان خوشایندم نبود وداستانهای جالب هم داشت موفق باشید
عادله صحرایی
۱۴۰۲/۸/۹
جالب و زیبا بود. نثر روان و کوتاهی داستانها باعث میشه کتاب برای خواننده خسته کننده نشه. آرزوی موفقیتهای بیشتر رو برای آقای محمدزاده دارم. ممنون از عوامل خوب کتابراه.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۶
خیلی داستان‌های قشنگی داشت مخصوصا داستان تکه ریل که سختی نا امیدی و انتظار رو به تصویر می‌کشید... فقط متن کمی ریز تایپ شده و بهتر میشد اگه صفحات به صورت ورق زدن بود...
بنده خدا
۱۴۰۲/۵/۲۲
سلام
این کتاب پر بود از داستان‌های جالب و دلنشین که به نثر روان نوشته شده بود و نویسنده آن به خوبی توانسته بود با استفاده از آرایه‌های ادبی به اون زیبایی بده
mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۶/۶
آخر بعضی داستان‌ها مبهم بود بطور مثال داستان بانک زمان، معلوم نشد خانم مارتا اون ربع ساعت آخر زنده میمونه یا میمیره؟ سوفی اون شغل را بدست میاره یا از دست میده؟
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۸
کتابی دارای داستان‌ها متفاوت و جذاب که متنی روان و گویا داشتند و شخص مطالعه کننده به راحتی میتواند با داستان ارتباط برقرار کند.
زهرا ز
۱۴۰۲/۵/۱۱
خیلی جالب بود داستان سرگرم کننده و با محتوایی بود طبق حقیقت نبود و خیلی جالب بود تعداد صفحاتش زیاد نیست توصیه میکنم بخونید
محمد طباخی
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتاب دارای داستان‌های جالب و خواندنی بود
اکثر داستان‌ها با جان بخشی به اشیا و حیوانات نوشته شده بود
Nazanin zahra
۱۴۰۲/۶/۱۴
بد نبود. ایده بعضی داستانها جالب بود‌. اگه کتاب دیگه‌ای برای مطالعه ندارید و فقط برای پر کردن وقت، اینو بخونید
مهدی عزتی
۱۴۰۲/۵/۲۵
داستان‌های جالب و جذابی داشت واقعا از همه آن‌ها خوشم آمد و گنگی موجود در برخی داستان‌ها جذابیت بهتری داده بود ممنون
Saeedehpardis
۱۴۰۲/۹/۱۴
مجموعه داستان‌ها برای دنیای امروز بسیار لازمند. داستان‌های دلنشینی داشت.
Kimia Omidvar
۱۴۰۲/۷/۱۲
کتاب خوبی بود، برای پرکردن اوقات فراغت عالیه، پیشنهادمیکنم بخونید🌻
فاطمه خواجه نژاد
۱۴۰۲/۶/۲۱
خیلی کتابش قشنگه توصیه میکنم که حتما بخونیدش
ممنون از نویسنده این کتاب
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر

برای دریافت کتاب فقط چند متر آن طرف‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.