معرفی و دانلود کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی

عکس جلد کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی

شهرام رمضانی و فرانک عامری در کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی اصول اولیه زبان سی پلاس پلاس را به شما آموزش می‌دهند و با تمرین‌های مختلف، کمک می‌کنند به یکی از برنامه‌نویسان برتر در آینده‌ تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی

این اثر شما را با یکی از قوی‌ترین و کاربردی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا، یعنی ++C آشنا می‌کند. کاربردهای گسترده و برخورداری از ویژگی‌های ضروری، سی پلاس پلاس را به زبانی محبوب تبدیل کرده و علاقه‌مندان فراوانی در سراسر جهان دارد. اگر شما عضوی از این گروه هستید، پس کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی (C Programming Fundamentals) نوشته‌ی شهرام رمضانی و فرانک عامری مناسب شماست!

هدف نویسندگان از تالیف این کتاب شرح مفاهیم اولیه و ضروری برنامه‌نویسی است که برای ورود به این حوزه به آن‌ها نیاز دارید. نرم‌افزارهای کامپیوتری حال جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی مدرن هستند و ما حتی برای انجام ساده‌ترین کارهای خود به آن وابسته‌ایم، موضوعی که باعث شده برنامه‌نویسان به معماران جهان دیجیتال تبدیل شوند. اگر تصمیم دارید به خیل عظیم برنامه‌نویسان بپیوندید، کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی ++C مقدماتی به شکل گسترده هرآنچه را که به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده و با تمرین‌های متعدد، ‌کمک می‌کند دانش خود را محک بزنید.

کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب افرادی است که به تازگی وارد حوزه برنامه‌نویسی شده‌اند.

در بخشی از کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی می‌خوانیم

پیمایش‌پذیری یا Traverse به معنی دسترسی به تعدادی متغیر در قالب حلقه‌ی تکرار و بدون نیاز به نوشتن اسامی تک تک آن‌هاست. چنین کاری با استفاده از متغیر‌ها امکان پذیر نیست. تعداد نامشخص یعنی برنامه‌نویس از تعداد متغیر‌های لازم اطلاع ندارد اما کاربر این تعداد را می‌داند. مثلا برنامه‌ای که ابتدا از کاربر سوال می‌پرسد که چند عدد وارد خواهد شد و سپس به تعداد اعداد خواسته شده از کاربر ورودی دریافت کرده و در نهایت اعداد ورودی را مرتب کرده و نمایش می‌دهد.

تعداد نامحدود یعنی برنامه نویس و کاربر هردو از تعداد متغیر‌های لازم بی اطلاع هستند. مثلا برنامه‌ای که تا ابد از کاربر عدد دریافت کرده و ذخیره کرده و سپس به صورت مرتب نمایش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه
مخاطبین
معرفی زبان برنامه‌نویسی C++
مفاهیم اولیه
شکل کلی برنامه‌های کنسول C++ در 2017 STUDIO VISUAL
نمایش جواب‌های برنامه
متغیر
دریافت مقادیر از ورودی کنسول
عبارت‌های شرطی
دریافت رشته‌ها از ورودی
ترکیب شرایط
تصمیم‌گیری
تکرار
حلقه تکرار FOR
عملیات رشته‌ای
تابع
پارامتر
آرگومان
تابع بازگشتی
ساختمان داده
آرایه
نحوه استخراج تعداد اعضای آرایه
CONSTANT
حلقه‌ی پیمایش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-622-218-104-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی

برای دریافت کتاب فناوران جوان: برنامه نویسی C++ مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.