معرفی و دانلود کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!

عکس جلد کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!

کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! نوشته‌ی ریچل هالیس از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون، این قدرت را به شما می‌بخشد تا تجارب سخت و دردناک خود را هضم کنید و یاد بگیرید که گاهی رنج، انسان را به جایگاه بالاتری در زندگی می‌رساند؛ فقط کافی‌ست از آن، در جهت رشد و تکامل خود بهره ببرید.‮‬

درباره‌ی کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!

همه‌ی انسان‌ها در زندگی تجربه‌های تلخ و دردناک داشته‌اند و خاطرات تلخی را نیز از سر گذرانده‌اند. در چنین شرایطی موضوعی که اهمیت دارد نحوه‌ی روبه‌رو شدن با رنج‌های زندگی است. هیچ انسانی از قبل برای تجربه‌ی این شرایط تلخ تمایلی ندارد اما این را بدانید که گاهی ما حق انتخاب نداریم و چه بخواهیم چه نخواهیم مشکلاتی به وجود خواهد آمد. آیا می‌خواهید زندگی خود را در یأس و ناامیدی بگذرانید یا از هر اتفاق سخت و فاجعه‌باری درس عبرت بگیرید و از آن جهت رسیدن به کمال استفاده کنید؟

ریچل هالیس نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! (Didn't see that coming) اظهار دارد که او نیز همانند دیگر انسان‌ها در زندگی درد و رنج‌های زیادی را از سر گذارنده، اما با بهره‌گیری از شیوه‌ها و تکنیک‌های موثر از شرایط سخت زندگی عبور کرده است.

در واقع زمانیکه صحبت از لحظات دردآور زندگی همانند مرگ یکی از عزیزان یا از دست دادن شغل مورد علاقه‌تان می‌شود، غم و اندوه سرتاسر وجودتان را در برمی‌گیرد و فکر می‌کنید که دیگر قادر به تجربه‌ی حال خوب و طبیعی نیستید! اما در کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! یاد می‌گیرید که چطور می‌توانید از مشکلات خود پلی برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بسازید و تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید.

هالیس در این کتاب با بیان صادقانه‌ی تجربه‌های حقیقی و شخصی خود می‌خواهد به شما یاد بدهد چگونه بحران‌ها، فقدان افراد مورد علاقه‌تان یا از بین رفتن زندگی را که به آن عادت کرده بودید، پشت سر بگذارید. در واقع هدف واقعی ما فقط جان به در بردن نیست، ما می‌توانیم درد و لذت بردن از زندگی را به طور همزمان کنار یکدیگر تجربه کنیم.

کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! برای چه کسانی مناسب است؟

شاید در ابتدا تصور کنید که مخاطب کتاب‌های ریچل هالیس تنها زنان و دختران هستند اما هر فردی که در زندگی تجربه‌های سخت و دردناکی داشته است و می‌خواهد نحوه‌ی کنار آمدن با آن‌ها را یاد بگیرید و در کنار تمام مشکلات، زندگی شادی هم داشته باشد، می‌تواند این اثر را مطالعه کند.

ریچل هالیس را بیشتر بشناسیم:

یکی از زنانی که در سال‌ها گذشته به عنوان بهترین سخنران و نویسنده‌ی انگیزشی مطرح شده است، ریچل هالیس (Rachel Hollis) نام دارد. وی با نگارش کتاب‌های پرفروش «خودت باش دختر»، «دختر صورتت را بشور» و «شرمنده نباش دختر» به شهرت رسید و هم اکنون در ایالات متحده و سایر کشورها به عنوان زنی موفق و شاد شناخته می‌شود. هالیس همیشه در تمام سخنرانی‌هایش دختران و زنانمان را به داشتن زندگی شاد و آزاد دعوت می‌کند.

این روزها ریچل هالیس در زمینه‌ی حقوق زنان فعالیت دارد، یکی از بهترین پادکست‌های تجاری آمریکا را مدیریت می‌کند، پایه‌گذار یک شرکت خصوصی است و چهار فرزند دارد.

هالیس در همه‌ی آثارش از تجربیات شخصی خود استفاده می‌کند؛ چرا که او رنج و انواع فشارهای اجتماعی را تجربه کرده است و می‌داند چگونه می‌توان به زنی قدرتمند تبدیل شد. او به دلیل داشتن لحن و بیان صمیمانه در کتاب‌هایش و عدم بهره‌گیری از کلیشه‌های مرسوم در آثار خودیاری، به این شهرت و ثروت رسیده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!

- هیچ کس به جز خودتان شما را تعیین و توصیف نمی‌کند.

- ما می‌توانیم و تغییر خواهیم کرد گاهی چون موضوع زندگی براندازی اتفاق می‌افتد، و گاهی چون هویتی که ما با آن شروع کرده‌ایم رشد می‌کند. تکامل ناخوشایند است امّا به معنای این نیست که بد است. سعی کنید آن را به عنوان حرکت مثبتی در زندگی‌تان ببینید.

- چسبیدن به گذشته، امیدوار بودن به زمانی که هرگز نخواهد آمد، فقط شما را از قوی بودن در حال حاضر دور می‌کند.

- وقتی یکبار بتوانید به خودتان ثابت کنید که چیزی برعکس دیدگاهتان درست است، عقایدی که به آن‌ها چسبیده و وفادار بودید را تغییر می‌دهد و شما را مجبور می‌کند دنیا را متفاوت ببینید.

در بخشی از کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! می‌خوانیم:

هجده روز پس از اینکه برادرم فوت کرد، ما یک قبض از دندان‌پزشکش دریافت کردیم. این یکی از زشت‌ترین چیزهایی است که می‌توانم از آن زمان به یاد بیاورم چون این موضوع به‌ طور غیرقابل باوری بی‌ملاحظگی به نظر می‌آمد.

آن دقیقاً دو هفته و نیم بعد از مراسمش به صندوق پست رسید. مدت زمانی که برای همیشه در خاطرات من در بهترین حالت غبارآلود باقی خواهد ماند. در حقیقت، در تاریکی آن مرحله، این تنها چیزی است که به یاد دارم. پدرم یک صورتحساب را که برای دندان قبلی رایان بود باز کرد، چیزی که ماه‌ها پیش اتفاق افتاده بود، و با اینکه او مرده بود و آن جراحی هیچ سودی به حال کسی نداشت، اما صورتحسابش باید پرداخت می‌شود. من علت آن را جویا شدم: «چرا آن‌ها هنوز باید شما را مجبور به پرداخت آن صورتحساب کنند؟» من فکر می‌کردم که آن دندان‌پزشک خیلی غیرمنصف است که پولش را طلب کرده است. ما در شهری زندگی می‌کردیم که به اندازه کافی کوچک بود تا او قطعاً بداند که برادرم به تازگی فوت کرده است. پدرم به من گفت: «دندان‌پزشک کارش را انجام داده. این کار هم صورت حساب دارد.» نمایش باید ادامه پیدا کند.

او همیشه یک لطیفه دراماتیک در وسط گفتگو بیان می‌کرد -بازمانده‌ای از سال‌هایی که در میز خطابه کشیشان گذرانده بود. اما این یکی را خیلی واضح به یاد می‌آورم چون او آن‌قدر خسته به نظر می‌آمد که به سختی می‌توانست سرش را بالا بگیرد وقتی این را می‌گفت. او رو به زمین سرش را تکان می‌داد و بعد به آرامی راه می‌رفت و دور شد تا اولین پرداخت هزینه یک عمل غیرضروری برای یک پسر مرده را بپردازد. نمایش باید ادامه یابد. در طی قرنطینه‌ای که از کوید 19 تجربه کردیم، ما دارندگان تجارت‌های کوچک آن را شدیداً احساس کردیم. هر ماه که می‌گذشت، ما چکی برای اجاره محل جدید دفترمان می‌فرستادیم. من اجاره‌نامه را اوایل مارس 2020 برای یک دفتر بزرگ که بتواند تمام تیم شصت نفره ما را یکجا نگه دارد و به ما اتاق‌هایی برای رشد کردن و توسعه یافتن بدهد، امضا کردم.

هر ماهی که من کلی پول برای ساختمانی که خالی بود پرداخت می‌کردم، همان‌طور که خیلی از شما انجام می‌دادید... نمایش باید ادامه پیدا می‌کرد. و همین‌طور شد، صرف‌نظر از اینکه آیا ما توان پرداخت برای نمایش را در اول کار داشتیم یا نداشتیم. این بخش متفاوت از بقیه بخش‌های کتاب است. اما مهم‌تر به نظر می‌آید. من با چگونگی هماهنگی آن با کتاب کلنجار رفتم چون آن بر روی اطلاعات متفاوت‌تر از آنچه من معمولاً به اشتراک می‌گذارم، است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه نویسنده
من چرت و پرت می‌گویم
بخش اول: امروز چه کار کنم؟
1: خود جدیدتان را بشناسید
2: از پرسش کردن در مورد مصیبت‌هایتان دست بکشید
3: احساس گناه را رها کنید
بخش دوم: فردا چه کار کنم؟
4: دیدگاه دیگری را امتحان کنید
5: ذهنیت‌تان را در مورد بهتر شدن تغییر دهید
6: به شجاعت‌تان نفوذ کنید و آن را هک کنید
7: خودی نشان دهید
8: در امور مالی‌تان واقع‌نگر باشید
بخش سوم: برای همیشه چه کار کنیم؟
9: توسط سرسختی شگفت‌ زده شوید
10: عادت ‌های خوبتان را نگه دارید یا عادت ‌های خوب جدیدی درست کنید
11: شادمانی را انتخاب کنید حتی وقتی زندگی مزخرف است
12: آینده‌تان را مجدداً تصور کنید
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!
نویسنده
مترجمسیمین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات امین نگار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-622-97924-8-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد!

برای دریافت کتاب فکرش را نمی‌کردی این اتفاق بیافتد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.