معرفی و دانلود کتاب قدرت سکوت

عکس جلد کتاب قدرت سکوت
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت سکوت

آیا تا امروز با یک جادوگر ملاقات کرده‌اید؟ کارلوس کاستاندا در کتاب قدرت سکوت ماجرای آشنایی‌اش با دون خوان، یک شمن سرخپوست را روایت می‌کند. این مرد منحصربه‌فرد برای مدت‌ها استاد معنوی او و صاحب خردی عمیق از دنیا بود. دون خوان در طول آموزش‌هایش داستان‌هایی شنیدنی را با کاستاندا به اشتراک گذاشت که بعدها توسط شاگرد به تحریر درآمده و ما را با معنای واقعی جادوگری آشنا خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب قدرت سکوت

دهه‌های پایانی قرن بیستم با گرایش گسترده‌ی مردم آمریکا به معنویت مصادف بود. هر گوشه‌ی کشور برای دفاع از حقوق اقلیت‌ها برپامی‌خاست و آنچه توسط گروه کوچکی آغاز می‌شد مثل شعله‌ی آتش سراسر کشور را درمی‌نوردید. کارلوس کاستاندا (Carlos Castaneda) نیز کتاب‌های خود را در این بستر تالیف کرد. او در آثار متعددش از جمله کتاب قدرت سکوت (The power of silence) گزارشی از تجربیاتش در کنار دون خوان ماتیوس،‌ جادوگر سرخ‌پوست مکزیکی را ارائه می‌دهد که توسط منتقدان بسیاری تحسین شد و حال با کوشش انتشارات اختر در دسترس خوانندگان فارسی‌زبان نیز قرار دارد.

این کتاب شگفت‌انگیزترین اثر کاستانداست، اثری درخشان که حتی دست‌نیافتنی‌ترین گوشه‌های ذهن آدمی را با نورش روشن می‌کند. داستان‌های مسحورکننده دون خوان روایتگر معنای واقعی سحر و جادو هستند، آن‌ها اسراری از خودآگاهی را عرضه می‌کنند که برای تمامی مردم جهان قابل استفاده است و نمی‌توان مرزی برای آن قائل شد. در واقع کاربردی بودن این دانش را مدیون مهارت بالای دون خوان در قصه‌گویی هستیم. این شمن که به قبیله ای از سرخپوستان مکزیک تعلق داشت مدت‌ها استاد معنوی کارلوس کاستاندا بود، اما حتی شخص او نیز نمی‌توانست اسم دقیقی برای آموزه‌هایش انتخاب کند.

اگر درس‌های دون خوان را انتقال معرفت بنامیم کلمه‌ای بسیار گنگ برگزیده‌ایم که به‌ازای هر فرد معنای متفاوتی دارد. اگر بگوییم او به شاگردانش جادوگری می‌آموخت ارزش کارش را کم می‌کنیم و رسیدن به آزادی هم عبارت واقعا دقیقی نیست. در نهایت استاد و شاگرد پس از بارها گفتگو به این نتیجه رسیدند که از کلمه‌ی جادوگری استفاده کنند، با وجود تمام سوءتفاهم‌هایی که این لغت به‌دنبال خود خواهد آورد.

استاد بزرگی که در کتاب قدرت سکوت با او آشنا می‌شویم باور دارد تفاوت انسان‌های عادی و جادوگران، در میزان استفاده آن‌ها از میدان انرژی وجودیشان نهفته است. فرد آشنا با سحر می‌داند چطور ظرفیت‌های بی‌کران درونش را به‌کار بگیرد و به‌واسطه‌ی این عمل، قدرت‌هایی فراتر از دیگران به دست می‌آورد. رسیدن به چنین نقطه‌ای برای همه‌ی ما ممکن است اما تنها گام گذاشتن در این مسیرممکن است به دیوانگی و جنون منجر شود! پس اگر مصمم هستید به تاریک‌ترین ابعاد ذهنتان دست پیدا کنید و انرژی درونیتان را تمام و کمال در اختیار بگیرید شما را به مطالعه‌ی کتاب قدرت سکوت با ترجمه‌ی فرزانه پورفرزین دعوت می‌کنیم؛ باشد که تعالیم دون خوان شما را در مسیر بیداری معنویتان همراهی کند!

نکوداشت‌های کتاب قدرت سکوت

  • به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده! (The NewYork Times)
  • بی‌نظیر خواندنی. (Los Angeles Times)
  • مطالب این کتاب شما را هیپنوتیزم خواهد کرد. (Chigago tribune)
  • کاستاندا با قدرت سکوت چشم‌اندازهای جدیدی به روی ما گشود. (Detroit Free Press)

کتاب قدرت سکوت مناسب چه کسانی است؟

اگر از مطالعه کتاب‌هایی درباره‌ی ادیان و آئین‌های کمتر شناخته شده لذت می‌برید این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کارلوس کاستاندا بیشتر آشنا شویم

او انسان‌شناس و نویسنده‌ی پرفروش اهل کشور پرو بود. کارلوس کاستاندا (Carlos Castaneda) در مجموعه پانزده کتاب منتشر کرد که بیشتر از هشت میلیون نسخه در جهان فروخت و به زبان‌های گوناگون مورد ترجمه قرار گرفت. او توجه ویژه‌ای به ادیان سرخپوستی داشت و آثارش را بر محور شخصیت دو خوان، شمن سرخپوست به رشته‌ی تحریر درآورد. نوشته‌های کاستاندا در سال‌های ابتدایی دهه 1960 میلادی افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار داد و به آغاز جنبش معنویت عصر نو کمک کرد. این نویسنده در سال 1998 درگذشت بااین حال کتاب‌هایش همچنان خوانندگان بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

در بخشی از کتاب قدرت سکوت می‌خوانیم

در ساعات اولیه صبح به خانه دون‌خوآن بازگشتیم. مدت زیادی وقت صرف کردیم تا از کوه پایین آمدیم، بیشتر به این خاطر که من می‌ترسیدم در تاریکی به پرتگاه سقوط کنم و دون‌خوآن هم مجبور بود هرازگاهی بایستد و نفسش را که به خاطر خندیدن به من از دست می‌داد، تازه کند. از فرط خستگی از پا درآمده بودم ولی خوابم نمی‌برد. نزدیک ظهر بارش باران شروع شد. صدای قطرات باران بر سقف سفالی به جای اینکه مرا خواب‌آلود کند، خواب را از چشمانم ربود. برخاستم و به دنبال دون‌خوآن گشتم. او را در حالی که روی صندلی چرت می‌زد دیدم. به محض اینکه به او نزدیک شدم، بیدار شد. سلام کردم و گفتم: «ظاهراً مشکلی در خوابیدن ندارید».

بی‌آنکه به من نگاه کند گفت: «وقتی که می‌ترسی یا مضطربی، برای اینکه خوابت ببرد نباید دراز بکشی، مثل من روی یک صندلی نرم و راحت به حالت نشسته بخواب». یک بار به من پیشنهاد کرده بود که اگر می‌خواهم جسمم به آرامش شفابخشی برسد، باید چرت‌های طولانی بزنم، روی شکم دراز بکشم و صورتم را به طرف چپ برگردانم و پاهایم را بالای پایه تخت بگذارم و برای اینکه سردم نشود سفارش کرده بود که بالش نرمی را طوری روی شانه‌هایم بگذارم که با گردنم فاصله داشته باشد، جوراب‌های کلفت بپوشم و یا اینکه کفش‌هایم را از پاهایم درنیاورم.

هنگامی که برای نخستین بار پیشنهاد او را شنیدم، فکر کردم شوخی می‌کند ولی بعدها عقیده‌ام عوض شد. خوابیدن در این حالت به من کمک کرد تا به طرز فوق‌العاده‌ای احساس آرامش کنم. وقتی که در مورد نتایج شگفت‌انگیز صحبت کردم، توصیه کرد که پیشنهادهای او را مو به مو دنبال کنم و نگران باور کردن یا نکردن آن‌ها نباشم. به دون‌خوآن گفتم که شب گذشته درباره خوابیدن به حالت نشسته با من حرف زده بود. توضیح دادم که دلیل بی‌خوابی من به جز خستگی بیش از حد، نگرانی عجیبی در مورد چیزی بود که او در غار جادوگران به من گفته بود.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
آموزه‌هایی از کتاب «قدرت سکوت»
پیشگفتار
مقدمه
1- مظاهر روح
نخستین هسته انتزاعی
بی‌عیب و نقص بودن ناوال الیاس
2- دق‌الباب روح
انتزاع
آخرین اغفال ناوال خولیان
3- حیله‌گری روح
غبارزدایی پیوند با روح
چهار حالت کمین و شکار کردن
4- هبوط روح
دیدن روح
شیرجه افکار
حرکت نقطه پیوندگاه
جایگاه عدم ترحم
5- نیازمندی‌های قصد
شکستن آینه خودبینی
جواز ورود به بی‌گناهی و معصومیت
6- بررسی قصد
سومین نقطه
دو پل یک طرفه
ظواهر قصدشده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت سکوت
نویسنده
مترجمفرزانه پورفرزین
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات318
زبانفارسی
شابک978-600-486-704-7
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت سکوت

شهیدی فر
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
کتاب معبد سکوت رو جایگزین این کتاب کنیم خیلی عالیتر و درک ملموس تر هست. من معبد سکوت رو پیشنهاد اکید دارم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قدرت سکوت

برای دریافت کتاب قدرت سکوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.