معرفی و دانلود کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده

عکس جلد کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده
قیمت:
۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده

کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده نوشته‌ی سعید بهزادی، به ارتباط مغز و خلاقیت می‌پردازد و به شما می‌گوید چطور پیچیده‌ترین سیستم هستی یعنی مغز در خدمت خلاقیت است و می‌توان از آن برای ایده‌پردازی استفاده کرد.

این اثر تنها رمان آموزشی خلاقیت است که شخصیت جناب خان و خرزو خان در آن هنرنمایی می‌کنند. اگر صاحب هر کسب و کاری هستید، فرقی ندارد لوله‌کش یا نانوا، مدیر یک شرکت 3 نفره یا هزار نفره، این کتاب می‌تواند رشد و فروش کسب و کارتان را افزایش دهد. کافی است یکی از تکنیک‌های آن را تست کنید؛ آن وقت متوجه قدرت این تکنیک‌ها می‌شوید.

زندگی پر از داستان است؛ داستان ازدواج، مرگ، یک فیلم، یک زندگی، شاهنامه، هزار و یک شب و... این داستان‌ها برای همه جذابیت دارد. چرا بچه‌ها به پدر و مادر خود می‌گویند برایشان داستان بخوانند؟ تا حالا دیده‌اید که پسری بگوید "بابا بسه دیگه برام داستان نخوان"؟ قهرمان بزدل 2 (Coward hero 2) هم پر از داستان است. داستان‌های جذاب، شنیدنی و شخصی‌سازی شده که باعث ماندگاری آن‌ها در ذهن می‌شوند.

به قول انیشتین: "بهترین راه آموزش مثال زدن است." نویسنده در این کتاب بر حرف انیشتین مهر تأییدی زده و در سراسر آن از مثال‌های کاربردی استفاده کرده و چندان دنبال تئوری‌ و حرف‌های پیچیده نبوده است. او سعی کرده تا آنجا که می‌تواند هر مبحثی را ساده‌سازی کند تا هر فردی با هر سطح سوادی به راحتی مطالب را فراگیرد. همچنین برای بیشتر مطالب خودآزمایی و تمرین گذاشته تا مطالب را سریع‌تر فراگیرید.

برای درگیر کردن مخاطب با کتاب از چهار شخصیت آقای خلاق، خانم خلاق، جناب خان و خرزو خان استفاده شده است. آقا و خانم خلاق زن و شوهر هستند و همیشه با سؤالات جدی و کنجکاوانه خود به عمیق‌تر شدن مطالب کمک می‌کنند. گاهی اوقات با هم دعوا می‌کنند و گاهی اوقات به هم دل و قلوه می‌دهند.

جناب خان نیز همان‌طور که از شخصیتش برمی‌آید به شدت طنز اما جدی صحبت می‌کند. گاهی اوقات سر از رقصیدن درمی‌آورد و گاهی رئیس آدم کوتوله‌ها در جنگل می‌شود! گاهی حضور کمرنگی دارد و بعضی مواقع هم عنان خط داستان را دست می‌گیرد و تخت گاز با سرعت 130 می‌رود. خرزو خان هم برخلاف شخصیتش که همه می‌شناسند، گره کتاب را در مواقع حساس باز می‌کند.

این کتاب را بیش از ده‌ها استاد برجسته ایران تایید و پیشنهاد کرده‌اند؛ از جمله: محمد پیام بهرام پور مربی و مدرس مهارت‌های ارتباطی و نویسنده‌ی 5 جلد کتاب، دکتر کامران صحت مدرس فروش و بازاریابی، پویا ودایع مرد زبان بدن ایران، حمید امامی اعجوبه فروش بیمه عمر در ایران، آرش سروری آی تی من و مجری شبکه‌های صدا و سیما، حسین شیر محمدی نویسنده‌ی 7 جلد کتاب، دکتر روبن غنی پور، دکتر افشین قیطوریان، دکتر شعبانعلی کوهستانی و...

جملات برگزیده کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده:

- رشد و راحتی را نمی‌توان هم‌زمان کسب کرد.
- وقتی شما شاداب هستید ذهن‌تان فعال‌تر است‌.
- راز خلاق بودن در تعادل دو نیمکره‌های مغزی هست.
- ذهن‌تان را دچار محدودیت نکنید، خلاقیت محدودیت نمی‌شناسد.
- مسئولیت ساختن نظام باورهای انسان به عهده ضمیر ناخودآگاه است.

در بخشی از کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده می‌خوانیم:

جناب خان: من خودم تو سن 20 سالگی، دقیقاً همون موقعی که عاشق احلام شده بودم، آواز خوندن رو یاد گرفتم. آهنگ‌های بندری و بستکی و جنوبی و... رو هر وقت احلام جواب منفی می‌داد، می‌رفتم لب دریا بوشهر یعنی طوری غم و بغض تو صدام بود که پرنده‌ها گریشون می‌گرفت.

خرزو‌خان: نتیجه تحقیقات یک تیم سوئدی نشان داد که سلول‌های جدیدی در قسمت هیپوکمپوس (قسمتی از مغز که مربوط به یادگیری و ذخیره‌ی خاطرات جدید است) مغز افراد بالغ رشد کرده‌اند. در سال 2014 تیمی از انستیتو کارولینسکا در سوئد با ردگیری کربن 14 در DNA برای تخمین عمر سلول‌ها، تأیید کردند که استراتوم (ناحیه‌ای از مغز که به توانایی کنترل حرکتی و شناختی مربوط می‌شود) هم در طول حیات نورون‌های جدید تولید می‌کند. هر چند‌ مغز ما در بزرگسالی مانند مغز یک نوزاد، زایشگاه سلول‌های مغزی نیست، اما به‌طور مداوم بازسازی می‌شود.

سعید: واقعیت این است کسانی که در پیری احساس می‌کنند که مغزشان مانند دوران جوانی خوب کار نمی‌کند، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز و ذهن خود ایجاد نکرده‌اند. در عکس‌‌برداری‌هایی که از مغز یک مرد 53 ساله انجام شده است، حفره‌های مغز نشان دهنده سلول‌ها و بخش‌هایی از مغز است که به خوبی کار نمی‌کند. اما در یک برنامه 10 ساله، این مرد شروع به یادگیری مهارت‌های جدید موضوعات تازه می‌کند. در سن 63 سالگی مجدداً عکس‌ برداری از مغز او انجام‌ شده است. نتیجه حیرت‌‌انگیز است. بخش‌هایی از مغز فرد مورد آزمایش که 10 سال قبل ناکار آمد بود و تحلیل رفته بود، مجدداً فعال‌ شده و به‌ خوبی در حال کار است. بنابراین شروع دوباره برای استفاده از مغز و ایجاد مسیرهای عصبی جدید به بهبود عملکرد مغز و همین‌طور جلوگیری از آلزایمر بسیار مفید است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: حقایقی از مغز که مخت سوت می‌کشد!
فصل دوم: دو نیم‌کره برای یک مغز
فصل سوم: مغزی که سه تیکه شد
فصل چهارم: مسیر مغزی که عصبی شد
فصل پنجم: عادت‌هایی که عادت نیستند
فصل ششم: با فکرت طوفان به پا کن
فصل هفتم: 3 تکنیکی که خلاقیت را متحول می‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-215-142-3
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده

نجمه ثمر
۱۳۹۸/۹/۳
نویسنده محترم کیفیت و کاربردی بودن کتاب را فدای سرعت نوشتن کتاب کردید. جلد اول کتاب جذابتر و جالبتر و همینطور کاربردی تر بود. اینکه تمام سعی خودتونو کردید که ظرف10روز کتاب رو تموم کنید باعث شده متن اشتباه تایپی‌های زیادی داشته باشه و همینطور اینکه در بعضی جاها فهم مطالب رو مشکل کردید.
سعید بهزادی
۱۳۹۷/۱۲/۷
خوشحالم که دومین جلد از کتاب قهرمان بزدل منتشر شد، به جرات می‌توانم بگویم یکی از بهترین کتاب‌های خودم رو با سبک خاصی نوشتم و بعد از خواندن این کتاب ذهن شما پر از ایده و خلاقیت هست و می‌توانید کسب و کارتان را متحول کنید.
Saba Seyedi
۱۴۰۲/۷/۲۸
بنظرم این کتاب واقعا عالی بود با وجود شخصیت‌های کتاب احساس میکنی کتاب نمیخونی بلکه در یک جمع دوستانه مطالب علمی یاد میگیری با اینکه بعضی مطالب میدونستم اما خوندن کتاب باعث شد از‌ی زاویه دیگه به مطالب نگاه کنم که واقعا عالیی و کابردی بود
از نویسنده این کتاب عالی تشکر میکنم
Ali Bagheri
۱۳۹۸/۲/۸
انشالله که کتاب خوبی باشه ولی من از سبک نوشته هاتون خوشم نیومد و نتونستم با کتاب جلو بیام زیاد به نظرم طنزش پر رنگه کتاب نباید حوصله سر بر باشه و مثال براش مثل بنزین اما دیگه نه اینجوری محاوره ای
ماهان شریف
۱۳۹۸/۶/۱۱
کتاب خوبی نوشته شده هر چند میتونست خیلی خلاصه تر بشه و اینکه برخی حرفهاش استنادی نداره و قابل قبول نیست، مثلا جایی که نوشته نمی‌توان هر سه بخش مغز را کنترل کرد با هم، به نظرم اصلا این پذیرفتنی نیست
Zahra Behzadi
۱۳۹۸/۳/۱۱
کتاب فوق العاده‌ای بود، با اینکه نسبت به جلد اول خیلی علمی تر و پیچیده تر بود ولی پر از نکات آموزنده‌ای بود ک باعث شد حتما به دوستانم معرفی کنم😊 ان شالله ک موفق باشین.
محمد منشی زاده
۱۳۹۹/۳/۳۱
خوشحالم که کتابی در مورد خلاقیت خواندم که نویسنده آن واقعا در نوشتن کتاب، خلاقیت خودش را نشان داده است. این کتاب و قسمت نکاتی برای تحول خلاقیت برای من جذاب و مفید بود. سبز و سلامت باشید.
حسین نجدی
۱۳۹۹/۱/۲۳
واقعا ممنون از اول کتاب با مثال تا اخرش همیشه با مثال‌ی چیزی تو مخ ادم میره منتظر سری سوم هستیم واقعا عالی بود ممنون
shahin rash
۱۳۹۸/۵/۱۸
کتابی فوق العاده که بصورت تام نسبت به کتاب‌های خارجی که مفهوم سنگینی دارند به معنای خلاقیت پی برده و در عین حال شیرین جذاب و گیرا
مهری هوشمند
۱۳۹۸/۱/۱۰
سلام خیلی عالی
همیشه دردسترس
بی هیچ بهونه‌ای می‌توان در موضوع مورد علاقه‌ی خودت مطالعه کرد
علی بالازاده
۱۳۹۹/۹/۴
بهت تبریک میگم سعید جان و همینطور خوانندگان کتابهای جذابت
Morteza Abedini
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
با این دو جلد کتاب چیزهای زیادی در مورد تفکر میشه یاد گرفت
علی مردان ریگی
۱۳۹۸/۱/۴
به نظر میاد کتاب خوبی باشه بخونیم ببینیم چی توشه
رسول سعیدی
۱۴۰۰/۲/۲
کتاب خوبیه و ارزش خوندن داره
arisa mohamadi
۱۳۹۸/۵/۷
بسیار عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده

برای دریافت کتاب قهرمان بزدل 2: آموزش خلاقیت به روش ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.