معرفی و دانلود کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند

عکس جلد کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند
قیمت:
6000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند

با خواندن راهکارهای منحصر به فرد امیرماهان روزبه در کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند یاد می‌گیرید که چطور به اهدافتان دست یابید، استعدادهای درونی خود را بشناسید و با بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه‌تان پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید. برای چشیدن طعم شیرین موفقیت در زندگی شخصی و کاری خود مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید!

درباره‌ی کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند:

اصول کاربردی این کتاب برگرفته از قانون جذب و تأثیرات آن بر شماست. شکی در عملی بودن آن‌ها نیست، زیرا حتی اگر قانونی را قبول نداشته باشید، باز هم شامل حال شما می‌شود و تأثیر آن را در زندگی‌تان خواهید دید.

با خواندن کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند (The rules that guarantee success) قادر خواهید بود تا چشم‌انداز تازه‌ای به زندگی خود ببخشید و به شکلی منطقی و واقع‌بینانه شرایط فعلی و آینده‌تان را تغییر دهید. در واقع قوانین این کتاب به شما کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنید و در مسیر موفقیت شخصی و کاری قرار بگیرید. همیشه این نکته را بدانید که دست‌یابی به اهدافتان کار سخت و پیچیده‌ای نیست، فقط کافی‌ست که حرکت کنید و قدم تازه‌ای بردارید!

با خواندن این کتاب می‌توانید به ویژگی‌های زیر دست یابید:

- تلاش کنید و کارهایی فراتر از توانایی‌های فعلی خود انجام دهید تا رشد کنید.
- با ارتقا دادن کیفیت افکارتان، زندگی شاد و خوشحال داشته باشید.
- از منطقه‌ی امنی که برای خود ساخته‌اید خارج شوید و ریسک کنید.

کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید همواره در مسیر اهدافتان حرکت کنید و با کسب موفقیت‌های بسیار، زندگی شاد و خوبی را تجربه کنید، حتما این کتاب را مطالعه کنید.

جملات برگزیده‌ی کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند:

- اگر نخواهید که در زندگی‌تان چیزهای جدیدی را تجربه کنید، شکست نخورید و از آن شکست‌ها درس نگیرید، نباید انتظار پیشرفت خاصی را نیز داشته باشید. (ادوارد لمبرت)

- بزرگ فکر کردن، بهترین لطفی است که می‌توانیم در حق خودمان و زندگی‌مان بکنیم. زیرا این فکرهای بزرگ هستند که به ما مجال دیدن فرصت‌های شگفت‌انگیز را می‌دهند. (دونالد ترامپ)

- انسان‌های محافظه کار به هیچ جا نمی‌رسند و در یک نقطه ثابت می‌مانند، برای پیشرفت باید قبل از هر چیز دل و جرأت داشته باشید. (رابرت کیوساکی)

در بخشی از کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند می‌خوانیم:

بیشتر چیزهایی که انسان را خوشحال و باانگیزه می‌کند، می‌توان به وسیله‌ پول تهیه نمود؛ بنابراین افرادی که ارزش پول را درک می‌کنند، می‌توانند بیشتر از دیگران به موفقیت مالی برسند.

اجازه ندهید پول زندگی شما را بچرخاند، بگذارید پول به شما کمک کند زندگی‌تان را بچرخانید.

اگر می‌خواهید بدانید واقعاً یک نفر چگونه است، توجه کنید وقتی پول از دست می‌دهد چگونه رفتار می‌کند.

سریعترین راه برای اینکه پول‌تان را دوبرابر کنید این است که آن را دولا کنید و در جیب‌تان بگذارید.

بسیاری از ثروتمندان جهان از زندگی پر از تجملات لذت می‌برند که برای اکثر مردم رویایی بیش نیست؛ اما آن‌ها نیز از ابتدای زندگی خانه لوکس و هواپیمای اختصاصی نداشته‌اند.

بسیاری از ثروتمندان جهان صرفه‌جویی و فعالیت در چارچوب آنچه در اختیار داشته را دنبال کرده‌اند. آن‌ها با ارزیابی هزینه‌های خود، موارد غیرضروری را حذف کرده و در زمان ممکن تنظیمات لازم در بودجه خود را انجام داده‌اند.

از اساس، بیت‌کوین یک ارز هوشمندانه است که توسط مهندسانی آینده‌بین طراحی شده است. این ارز نیاز به بانک‌ها، کارمزد کارت‌های اعتباری، کارمزد مبادله ارزها، کارمزد انتقال پول را از بین می‌برد و نیاز به وکلای مؤسسات را نیز کم می‌کند … همه این چیزها خوب هستند.

اگر فقط برای پول کار کنید، هرگز آن را به دست نمی‌آورید اما اگر کاری که می‌کنید را دوست داشته باشید و همیشه اولویت را به مشتری دهید، موفقیت متعلق به شما خواهد بود.

یکی از دلایلی که ثروتمند، ثروتمندتر می‌شود این است که نوع پولی که در می‌آورد متفاوت است ثروتمندان برای تولید درآمد کار نمی‌کنند بلکه می‌خواهند ثروت تولید کنند.

مخارج کم را در نظر داشته باشید؛ یک درز کوچک می‌تواند یک کشتی بزرگ را غرق کند.

فهرست مطالب کتاب

اصول جهانی موفقیت
جملات کلیدی برای رسیدن به موفقیت
سخنان طلایی استیوجابز
موفقیت تحصیلی
رازهایی درباره موفقیت در کسب و کار
سخن بزرگان جهت رسیدن به موفقیت
154 کلمه طلایی برای رسیدن به موفقیت
چگونه به موفقیت برسیم؟
چه کنیم که در راه ثروت گام برداریم؟
کارکنید یاد بگیرید نه پول دربیاورید
آموزش هدفمند داشته باشید
گیرنده نباشید بخشنده باشید
با دیگران همکاری کنید
از ترس‌هایتان نگریزید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امید سخن
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-622-7224-33-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند

برای دریافت کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.