معرفی و دانلود کتاب لمس

عکس جلد کتاب لمس
قیمت:
184800 تومان - 19.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لمس

کتاب لمس، داستان شخصیتی به نام کپلر را روایت می‌کند که می‌تواند به‌آسانی از بدنی به بدن دیگر حلول کند و به جای دیگران به زندگی خود ادامه دهد. این کتاب به‌قلم کلر نورث در فهرست بهترین کتاب‌های سال واشنگتن پست، در سال 2015 قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب لمس

کپلر قرن‌هاست در بدن دیگران به زندگی خود ادامه می‌دهد. او بعد از اینکه به قتل رسید، به بدن قاتلش حلول کرد و از آن پس با لمس هر بدنی قادر است به جای آن فرد به زندگی ادامه دهد. این قابلیت برای او هیجان زیادی داشت و تا حد زیادی سرگرمش می‌کرد. تا اینکه ماجراهای پیچیده‌ای برای او اتفاق می‌افتد که برخلاف گذشته می‌تواند برای او سرنوشت‌ساز باشد. او حالا در بدن زنی حلول کرده و از شیوه‌ی قتل او می‌گوید. کتاب لمس (Touch)، نوشته‌ی کلر نورث (Claire North)، یک رمان فانتزی‌ست که رویدادهای ماورایی و هیجان‌انگیز را در بستری جنایی و از دریچه‌ی ذهن نویسنده توصیف می‌کند. در رمان‌های فانتزی عمدتاً قدرت تخیل نویسنده نقش پررنگی در شکل دادن به درونمایه‌ی اصلی اثر دارد. در اینگونه داستان‌ها معمولاً ماجرایی پرکشش در حال وقوع است که قوانین یک روایت معمولی و واقع‌گرا را برهم می‌زند.

برخلاف باورهای رایج، ژانر فانتزی فقط به کودکان و نوجوانان اختصاص ندارد و خواندن چنین آثاری به دلیل هیجان روایت برای بزرگسالان نیز جذابیت‌های ویژه‌ای خواهد داشت. رمان لمس دارای 88 فصل است و در حکم یک جهش هیجان‌انگیز به سوی ناشناخته‌هاست. این اثر ‌اخیراً با ترجمه‌ی سعید سیمرغ از سوی نشر چترنگ منتشر شده است.

کتاب لمس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دوستداران رمان‌های هیجان‌انگیز و پرحادثه توصیه می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب لمس

  • اثری با اصالت درخشان که به کاوش عمیق‌ترین سطح معنای انسان بودن عمل می‌کند. (Alex Marwood)
  • کاملا درگیر کتاب شدم، این اثر فوق‌العاده و واقعاً مسحورکننده است. (Clare Mackintosh)
  • مخاطرات زیاد و سرعت سرسام‌آور اتفاقات رمان لمس، خوانندگان را به خود جذب می‌کند. (Kirkus on Touch)
  • این رمان کاملاً جذاب، اعتیادآور و تفکربرانگیز است. شخصیت‌ها فوق‌العاده طراحی شده‌اند و تعاملات آنها واقع‌گرایانه و جذاب است. (Civilian)
  • سریع، تخیلی... استادانه. (Washington Post)

با کلر نورث بیشتر آشنا شویم

کلر نورث اولین کتابش را زمانی که تنها چهارده سال داشت نوشت. او پیش از انتشار اولین اثر مهم خود، چندین رمان دیگر در ژانرهای مختلف نوشته بود که در فهرست بهترین کتاب‌های سال واشنگتن پست قرار گرفتند. نورث در حال حاضر به عنوان طراح نور در تئاتر کار می‌کند و از طرفداران شهرهای بزرگ و غذاهای تایلندی است. او هم‌اکنون در لندن ساکن است و از دیگر آثار مکتوب او باید به کتاب‌های «The First Five Ten Lives of Harry August» و «84K» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب لمس می‌خوانیم

در فیلم‌های عاشقانه، پاریس فقط رود سن است و گفت‌وگوهای پراحساس زیر سایه‌بان کافه‌های محلی؛ جایی که پیشخدمت‌ها با پیشبند‌های سفید و تمیز، با نان‌های کروسان کوچک روی سینی‌های نقره‌ای پذیرایی می‌کنند و درباره‌ی حقایق فلسفی عشق نجوا می‌کنند. در فیلم‌های دلهره‌آور آمریکایی، پاریس محل فساد است؛ متروهای کثیف پنهانگاه غریبه‌های ریز‌چشمی‌اند که سبزی‌های ناشناخته‌ای را گوشه‌ی دهانشان می‌جوند، روی ریل‌ها تف می‌کنند، به زن‌های جوان متلک می‌پرانند و روی سنگ‌فرش‌های مونمارتر دنبال هم می‌گذارند. برای بچه‌ها، پاریس قطار دوطبقه و برج ایفل و برای بزرگسالان ثروتمند صدای باز شدن شامپاین در رستوران‌های طبقات بالایی بناهای کنار نوتردام است.

برای ملی‌گراها پرچم سه‌رنگی است که بالای طاق نصرت به اهتزاز درآمده و برای تاریخ‌دان‌ها نیز همین است؛ هرچند که شاید به آن رنگ‌های قرمز و سفید و آبی نگاهی تاریخی و کمی هم محتاطانه داشته باشند. برای من، پاریس جایی زیباست برای گذراندن ماه‌های مه، ژوئن و سپتامبر. در اوت وحشتناک و در فوریه کسل‌کننده است و جادویی‌ترین حالت آن زمانی است که جوی‌های آب باز می‌شوند تا کثافات روز پیش را بشویند و ببرند و خیابان‌های شهر را به چشمه‌های خروشان تبدیل می‌کنند. برای آکواریوس، پاریس آخرین مکان موجودی به نام ژانوس است. سالومه را در تالار ورودی فرودگاه شارل دوگل رها کردم و در بدن مأمور امنیتی‌ای که می‌خواست مرا بازرسی بدنی کند، به سوی صف تاکسی‌ها رفتم. در آنجا دست یک راننده‌ی تاکسی را گرفتم، ولی بوی گند مشروب در دهانم و ضربان میگرن در کناره‌‌ی سرم چنان مرا پس زد که به جایش سراغ رانندۀ کناری رفتم و به درونش خزیدم، چراغ آماده به کار تاکسی را خاموش کردم و با احتیاط از صف بیرون زدم. علامت‌های بزرگراه شمال گیج و سردرگمم کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لمس
نویسنده
مترجمسعید سیمرغ
ناشر چاپیانتشارات چترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات523
زبانفارسی
شابک978-622-7342-46-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
184800 ت - 19.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لمس

نکیسا ط
۱۴۰۱/۹/۲۸
نیاز انسانها به عشق و دوست داشته شدن توجه شبح داستان را به قدری جلب مبکند که خود در طی برخورد با انسانها در سالهای طولانی شبح بودن به انتقام از عشق از دست رفته خویش دست به جستجویی میزند که منجر به شکل گیری حوادث داستان است.
F.Molaei
۱۴۰۲/۲/۲۲
خیلی لذت بردم، کتاب جذابی بود، موضوعی متفاوت داره، باید خواند و لذت برد. ترجمه عالی و متن بدون غلط، خسته نباشید. 👍
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۱۰/۸
ترجمه خوبه ایده داستان جالبه بسیار مهیج و پر کششه یه خرده بکش بکش داره اگه باهاش مشکلی ندارین خوبه
تارا وجود
۱۴۰۱/۹/۲۵
به نظرم کتاب جالبی بود اینکه یک روح وارد بدن‌های مختلف میشد توصیفاتش و... همه جالب
عسل رسولی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سبک نوشتار و ایده کتاب بکر و ناب بود خیییلی دوستش داشتم
HamidReza Abedi
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
سوژه خیلی جالب بود و ماجرای جالبی داشت
لذت بردم
آذین خسروی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
از این کتاب هر چی بگم کمه. فوق العاده عالی فوق العاده عالی
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب لمس

برای دریافت کتاب لمس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.