معرفی و دانلود کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان

عکس جلد کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان

کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان نوشته‌ی یحیی قائدی و سحر سلطانی، ماجرای کودکی را به تصویر می‌کشد که در ذهن خود سوالات فلسفی زیادی دارد و مربی یا تسهیل‌گر، به روش صحیح به او کمک می‌کند تا جواب سوالاتش را پیدا نماید.

موضوع کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان چیست؟

ساینا دختری 9 ساله است که قصد دارد خود را در جهان پیدا کند و به همه‌ی دنیا نشان دهد. آقای پرتو که معلم ساینا است روزی از بچه‌های کلاس می‌خواهد تا یک سفرنامۀ اسرارآمیز بنویسند. ساینا از این فرصت استفاده می‌کند و تمام سؤالات بزرگ یا فلسفی خود را می‌پرسد.

هدف این کتاب طرح پرسش‌ها و پاسخ‌های پیش فرض در کلاس و نحوۀ استخراج آن‌ها توسط کودکان با کمک تسهیل‌گران و بسط مفاهیم فلسفی در پرسش‌های ساده اما بزرگ کودکان است؛ بدین معنی که از تسهیل‌گران و مربیان گرامی انتظار می‌رود پیش از خواندن داستان ساینا در کلاس، مباحث راهنمای هر بند را مطالعه نموده و از چند و چون و ساختار سؤالات و تمرین‌ها آگاه شوند، سؤالات و جریان احتمالی بحث‌ها در کلاس را بررسی کنند و حتی‌الامکان با مباحث منطقی و فلسفی مربوط به آن آشنا باشند.

باید دقت داشت که کتاب ساینا ویژه نوجوانان ده تا دوازده ساله است که دانش کافی از زبان مادری برای گذر از ادبیات محاوره‌ای به ادبیات رسمی را دارند، همچنان که برای نوشتن، تمرین کافی داشته‌اند. بنابراین ساینا هم اگرچه محاوره میان خود و خانواده، دوستانش و نیز معلم‌شان را با لحن محاورۀ کودکانه می‌آورد اما در مقام راوی داستان، از ادبیات رسمی بهره می‌برد.

در بخشی از کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان می‌خوانیم:

ساینا از ابتدای سخنان خود واژه‌ها را با وسواس و سخت‌گیری خاصی انتخاب می‌کند. او در بیان هر نکته به شیوه کاملا تحلیلی پیش می‌رود و سعی می‌کند آن نکته را نزد خودش به طور مداوم واکاوی کند اما باز هم از گزاره‌های مبهمی استفاده می‌کند که امکان دو پهلو شدن را به گفتار و تعاریفش می‌دهد. مثل زمانی که درباره «سؤالات بزرگ» در کلاس حرف می‌زند و عکس‌العمل آقای پرتو در جا به جا کردن عینک روی بینی‌اش. او از واژه‌هایی استفاده می‌کند که دارای کاربردهای مختلفی هستند و می‌تواند کاربردهای متفاوت این لغات را در یک جمله واحد به کار برد و این عمل ابهام ایجاد می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان
نویسنده،
ناشر چاپیموسسه مدارس یادگیرنده مرآت
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-600-464-022-0
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان

برای دریافت کتاب ماجراهای ساینا؛ برنامه فلسفه برای کودکان به همراه راهنمای آموزشی تسهیل گران، ویژه پایه‌های سوم و چهارم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.