معرفی و دانلود کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2

عکس جلد کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2
قیمت:
۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2

کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 نوشته‌ی شهره رنج ور، شامل دو داستان آموزنده و زیبا برای کودکان است که در داستان اول اهمیت مسواک زدن و در داستان دوم اهمیت درست غذا خوردن را می‌آموزد.

موضوع کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 چیست؟

داستان اول با عنوان «مسواک بزن میعاد» به اهمیت مسواک زدن در کودکان می‌پردازد. میعاد غذایش را تمام کرده بود که مادرش به او گفت حالا وقت مسواک زدن است اما میعاد دلش نمی‌خواست مسواک بزند و به جای آن دوست داشت آدامس بجود. مادر به میعاد توضیح داد که آدامس شیرین است و برای دندان‌ها مناسب نیست و اگر میعاد مسواک نزند دندان‌هایش را کرم می‌خورد و مریض می‌شود...

داستان دوم با عنوان «میعاد و بشقاب شکمو» به اهمیت غذا خوردن کودکان می‌پردازد. میعاد علاقه‌ای به غذا خوردن نداشت و همیشه فقط چند قاشق غذا می‌خورد. مادرش که حسابی نگران سلامتی‌اش بود یک بشقاب قرمز برای او خرید تا شاید به غذا خوردن میل پیدا کند اما بشقاب جادویی بود و هرچه غذا داخلش ریخته می‌شد را خودش می‌خورد و به میعاد چیزی نمی‌داد. میعاد که هر روز در حال لاغر شدن بود، روزی به شدت مریض شد...

کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 مناسب چه کسانی است؟

این دو داستان جالب به همراه تصاویر جذاب برای کودکان 4 تا 8 سال آموزنده است و به آن‌ها می‌آموزد که حتماً بعد از غذا مسواک بزنند و همیشه غذای خود را کامل بخورند.

در بخشی از کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 می‌خوانیم:

میعاد شروع کرد به غر زدن و اعتراض کردن... اصلا چرا باید مسواک بزنم؟!
مامان کنارش نشست و گفت: قشنگم! اگه مسواک نزنیم دندونامون کثیف می‌مونه و کثیفی میکروب میاره و ما مریض می‌شیم و دندونامون رو کرم می‌خوره، مثل بشقاب غذا که اگه بعد از غذا شسته نشه و کثیف بمونه می‌شه منبع میکروب و مریضی اصلا یه سوال پسرم تو دوست داری توی بشقاب کثیف غذا بخوری؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ناک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-680547-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2

برای دریافت کتاب ماجراهای میعاد کوچولو 1 و 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.