معرفی و دانلود کتاب مارپیچ‌های جورواجور: سطح دشواری 2

عکس جلد کتاب مارپیچ‌های جورواجور: سطح دشواری 2
قیمت:
۱۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارپیچ‌های جورواجور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارپیچ‌های جورواجور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارپیچ‌های جورواجور: سطح دشواری 2

داستان‌هایی جذاب از مارپیچ‌های هیجان‌انگیز که سارا مطلوب با الهام از جان هافمن یکجا در کتاب مارپیچ‌های جورواجور جمع‌آوری کرده است. مارپیچ‌های این کتاب با داستان‌ها و تصاویر سرگرم‌کننده، تمریناتی ارائه می‌دهند که برای تقویت عملکرد مغز و فعال کردن قشر خاکستری آن مفید است و باعث می‌شود کودکان آدرس‌ها و مسیرها را بهتر یاد بگیرند.

درباره‌ی کتاب مارپیچ‌های جورواجور

خرگوش، گربه، کوالا و حیوانات جورواجور دیگر دست به دست هم داده‌اند و با هم یک عالمه مارپیچ هیجان‌انگیز ساخته‌اند. بچه‌ها باید از دل این مارپیچ‌ها بگذرند و بچه‌خرگوش را به مادرش، خرس قطبی را به ناهارش و دلفین را به دوستش، پری دریایی، برسانند. خالق این مارپیچ‌ها جان هافمن (Joan Hoffman) است و سارا مطلوب از دل کتاب او با نام Big Mazes & More داستانک‌هایی را برای بچه‌های ایرانی نوشته و در کتاب مارپیچ‌های جورواجور گردآوری کرده است.

کتاب مارپیچ‌های جورواجور، 44 مارپیچ دارد و بچه‌ها باید نقطه‌ی شروع را از میان مارپیچ‌های پر پیچ و خم عبور دهند و به پایان آن‌ها وصل کنند. هر کدام از مارپیچ‌ها قصه‌ی کوتاه اما پرماجرایی دارد و همین قصه‌ها جذابیت کتاب را برای بچه‌ها چند برابر می‌کند. راه حل تمام مارپیچ‌ها در آخر کتاب آمده است. بعضی‌هایشان هم از چند مسیر مختلف به نقطه‌ی پایان می‌رسند که کشف این مسیرها بر عهده‌ی بچه‌هاست.

مارپیچ‌های این کتاب جذاب، علاوه بر سرگرم کردن بچه‌ها، نوعی تمرین مغزی هم به حساب می‌آیند که انجامشان باعث تقویت عملکرد مغز، به خصوص یادگیری فضایی، می‌شود. کسانی که یادگیری فضایی خوبی دارند، مسیرهای بهتری را برای رفت‌وآمد انتخاب می‌کنند. تمرینات کتاب مارپیچ‌های جورواجور مهارت مسیریابی را به بچه‌ها یاد می‌دهد و آن‌ها را نسبت به محیط و فضایی که در آن قرار می‌گیرند، هوشیار می‌کند. این هوشیاری در نتیجه‌ی فعال شدن بخش‌هایی از قشر خاکستری مغز اتفاق می‌افتد. به این ترتیب بچه‌ها آدرس‌ها را بهتر به خاطر می‌سپارند و احتمال اینکه گم بشوند، پایین می‌آید.

کتاب مارپیچ‌های جورواجور یک کتاب تعاملی است و استفاده از آن نیاز به کاغذ و مداد دارد؛ اما می‌توانید راه‌های موجود در کتاب را به‌صورت الکترونیکی همراه با کودکانتان روی گوشی یا تبلت دنبال کنید. این کتاب را نشر مهرسا منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک گردو

کتاب‌های گردو مجموعه‌ای از باشگاه مغز کودکان است که با ارائه‌ی تمرین‌های ساده و ملموس سعی دارد سطح عملکردهای مغزی کودکان سه سال به بالا را ارتقا دهد و زمینه را برای رشد بهتر آن‌ها فراهم کند. تمرینات این مجموعه به ابزار خاصی نیاز ندارد و فقط با چند مدادرنگی می‌توان تمامی آن‌ها را تکمیل کرد. اعضای این مجموعه اولویت‌بندی خاصی ندارند و می‌توانید همه‌ی مجموعه یا تعدادی از کتاب‌ها را در اختیار کودک قرار دهید. تمرین‌هایی این مجموعه با ایجاد سرگرمی، بازی و رنگ‌آمیزی به رشد مغزی کودکان کمک می‌کند.

در نکوداشت کتاب مارپیچ‌های جورواجور

  • کتاب مارپیچ‌های جورواجور محشر است. بچه‌های من تمام تابستان با این کتاب مشغول بودند و تک تک این مارپیچ‌ها را گاهی حتی چندین بار حل کرده‌اند. این کتاب مهارت‌های حل مارپیچ پسر کوچکم را تقویت کرده است. او مشتاقانه پای این کتاب می‌نشست و حتی روی سخت‌ترین ماتریس‌هایش هم مسلط شد. ای کاش کتاب‌های بیشتری مثل این کتاب وجود داشت. (کاربر آمازون)

کتاب مارپیچ‌های جورواجور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 7 تا 12 سال مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارپیچ‌های جورواجور: سطح دشواری 2
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-9890-83-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارپیچ‌های جورواجور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مارپیچ‌های جورواجور

برای دریافت کتاب مارپیچ‌های جورواجور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.