معرفی و دانلود کتاب سرزمین مخفی شده‌ها: تصاویر پنهان

عکس جلد کتاب سرزمین مخفی شده‌ها: تصاویر پنهان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین مخفی شده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین مخفی شده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرزمین مخفی شده‌ها: تصاویر پنهان

سرزمین بازی‌های هیجان‌انگیز و البته آموزنده برای کودکان! شنن ام. ماللی و سارا مطلوب در کتاب سرزمین مخفی شده‌ها مجموعه‌ای بی‌نظیر از تصاویر و تمرینات جذابی را گردآورده‌اند که به تقویت هوش و حافظه‌ی تصویری کودکان شما کمک خواهند کرد. این کتاب مصور مملو از داستان‌های هیجان‌انگیزی است که در عین سرگرم‌کننده بودن، کودکان را با دنیای حیوانات نیز آشنا می‌کنند.

درباره‌ی کتاب سرزمین مخفی شده‌ها

اگرچه اهمیت حافظه‌ی دیداری در زندگی ما به دوران کودکی محدود نمی‌شود و در تمام سال‌های زندگی به آن نیاز داریم اما بااین‌وجود باید بپذیریم که تقویت این نوع هوش در کودکی، موجب می‌شود فرد در بزرگسالی عملکرد مغزی بهتری داشته باشد. معماهای تصویری به‌ویژه تمرین پیدا کردن تصاویر پنهان در عکس‌ها یکی از روش‌های جذاب برای ارتقای حافظه و هوش تصویری کودکان است.

شنن ام. ماللی (Shannon M. Mullally) با طراحی نقاشی‌های جذاب از حیوانات جنگل و سارا مطلوب با نگارش داستانک‌های سرگرم‌کننده، کتاب سرزمین مخفی شده‌ها (Hidden pictures around the world) را به مجموعه‌‌ای از بازی‌ها و معماهای هیجان‌انگیز تبدیل کرده‌اند. تمرینات کتاب در نهایت موجب بهبود عملکردهای مغزی کودکان شما، به‌ویژه در زمینه‌ی «توجه پایدار« می‌شوند. توجه پایدار به این معناست که فرد می‌تواند برای مدتی طولانی بر یک فعالیت متمرکز بماند، بدون اینکه احساس کسالت داشته باشد.

کتاب سرزمین مخفی شده‌ها شامل 40 تصویر رنگارنگ است و در پایین هر یک از آن‌ها عکس اشیائی دیده می‌شود که کودک باید در تصویر اصلی پیدا کند. البته راه‌حل تمام تمرین‌ها در کتاب آمده و کودک شما می‌تواند از راهنمایی‌های کتاب هم کمک بگیرد. و اما جالب‌ترین بخش کتاب! کودکان می‌توانند بعد از حل کردن معماها، تصاویر کتاب را به دلخواه و سلیقه‌ی خود رنگ‌آمیزی کنند.

انتشارات مهرسا کتاب حاضر را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک گردو

این مجموعه شامل کتاب‌هایی است که برای تقویت انواع هوش‌ و عملکردهای گوناگون مغز به نگارش درآمده‌اند. تمام کتاب‌های مجموعه‌ی گردو پر از تمرینات جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان گروه سنی الف و ب هستند و به ارتقای مهارت‌های مغزی ایشان کمک می‌کنند. کتاب‌های «ببین و بگو»، «تصاویر دوقلو» و «بگرد و پیدا کن» از دیگر آثار این مجموعه به شمار می‌آیند.

نکوداشت‌های کتاب سرزمین مخفی شده‌ها

  • کتاب سرزمین مخفی شده‌ها برای نوه‌های 3 ساله‌ی من یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید. در حقیقت یک کتاب چالش برانگیز است اما تمرینات آن خیلی دشوار نیست. (آمازون)
  • این کتاب عالی است. بچه‌ها را ساعت‌ها سرگرم می‌کند و کودکان را در روزهایی که اوضاع آب‌و‌هوا خوب نیست، در خانه نگه‌می‌دارد. (آمازون)

کتاب سرزمین مخفی شده‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن و حل کردن معماهای این کتاب برای کودکان گروه سنی 5 تا 10 سال پیشنهاد می‌شود.

با سارا مطلوب بیشتر آشنا شویم

سارا مطلوب، متولد 1357، نویسنده و مترجم ایرانی است. این نویسنده در نگارش داستان‌های طنز، ماجراجویانه و معمایی برای کودکان و نوجوانان تخصص بالایی دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرزمین مخفی شده‌ها: تصاویر پنهان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-989084-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرزمین مخفی شده‌ها

پارسا سیفعلی
۱۴۰۱/۱۱/۷
بهترین کتاب دنیاست حتما بخرید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سرزمین مخفی شده‌ها

برای دریافت کتاب سرزمین مخفی شده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.