معرفی و دانلود کتاب دنیای گمشده‌ها: تصاویر پنهان

عکس جلد کتاب دنیای گمشده‌ها: تصاویر پنهان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای گمشده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای گمشده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای گمشده‌ها: تصاویر پنهان

کتاب دنیای گمشده‌ها، ترکیبی از داستانک‌هایی به قلم سارا مطلوب و برداشتی آزاد از تصویرهای موجود در کتاب تصاویر پنهان است که دکتر شنن ام. ماللی آن را نگاشته. در هر صفحه از این کتاب یک معمای تصویری با هدف تقویت دقت و تمرکز کودکان و استفاده‌ی مطلوب از عملکرد توجه در مغز آن‌ها طراحی شده است. گقتنی‌ست این اثر در ایران ذیل مجموعه‌ی کتاب‌های گردو منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب دنیای گمشده‌ها

خوراکی‌های دلپذیر، کلاه‌ها و اشیای گوناگون و جذاب در 33 تصویر کتاب دنیای گمشده‌ها، پنهان شده‌اند تا دقت و تمرکز کودک را به چالش بکشند. داستانک‌های این کتاب را سارا مطلوب نوشته و تصاویر آن برداشتی آزاد از کتاب تصاویر پنهان (Hidden picture around the world) نوشته‌ی شنن ام. ماللی (Shannon M. Mullally) است. در این کتاب، کودک هم از خواندن داستانک‌ها بهره‌مند می‌شود هم با جست‌وجوی کاوشگرانه در دل تصاویر وارد یک بازی معمایی-تصویری می‌شود. او می‌تواند والدین یا دوستان را به همراهی بخواند یا به تنهایی این کار را انجام دهد. برای حل کردن معماهای تصاویر کافی است به شکل‌های پایین هر تصویر دقت کند و آن‌ها را از میان ازدحام رنگ، خطوط، اشیا و چهره‌های درهم بیابد.

یافتن تصویرهای پنهان نوعی تمرین پربسامد است که به انسان کمک می‌کند تا عملکردهای مختلف مغز به‌ویژه توجه تقسیم شده را بهبود ببخشد. با تکیه به این کارکرد مغز و پرورش آن می‌توان به‌طور هم‌زمان به چند چیز توجه کرد یا چند کار را هم‌زمان با هم پیش برد. کودک با تقویت این مهارت می‌تواند در طول روز بهره‌ی بیش‌تری از زمان مفید خود ببرد. از مؤلفه‌های اصلی کتاب دنیای گمشده‌ها می‌توان به توجه پایدار، توجه انتخابی، توجه تقسیم‌شده، جست‌وجوی دیداری و چرخش ذهنی اشاره کرد. سرعت پردازش اطلاعات، انعطاف‌پذیری و حافظه‌ی کاری نیز از مؤلفه‌های فرعی این جلد از مجموعه محسوب می‌شوند.

کتاب دنیای گمشده‌ها از سوی نشر مهرسا به چاپ و انتشار رسیده و در اختیار کودکان و والدین آن‌ها قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب گردو

هدف مجموعه‌کتاب‌های گردو در باشگاه مغز کودکان نشر مهرسا، ارائه‌ی بازی‌ها و تمرین‌هایی ساده و دوست‌داشتنی است تا کودکان از طریق آن‌ها عملکردهای مغز خود را بهبود ببخشند و از ظرفیت‌های آن بهره‌ی بیشتری ببرند. تابه‌حال ده جلد در این مجموعه منتشر شده است در برخی از کتاب‌ها نویسندگان با ذکر یک پرسش اساسی، کودک را به فضای جدیدی دعوت می‌کنند. ازجمله کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های هر عدد چه رنگیه، کدوم منم، غریبه کیه، دوست من کجاست، حالا نوبت کیه و... اشاره کرد. تمرین‌ها و بازی‌های این مجموعه مناسب گروه سنی 3 تا 6 سال در نظر گرفته شده است و هر کدام به تقویت حافظه‌ی کاری، حافظه‌ی دیداری-فضایی یا حافظه‌ی معنایی می‌پردازند.

کتاب دنیای گمشده‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

در بخش پیشگفتار کتاب دنیای گمشده‌ها، گروه سنی پنج سال به بالا برای همراه شدن با تصاویر و داستانک‌های کتاب معرفی شده‌اند. اگر در جایگاه معلم یا مربی در پیش‌دبستانی یا دبستان (دوره‌ی اول) مشغول به کار باشید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند لحظات غنی و شادی را با کودکان کلاستان سپری کنید. به‌عنوان والدین یا عضوی از خانواده که دوست دارید علاوه بر خاطره‌سازی، هوش تصویری، کلامی و تمرکز کودکتان را تقویت کنید، این کتاب بهترین انتخاب شما خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای گمشده‌ها: تصاویر پنهان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-9890-85-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای گمشده‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای گمشده‌ها

برای دریافت کتاب دنیای گمشده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.