معرفی و دانلود کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد

عکس جلد کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد

شاید برای شما سوال باشد نامه‌هایی را که داخل بطری در اقیانوس می‌اندازند، چطور به دست صاحبانشان می‌رسند؟ میشل کوئواس در کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد، داستان مردی از آن طرف اقیانوس‌ها را روایت می‌کند که نامه‌رسان اقیانوس است. او با وجود سختی این کار، عاشق شغلش است اما فقط یک آرزو دارد؛ روزی هم کسی برای خودش نامه بفرستد. این اثر افتخارات فراوانی برای نگارنده خود به ارمغان آورده است.

درباره کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد:

مرد بطری‌بازکن هر روز نامه‌هایی که اقیانوس می‌آورد را باز می‌کرد و به صاحبش می‌رساند. او کارش را دوست داشت اما از ته قلب منتظر روزی بود که نامه‌ای برای خودش بیاید.

یک روز وقتی مثل همیشه مشغول باز کردن بطری و خواندن پیام آن شد، به نامه عجیبی برخورد کرد که هیچ نام و نشانی نداشت اما خیلی جذاب و هیجان‌انگیز نوشته شده بود. پس تصمیم گرفت که راز این نامه را کشف کند...

کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد (The Uncorker of Ocean Bottles) با لطافتی هنرمندانه و تصاویری خیال‌انگیز از یک نیاز عمیق انسانی سخن می‌گوید؛ پیدا کردن دوست. این کتاب با لحنی شاعرانه و محتوایی ارزشمند برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار خواندنی خواهد بود.

جوایز و افتخارات کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد:

- جزء 10 کتاب برتر کودکان در سال 2016 به انتخاب مجله Time
- عنوان منتخب Boston Globe در سال 2016
- دریافت نشان بهترین کتاب‌های کودکان در سال 2016 از مجله People
- جزء لیست بهترین کتاب کودک سال مجله کتابخانه مدرسه در سال 2016

در نکوداشت مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد:

- تصویرهای ارین استد به نرمی شیشه‌های دریا و چنان مملو از غم و اندوه است که خوانندگان 4 تا 8 ساله ممکن است قبل از شروع داستان به فکر فرو روند. (وال استریت ژورنال)

- نثر میشل کوئواس مملو از جواهرات است... جملات زیبا، به اندازه خود پیام‌ها ارزشمندند. زیبایی‌ای که از میان مه غم می‌درخشد... رنگ‌ها - بدن مایل به قهوه‌ای یک گربه، قرمزی کلاه بافتنی مرد به سبک کوستو - با نقاشی‌های مداد زمزمه‌ای از استد هنرمند است که شکوفا می‌شوند. (The New York Times Book Review)

- خوانندگان در هر بازدید از این داستان هیجان‌انگیز، هیجانی توام با دلداری و دلگرمی دریافت خواهند کرد. (مجله کرکوس)

- شخصیت‌های ارین ای. استد در عین آسیب‌پذیری، جذابیت عجیب و غریبی دارند... یک جفت کامل از متن و هنر. داستان مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد آرام را با آرزومندان و رویاپردازانی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال با دیدن تصاویر این کتاب رویاپردازی می‌کنند و داستان این اثر آ‌ن‌ها را به تأمل در موضوعاتی همچون تنها نماندن و دوست پیدا کردن وا خواهد داشت.

میشل کوئواس را بیشتر بشناسیم:

نویسنده خلاق کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد، میشل کوئواس (Michelle Cuevas) است که در سال 1982 در ماساچوست به دنیا آمد. اولین رمان او، نقاشی شاهکار یک فیل در سال 2011 منتشر و به زبان‌های آلمانی، عبری، تایلندی و چینی ترجمه شد. او از کالج ویلیامز فارغ التحصیل شد و دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در نویسندگی خلاق از دانشگاه ویرجینیا است و در آن‌جا بورسیه هنری هونز را دریافت کرد. کوئواس در سال‌های اخیر کتاب‌های زیادی را به انتشار رسانده و نظر منتقدین را به خود جلب کرده است.

در بخشی از کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد می‌خوانیم:

بطری‌بازکن از یک مرغ دریایی، یک ملوان و یک گروه موسیقی تک نفره پرسید.
ولی هیچکس، نه توی آسمان، نه توی دریا، نه روی شن‌ها، نمی‌توانست بگوید که صاحب نامه است.
بطری‌بازکن دمغ شد.
این اولین بار بود که نمی‌توانست پیغامی را برساند.
آن شب، وقتی بطری‌بازکن داشت خوابش می‌برد، تصمیم گرفت فردا به ساحل برود.
می‌خواست برود تا از نویسنده‌ی یادداشت معذرت بخواهد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد
نویسنده
مترجمسارا مطلوب
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-600-462-112-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد

برای دریافت کتاب مردی که بطری‌های اقیانوس را باز می‌کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.