معرفی و دانلود کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

عکس جلد کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ داستانی سرگرم‌کننده به قلم لوسی روت کامینز درباره‌ی ناپدید شدن حیوانات جنگل است؛ درحالی‌که یک شیر گرسنه اطراف آن‌ها زندگی می‌کند... . این اثر مجموعه‌ای از جوایز و افتخارات سال 2016 را به دست آورد که نامزدی بهترین کتاب مصور کودک گودریدز تنها یکی از آن‌هاست.

درباره‌ی کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

اگر به شما بگوییم در جنگلی سرسبز که یک شیر قوی آنجا زندگی می‌کند همه‌ی حیوانات ناپدید می‌شوند، چه نتیجه‌ای می‌گیرید؟ خب، لوسی روت کامینز، نویسنده‌ی کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ (A Hungry Lion, or A Dwindling Assortment of Animals) قرار است با شما همراه شود تا فکر توی ذهنتان را با هم بررسی کنید. وقتی موجودات کوچک یکی بعد از دیگری ناپدید می‌شوند باید دنبال قوی‌ترین حیوان جنگل گشت، اما آیا شیر این قصه واقعا موجود خطرناکی است؟ برای فهمیدن جوابِ سوال، شما را به مطالعه‌ی این داستان زیبا دعوت می‌کنیم!

کتاب تحسین‌شده‌ی پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ توسط سارا مطلوب به فارسی ترجمه شده و انتشارات پرتقال چاپ آن را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

  • برنده‌ی جایزه‌ی Cybils Award
  • کتاب افتخاری ایرما بلک (Irma S. Black)
  • نامزد جایزه‌ی Prairie Bloom Book
  • نامزد بهترین کتاب مصور کودک گودریدز در سال 2016
  • یکی از کتاب‌های قابل‌توجه کودکان به انتخاب ALA
  • کتاب پیشنهادی توسط CCBC Choices یا Cooperative Children's Book Council
  • برنده‌ی جایزه Governor General's Literary Award برای بهترین کتاب مصور
  • حضور در لیست مطالعه‌ی ایالت ویسکانسین (Wisconsin State Reading Association)

نکوداشت‌های کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

  • خنده‌دار و پر از غافلگیری. (بوک‌لیست)

  • داستانی که هرگز تکراری نمی‌شود! (بررسی‌های کراکوس)

  • اثری هوشمندانه و بامزه. (جان کلاسن، نویسنده‌ی برنده‌ی مدال کالکدوت)

  • قصه‌پردازی سرگرم‌کننده و تصویرپردازی‌ها بسیار جذابند. این اثر طرفدارانی پروپاقرص برای کامینز خلق می‌کند! (هفته‌نامه ناشران)

  • داستانی که چند مرتبه شما را شگفت‌زده می‌کند و با تصاویر خارق‌العاده، پایان خنده‌دار و اتفاقات جذابش در ذهنتان خواهد ماند. مطالعه‌ی آن بی‌شک تجربه‌ای لذت‌بخش است و توصیه می‌کنیم آن را با صدای بلند بخوانید! (School Library Journal)

کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال که از خواندن کتاب‌های مصور و داستانی لذت می‌برند، مخاطب این اثر هستند.

با لوسی روت کامینز بیشتر آشنا شویم

لوسی روت کامینز (Lucy Ruth Cummins) تصویرگر آمریکایی است که با تالیف کتاب «پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟» به جمع نویسندگان ادبیات کودک پیوست. این نویسنده‌ی بااستعداد توانسته جایزه‌ی بهترین کتاب Publisher’s Weekly، NPR و کتاب کودک نیویورک‌تایمز از آن خود کند. همچنین جوایز معتبری مانند Irma Black (ایرما بلک) و Governor General’s award (فرماندار کل) قلم او را ستوده‌اند. «Stumpkin» و «Vampenguin» دو کتاب دیگر کامینز هستند که تاکنون به زبان فارسی ترجمه نشده‌اند. جالب است بدانید او تجربه‌ی تصویرگری نویسندگان مطرح ادبیات کودک از جمله جین ریدی را در کارنامه خود دارد.

در بخشی از کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ می‌خوانیم

یکی بود یکی نبود. روزی روزگاری یک کیک خیلی گنده‌ی چهارطبقه‌ی دلبر بود با‌ یک‌عالم خامه و یک پنگوئن که داشت حسابی خوش می‌گذراند، یک لاک پشت که قر می‌داد، یک بچه گربه‌ی گل باقالی که تصادفاً پیچ‌وتاب می‌خورد، یک موش قهوه‌ایِ نه‌چندان اجتماعی، دوتا خرگوش که هماهنگ با هم می‌رقصیدند، یک ببعی که گرمِ گپ زدن با یک قورباغه بود، یک خفاش که با خودش خوش بود، یک جفت خوک که خوکانه فریاد شادی سر می‌دادند، یک کوالای سرخوش، یک مرغ شنگول...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟
نویسنده
مترجمسارا مطلوب
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-126-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟

برای دریافت کتاب پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.