معرفی و دانلود کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن: با کشف استعداد خود زندگی‌تان را غنی کنید

عکس جلد کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن: با کشف استعداد خود زندگی‌تان را غنی کنید
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن: با کشف استعداد خود زندگی‌تان را غنی کنید

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن نوشته‌ی استیو هاروی برای رسیدن به موفقیت در زندگی و برآوردن اهداف است. موفقیت راهی‌ست دشوار و طولانی، اما در این کتاب رازهای رسیدن به آن را از زبان کسی می‌شنوید که از بی‌پولی و آوارگی به شهرت و ثروت رسیده. کتاب حاضر، الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده است و زندگی‌تان را تغییر خواهد داد.

درباره‌ی کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن

برای نشان دادن نقشه‌ی راه موفقیت چه کسی بهتر از فردی که خود از فلاکت و بی‌خانمانی به قله رسیده؟ استیو هاروی (Steve Harvey) در خانواده‌ای کارگر به دنیا آمد و از کودکی در شغل‌های مختلفی مشغول شد: از تعمیرات ماشین و فروش بیمه تا قالیشویی و مأمور پست کارهایی بود که هاروی انجام داد و از همه‌ی آن‌ها نفرت داشت. رؤیای بزرگ او رفتن به تلویزیون و اجرا بود. اتفاقی که در دهه‌ی 1960 و 70 برای سیاه‌پوستان ناشدنی به‌نظر می‌آمد. مجری‌گری و اجراهای کمدی اموری بودند که او در آن‌ها مهارت بالایی داشت. سال 1985 در یک برنامه‌ی عمومی استندآپ کمدی حضور پیدا کرد؛ روز بعد شغلش را ترک گفت، خانه‌اش را فروخت و تصمیم گرفت هر طور که شده به رؤیایش برسد. خودش می‌گفت: «باید بپری و ایمان داشته باشی تا موفق شوی!» برای سه سال در سرتاسر آمریکا در کلوب‌ها برنامه اجرا می‌کرد و شب‌ها در ماشین می‌خوابید. سال 1990 در مسابقه‌ی ملی کمدی برنده شد و به برنامه‌ی تلویزیونی راه پیدا کرد. این اتفاق شروع مسیر موفقیت استیو هاروی و تحقق آرزوی همیشگی‌اش بود.

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن (Act Like a Success, Think Like a Success) تلاش هاروی برای نشان دادن راه موفقیت است. مسیری که خود آن را طی کرد: کشف استعداد و جدی گرفتن آرزوها و اهداف و قدم‌به‌قدم پیش رفتن در مسیر موفقیت. هاروی در کتاب‌های پرفروش قبلی‌اش (مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن) سعی کرده بود به زنان کمک کند و راه موفقیت در رابطه را برای آن‌ها فاش سازد. در این کتاب روی صحبت او همه‌ی مردم است و از موفقیت نه فقط در یک زمینه، که در همه‌ی حوزه‌ها می‌گوید. مهم نیست هدف کدام است و تعریف هر کدام از ما از موفقیت چیست، هاروی و کتابش می‌خواهند ما زندگی‌مان را آن‌طوری که می‌خواهیم تغییر دهیم.

استیو هاروی اشاره می‌کند که موفقیت یادگرفتنی است. کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن حاصل تجربیاتی است که او در تمام این سال‌ها برای موفق شدن فراگرفته و حالا در اختیار خوانندگانش قرار داده. هاروی در بخش اول کتابش از این می‌گوید که باید بدانیم در کجای زندگی‌مان قرار گرفته‌ایم. این اتفاق نیازمند این است که با خود صادق و کمی بی‌رحم باشیم تا واقعیت‌مان را ببینیم. در بخش دوم او کمک می‌کند استعدادمان را کشف کنیم که مرحله‌ای مهم و اساسی در پیشرفت است و نقشی تعیین‌کننده دارد. در بخش سوم از ما می‌خواهد که آن را پرورش دهیم، به درستی به کار بگیریم و در مسیر اهداف‌مان از آن استفاده کنیم. او در اینجا پیشنهادهایی عملی می‌دهد تا این مهارت را تقویت کنیم.

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن با ترجمه‌ی گیسو ناصری در نشر لیوسا منتشر شده است. کتاب لحنی شوخ، صمیمی و امیدوارکننده دارد و سعی می‌کند با ایده‌هایی عملی کمک‌مان کند. اگر به دنبال کشف خود و تغییر زندگی‌تان هستید، می‌توانید از این کتاب شروع کنید.

کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر به همه‌ی کسانی که می‌خواهند استعداد خود را کشف کنند و به همه‌ی آن‌هایی که به‌دنبال نقشه‌ی راه موفقیت هستند توصیه می‌شود. با این کتاب استعدادتان را درک می‌کنید، به آن تکامل می‌بخشید و زندگی‌تان را تغییر می‌دهید.

با استیو هاروی بیشتر آشنا شویم

استیو هاروی با نام کامل برودریک استیون هاروی سینیور در سال 1957 به دنیا آمد. او بازیگر، کمدین، مجری و نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و رشد فردی است. هاروی از دهه‌ی 1980 کارش را به عنوان استندآپ کمدین شروع کرد، از دهه‌ی 1990 وارد تلویزیون شد و با برنامه‌ی بسیار موفق و محبوب «استیو هاروی شو» معروف شد. فیلم «سلاطین کمدی اصلی» اسپایک لی اولین فیلم او بود. نام استیو هاروی در تالار افتخارات آمریکا ثبت شده و مجله‌ی ریدرز دایجست او را یکی از صد فرد موردِاعتماد آمریکا معرفی کرده است.

کتاب «مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن»، کتاب «صاف و پوست‌کنده صبحت کن» و کتاب «پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار» دیگر کتاب‌های استیو هاروی هستند.

در بخشی از کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن می‌خوانیم

در حرکت به‌سوى دستیابى به آرزوهایتان، لازم است که درِ آن ظرف را بردارید. بسیارى از ما اجازه مى‌دهیم سن، نژاد، جنسیت یا گذشته‌ى اقتصادى‌مان مانع دستیابى به آرزوهاى بزرگمان شود. ولى شما نباید اجازه بدهید تنها به‌دلیل کارى که والدینتان انجام داده‌اند یا محدودیت‌هایى که محیط زندگى براى‌تان ایجاد کرده است، پیشرفت نداشته باشید. بایستى درپوش ظرف انتظارات و رؤیاهاى بزرگتان را بردارید.

تابه‌حال دیده‌اید که وقتى یک حشره را در ظرفى شیشه‌اى مى‌اندازید چه روى مى‌دهد؟ آن حشره فقط به اندازه‌ى ارتفاع آن ظرف مى‌پرد ولى بعد از مدتى دیگر حتى سرش هم به درِ ظرف نمى‌خورد. اگر آن حشرات در همان ظرف بچه‌دار شوند، بچه‌هایشان هم مانند آن‌ها رفتار خواهند کرد. به‌هرحال چون آن‌ها در میان حشراتى زندگى مى‌کنند که همگى فقط تا ارتفاع آن ظرف قادر به پرواز و حرکت هستند، خودشان هم به آن محیط عادت مى‌کنند. شما نمى‌توانید به‌زور خودتان را به کارى علاقه‌مند کنید یا اینکه حرکات و رفتار دیگران را تقلید کنید. بلکه مى‌توانید دو برابر اندازه‌ى خودتان بپرید و پرواز کنید و به هر چه مى‌خواهید برسید.

تابه‌حال چقدر پیش آمده است که اجازه داده‌ایم رفتار دیگران در ما تأثیر بگذارد؟ بسیارى اوقات جلوى رشد و پیشرفت خودمان را مى‌گیریم و تنها به‌دلیل عقاید دیگران مانع جهش و ایجاد تغییرات در زندگى‌مان مى‌شویم. تابه‌حال چقدر شده به‌دلیل اینکه فقط به زندگى دیگران توجه داشته‌ایم، از پیشرفت و شکوفایى زندگى خودمان غفلت کرده‌ایم؟ هرگز خودتان را در دام قیاس با دیگران گرفتار نکنید. خودتان را از شر محدودیت‌ها و عذر و بهانه‌ها رها کنید.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ى نویسنده
پیشگفتار
بخش اول. وقتى کافى، کافى است
1. «از خودم خسته شده‌ام»
2. ترس و شکست
3. درپوش ظرف را بردار
بخش دوم. استعداد خود را کشف کنید و آن را غنیمت بدانید
4. خط فاصله‌اى میان نابود کردن و فداکردن رؤیاهایتان
5. نه‌تنها براى رسیدن به چیزى باید بهایى بپردازید
6. استعدادتان را بشناسید و آن را در وسیله‌ى نقلیه‌اى مناسب قرار دهید
7. ساختن و کامل شدن خود را درک کنید
8. از کوه بالا بروید تا به رؤیاهایتان دست یابید
9. باید آن را ببینید تا باورش کنید
10. مردى با یک طناب
11. هیچ انسان خودساخته‌اى وجود ندارد
بخش سوم. بیشترین استفاده را از استعدادتان ببرید
12. داستان نواربستن
13. هرگز از بازآفرینى خودتان هراسى به دل راه ندهید
14. قدرت «نه» گفتن
بخش چهارم. یادگارى از خود بر جاى بگذارید
15. در کسب موفقیت حس تنفر و انزجار خود را التیام ببخشید
16. توازن جادویى زندگى
17. خدا شما را متبرک کرده است تا بخشنده باشید
سپاسگزارى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن: با کشف استعداد خود زندگی‌تان را غنی کنید
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-600-340-199-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن

lale abbassi
۱۴۰۲/۲/۲۸
فوق العاده بیان ساده و روانی داره، پر از کلی نکات مفید و کاربردی هست و ترجمه عالی و مناسب
دلارام 0074
۱۴۰۱/۱۰/۹
همین متن روی جلد گویای همه چیز هست من ک خیلی از کتاب راضی بودم هم کاربردی هم عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن

برای دریافت کتاب مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.