معرفی و دانلود کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد

عکس جلد کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد

کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد نوشته‌ی تیموتی واکر، با ارائه‌ی ایده‌های کاربردی به مدیران و معلمان کمک می‌کند تا شیوه‌های سنتی تدریس را کنار گذاشته و با جایگزینی روش‌های جدید کلاسی شاد با بازدهی بالا داشته باشند.

درباره‌ی کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد:

امروزه یکی از دغدغه‌های تیم تعلیم و تربیت، برگزاری کلاس‌های تدریس در مدارس و دانشگاه‌ها با شیوه‌های سنتی و خسته کننده است که منجر به پایین آمدن سطح بازدهی دانش‌آموختگان خواهد شد. بدون شک یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌ها برای برطرف کردن این مشکل جایگزینی شیوه‌های جدید تدریس در کلاس‌های درس می‌باشد.

تیموتی واکر (Timothy D Walker) در کتاب مانند فنلاند تدریس کنید (Teach like Finland) به ارائه‌ی روش‌های تدریس اثربخش در کشور فنلاند می‌پردازد که با به کارگیری آن‌ها معلمان کلاس‌های درس شاد و مطلوبی را تجربه می‌کنند.

چند سالی است که نظام آموزشی کشور فنلاند در رده‌ی برتر قرار گرفته است. سیاستگذاران آموزشی، معلمان و مدیران توجه زیادی به آموزش و پرورش این کشور می‌کنند و قصد دارند از روش‌های آموزشی آن برای کشور خود بهره بگیرند.

تیموتی واکر در کشور فنلاند دوره‌های معلمی خود را گذرانده است. او اعتقاد دارد که برای داشتن کلاس‌هایی شاد به 5 مولفۀ آسایش، استقلال، تعلق خاطر، تسلط و ذهنیت راهبردهای واقع بینانه نیاز داریم. روش‌هایی که هر معلمی می‌تواند با استفاده از آن‌ها کلاس‌های درس شبیه فنلاندی‌ها داشته باشد و خودش نیز همانند یک معلم فنلاندی تدریس کند.

کتاب مانند فنلاند تدریس کنید برای چه کسانی مناسب است؟

مطالب نوشته شده در این کتاب نشان‌دهنده‌ی برداشت و درک تیموتی واکر از فرهنگ تدریس در مدارس فنلاندی است که می‌تواند برای معلمانی مناسب باشد که مشتاق کشف رازهای موفقیت فنلاندی‌ها هستند و قصد دارند شیوه‌های آن‌ها را در کلاس‌های خود اجرا نمایند.

در بخشی از کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد می‌خوانیم:

زمانی که مینا رایها و کلاس ششم وی را در کووییو فنلاند ملاقات کردم، متوجه مسئله‌ای شدم که اگر آن دو سال تدریس در هلسینکی را نداشتم، احتمالا متوجه آن نمی‌شدم. زمانی که در حین استراحت صحبت می‌کردیم، این معلم کارآزموده صحبت من را قطع کرد و گفت: «من باید پنجره را باز کنم». او با عجله به سمت یکی از پنجره‌های کلاس رفت تا امکان وارد شدن هوای تازه تر را فراهم کند. با خودم خندیدم؛ زیرا این مورد، چشم‌انداز آشنایی بود.

در هلسینکی دانش آموزانم، اغلب بدون اجازه گرفتن، پنجره‌های کلاس را باز می‌کردند. گاهی اوقات، چیزی مثل «من به هوای تازه نیاز دارم» را می‌شنیدم و می‌دانستم که یکی از دانش آموزان من در حال حرکت به سمت پنجره بود. من متوجه بودم که چرا چندین نفر از دانش آموزانم اغلب نگران کیفیت هوا بودند. کلاس ما، که قبلا مطب دندانپزشکی بود، کوچک بود و به سختی برای ما که بیست و پنج نفر بودیم، جا داشت، فضای یادگیری، خفه بود، مگر اینکه پنجره‌ها باز شوند به نظر می‌رسید در هلسینکی دانش‌آموزان، بیشتر از گذشته از کیفیت هوا آگاه هستند. در طول چندین سال تدریس در ایالات متحده، هرگز فکر نمی‌کردم پنجره‌های کلاس‌های درسی را که در آن جا تدریس می‌کردم، باز کنم تا هوای تازه وارد شود. این یک کار کوچک و ساده بود اما دانش آموزانم (و سایر معلمان فنلاند، مانند مینا) به من کمک کردند تا اهمیت این کار را درک کنم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: رفاه و بهزیستی
فصل 2: تعلق خاطر
فصل 3: استقلال و خودمختاری
فصل 4: تسلط
فصل 5: ذهنیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد
نویسنده
مترجممحمدحسن بازوبندی، محمد دانش
ناشر چاپیموسسه مدارس یادگیرنده مرآت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-971802-5
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد

محمد حیدری نارمندی
۱۴۰۱/۲/۱
در خصوص بکارگیری معلم سخت گیرهایی وجود دارد که شاهد اینگونه پیشرفت هستیم. آموزش در فنلاند بر اساس همکاری و مشارکت هست. توجه به بهداشت تغذیه و روانشناس مواردی هست که به آن توجه می‌شود
H Mokhtar Mokhtar
۱۴۰۲/۴/۱۲
سلام، توصیه میکنم حتما همه‌ی افرادی که به نحوی با
دانش آموزان در ارتباط هستند حتما این کتاب رو مطالعه کنند
فاطمه پرندوش
۱۴۰۲/۲/۱۲
هرچی دانش معلم بیشتر و به روز باشه به نفع
دانش آموز خواهد بود. کتاب رو پیشنهاد میکنم
جواد زارع
۱۴۰۲/۱/۵
فوق العاده کاربردی و علمی با محتوایی ساده ولی موثر در حوزه آموزش موثر و معنادار و کارا
یگانه بیرانوند
۱۴۰۱/۲/۹
کتاب خیلی خوبیه خیلی نکاتو ازش یادگرفتم کاش کتاب صوتیش هم بود..
حسین جهانبخشی
۱۴۰۱/۶/۲۶
من مدرسم و این کتاب راه شاد بودن و کلاس شاد داشتن رو نشون میده
سحر یوسفی
۱۴۰۱/۴/۲۷
کتاب مفید و پر از نکات اموزنده
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد

برای دریافت کتاب مانند فنلاند تدریس کنید: 33 راهبرد ساده برای داشتن کلاس‌های شاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.