معرفی و دانلود کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری

عکس جلد کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری

کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری، اثر سایمون آتو، راهنمایی‌ست که شما را گام‌به‌گام با ارز دیجیتال آلت‌کوین و کاربرد آن آشنا می‌کند. نویسنده در این کتاب به انواع آلت‌کوین و «فصل آلت‌کوین» یا بهترین دوره‌ی زمانی برای این نوع تجارت اشاره می‌کند. هدف آتو از این کتاب، افزایش سود و منافع حاصل از آلت‌کوین و به حداقل رساندن ریسک این بازار مالی برای مخاطبان است.

درباره‌ی کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه‌ گذاری

چقدر راجع‌به رمزارز (کریپتو) و دنیای پول‌های دیجیتالی می‌دانید؟ در یک تعریف مختصر، رمزارز (cryptocurrency) به هر ارزی گفته می‌شود که به‌صورت دیجیتال یا مجازی وجود داشته باشد. این نوع پول، از رمزنگاری برای ایمن‌سازی تراکنش‌ها استفاده می‌کند. ارزهای دیجیتال مرجع صادرکننده یا تنظیم‌کننده‌ی مرکزی ندارند اما در‌عوض از یک سیستم غیرمتمرکز برای ثبت تراکنش‌ها و صدور واحدهای جدید استفاده می‌کنند. رمزارز برای تأیید تراکنش‌ها به بانک‌ها متکی نیست. اولین ارز رمزنگاری‌شده بیت‌کوین بود که در سال 2009 ایجاد شد و تاکنون شناخته‌شده‌ترین نوع رمزارز باقی مانده است. آلت کوین درحقیقت جایگزینی برای بیت‌کوین است. کلمه Altcoin ترکیبی از «alternative» و «coin» است که به این شکل درهم ادغام شده‌اند. این ترکیب به گروهی از ارزهای رمزنگاری شده و درنهایت همه‌ی ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین اشاره دارد.
کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه‌ گذاری (the fundamentals of the altcoin in investing) نوشته‌ی سایمون آتو (Simon Otto) در سال 2022 منتشر شده است. نویسنده کتاب حاضر را با یک پرسش آغاز می‌کند: آیا می‌دانستید قدرت کریپتو (رمزارز) می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد؟ جهان امروزی در حال حرکت به سمت معاملات دیجیتالی است و افراد بسیاری سرمایه‌ی خود را در این تجارت‌ها به کار می‌اندازند.

سایمون آتو در اثر حاضر، یک راهنمای جامع برای سرمایه‌گذاری نهایی پول و دادوستد آلت‌کوین ارائه می‌دهد. این راهنمایی همراه با مراحل و تکنیک‌های مختلف برای دادوستدهای آلت کوینی است. آلت کوین‌ها از سال 2011 در تلاش برای اختراع مجدد بیت‌کوین، با قوانین خاص خود و بهبود ویژگی‌های مختلف، وارد بازارهای سرمایه شدند. امروزه بلاک‌چین‌ها می‌توانند صدها آلت‌کوین را اجرا کنند و پروژه‌های ارزی مشابه را با قوانین و مکانیسم‌های منحصربه‌فرد تقویت کنند. به‌صورتی که آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم، می‌توانند ابزار و زبان برنامه‌نویسی را برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز در بلاک‌چین در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهند.

هدف نویسنده از نوشتن این کتاب کمک به افرادی است که می‌خواهند قدم اول خود را در دنیای این سبک از تجارت بردارند. از همین رو، راهنمایی او به‌صورت مرحله‌به‌مرحله عرضه شده است؛ به شکلی که در ابتدا تمام چیزهایی که لازم است راجع‌به آلت‌کوین بدانید را به شما ارائه داده و سپس نوع کاربرد آلت‌کوین و اصطلاحات مربوط به آن را شرح می‌دهد. همچنین بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری، از جمله سکه‌های برتر NFT (توکن غیرقابل تعویض) و سکه‌های Meme را نیز به مخاطب معرفی می‌نماید.

به‌طور کلی ماهیت غیرمتمرکز، ناملموس و اغلب اشتباه درک‌شده‌ی ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی موفقیت بلندمدت و پایدار یک پروژه‌ی آلت‌کوین را دشوار می‌کند. برخی از آلت‌کوین‌ها مانند اتریوم، موقعیت خود را در بازار از طریق نوآوری مداوم و قدرت جامعه‌ی خود حفظ کرده‌اند. هیچ تضمینی برای این‌که همیشه سود کنید وجود ندارد و این مسئله برای کسانی که بخش زیادی از سرمایه‌ی خود را در این نوع بازار مالی به کار می‌اندازند، ترسناک است. سایمون آتو در کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه‌ گذاری، بیان می‌دارد که ریسک‌ها و مخاطرات این نوع تجارت چه چیزهایی هستند و راه برون‌رفت از بحران‌های پیش‌آمده چیست.

آتو در اثر خود، انواع مختلف آلت‌کوین مانند اتریوم، لیت‌کوین، کاردانو، کوین بایننس، پولکادات، استلار و... را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب با روش‌ها و استراتژی‌های عملی به شما کمک می‌کند تا به آزادی مالی و زندگی رویایی‌تان نزدیک‌تر شوید، ریسک‌ها را به حداقل برسانید و منافع خود را به بالاترین حد نزدیک کنید. دنیای ارز دیجیتال به همان اندازه که می‌تواند سودآور باشد، خطرناک نیز هست و باید با آگاهی کامل و کمک گرفتن از منابع آگاه، قدم در این راه بگذارید.
کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه‌ گذاری، توسط لیلی نوعی ترجمه شده است. نشر دیده‌بان قلم فرتاک در سال 1401 این کتاب را منتشر کرده.

کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه‌ گذاری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک راهنمای کاربردی برای افراد علاقمند به دنیای کریپتو و رمزارز است. از همین رو، کسانی که قصد دارند در این نوع تجارت سرمایه‌گذاری کنند یا صرفاً به این حوزه علاقه دارند، از جمله مخاطبان این اثر خواهند بود.

در بخشی از کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری می‌خوانیم

به نظر می‌رسد تتا به‌لحاظ محبوبیت در حال رشد است و دارای چندین برنامه با کاربرد واقعی است. اساساً، کاری که تتا انجام می‌دهد، ایجاد پهنای باند بیشتر خارج از رایانه‌ی شما که در حال حاضر از آن استفاده نمی‌کنید و همچنین یافتن ارتباطات محلی (داخلی) است. سپس آن‌ها می‌توانند از پهنای باند شما برای ایجاد فرآیندی راحت‌تر و پربازده‌تر استفاده کنند. در حال حاضر، یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌های مربوط به خدمات ورزشی الکترونیکی یا تماشای آنلاین، پرداخت هزینه‌ی ارتباطات با کیفیت است تا محتوی دارای کیفیت بالایی باشد.

تتا با عرضه‌ی پهنای باند رایانه‌های شما، در فراهم کردن پخشی راحت و آسان به شما کمک می‌کند. در عوض، توکن تتا به دست می‌آورید. می‌توانید کارهای زیادی با توکنی که از شبکه‌ی تتا به دست می‌آورید انجام دهید. یکی از بزرگ‌ترین انتظاراتی که می‌توانید از تتا داشته باشید، شرط‌بندی و واگذاری در ورزش‌های الکترونیک است. معمولاً، تنها پخش‌کنندگان بزرگ می‌توانند بازی‌های ویدئویی را برای کسب درآمد جدی، پخش کنند. شبکه‌ی تتا در حال تغییر این موقعیت با قابلیت‌های خود است. ممکن است شاهد موج بزرگ معاملات در ورزش‌های الکترونیک باشیم.

همچنان که به جلو حرکت می‌کنیم، NFTها و VR نقش مهم‌تری در بازی‌های آنلاین ایفا می‌کنند و تقاضا برای رمزارزی مانند تتا به طرز قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. در زمان نگارش این کتاب، ارزش بازار تتا در واقع چندان زیاد نبوده و حدود 9/17 میلیارد دلار است. در حال حاضر، پول‌های دیجیتالی با پوشش‌های بازار بسیار زیاد وجود دارند. با در نظر گرفتن مقدار ظرفیت انتقال داده‌ای که متکی به آن هستیم، پول نقدی بیشتر از آنچه انتظار داریم، جای ارزش بازار رمزارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد؛ بنابراین، علی‌رغم این واقعیت که این ارزش بازار بسیار زیاد است، هنوز جایی برای رشد تتا وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آلت‌کوین 101
فصل دوم: جم‌ کوین‌های NFT
فصل سوم: میم‌کوین
فصل چهارم: راهنما یافتن آلت‌کوین‌های 100 برابری (100x)
فصل پنجم: خریدوفروش (دادوستد) آلت‌کوین‌ها
فصل ششم: سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها
فصل هفتم: تجزیه‌وتحلیل بنیادی و تکنیکال آلت‌کوین‌ها
فصل هشتم: ریسک را به حداقل و سود را به حداکثر برسانید
فصل نهم: سرمایه‌گذاری مقدماتی آلت‌کوین
فصل دهم: کسب درآمد غیرفعال ثابت از استخراج ابری آلت‌کوین
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری
نویسنده
مترجملیلی نوعی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات178
زبانفارسی
شابک978-622-5254-21-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری

امیرمحمد خمر
۱۴۰۲/۷/۱۴
برای آشنایی با تمامی آلت کوین‌ها / ان اف تی ها/ منبعشون اینکه از کجا اومدن و به چه هدفی ساخته شدن / برای اطلاعات عمومی بخونیدش.
A
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب بسیار خوبی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری

برای دریافت کتاب مبانی آلت کوین در سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.