معرفی و دانلود کتاب مدرسه استارت آپ: 15 نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق

عکس جلد کتاب مدرسه استارت آپ: 15 نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه استارت آپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه استارت آپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه استارت آپ: 15 نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق

کتاب مدرسه استارت آپ نوشته‌ی ست گودین است که به بررسی 15 نکته کلیدی برای بهتر کردن و بهبود تجارت می‌پردازد. این نکات حاوی تجربه چندین‌ساله نویسنده هستند و به شما کمک می‌کنند تا با چالش‌ها و قوانین کسب‌و‌کار و کار‌آفرینی آشنا شوید.

درباره کتاب مدرسه استارت آپ: 15 نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق

موفقیت در کسب‌وکار چگونه حاصل می‌شود؟ هرکسی که قصد شروع یک تجارت را داشته باشد حتماً بارهاوبارها به اینکه چگونه پله‌های ترقی را طی کند فکر کرده است. یا دست‌کم چند بار این سوال را از خود پرسیده که برای رسیدن به نتیجه‌ی عالی باید کدام مسیر را انتخاب کنم؟! ست گودین در کتاب مدرسه استارتاپ (Seth Godin’s startup school) همه‌ی آنچه را برای تبدیل شدن به یک استارت آپ بی‌نظیر و کارمند یا کارآفرین نمونه نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. پیش از هر نکته‌ای، خوب است بدانید که برای موفق شدن به سه چیز نیاز دارید: 1. باید دانش کافی برای انجام کاری که شروع کرده‌اید داشته باشد. 2. باید توانایی انجام آن کار مورد نظرتان را داشته باشید. 3. هنگام اجرای آن حتماً باید از دقت زیاد بهره ببرید.

این‌ها از مهم‌ترین مواردی هستند که به‌عنوان کارآفرین یا موسس یک استارت آپ باید به آن توجه کنید. کتاب مدرسه استارت آپ نوشته‌ی ست گودین (Seth Godin) دقیقاً پانزده نکته‌ی کلیدی را به شما ارائه کرده است تا بتوانید هرچه سریع‌تر و با میزان خطای بسیار کم، موفقیت خودتان را رقم بزنید.

این کتاب در 15 فصل نوشته شده است و هر فصل آن به بیان یکی از نکات پانزده‌گانه‌ی یادشده پرداخته است. فصل اول با یک سوال آغاز می‌شود و از شما می‌پرسد که آزادکار هستید یا کارآفرین؟ تفاوت این دو موقعیت چیست؟ و سپس توضیح می‌دهد آزادکار کسی است که اکثر اوقات آزادانه کار می‌کند و مشتریان هزینه‌ی کار و توانمندی‌اش را به او می‌پردازند. اما کارآفرین کسی است که تصمیم می‌گیرد خودش دست از کار بکشد و منابع مالی را تأمین کند تا کسانی که ممکن است کار موردنظر را بهتر از او انجام دهند، وارد بازار شوند. فصل دوم این کتاب به تعیین جهت کار و راهی که می‌خواهید بروید اشاره کرده و تاکید می‌کند که با خودتان روراست باشید و بدانید که واقعاً می‌خواهید یک آزادکار باشید یا به‌عنوان کارآفرین فعالیت کنید. گودین در فصل سوم به ایجاد نیاز می‌پردازد و بیان می‌کند که شما در هر جایگاهی، باید حتماً دنبال یافتن یک فرصت و تبدیل آن به پله‌ای برای موفقیت باشید. فصل چهارم کتاب به راه‌های جذاب کردن محصول نهایی اشاره دارد و در فصل پنجم درباره اعتمادسازی صحبت می‌کند.

در فصل شش راه‌های افزایش درآمد و نزدیک‌تر شدن به موفقیت را بیان می‌شود و در ادامه، فصل هفتم و هشتم به بررسی رقبا و بحث تبلیغات و ایده‌پردازی اشاره دارند. در فصل نهم و دهم با نحوه‌ی توافق بین مشتری‌ها و کارفرمایان، کارکنان و تاکتیک‌های مربوط به آن آشنا می‌شوید. فصل یازدهم نیز جریان پولی را که وارد حساب شما می‌شود، بررسی کرده و در فصل بعدی درباره کارهایی که بعد از تثبیت جایگاه و جهت دستیابی به موفقیت باید انجام دهید با شما صحبت می‌کند. فصل بعدی نیز به بیان حقایق و نکات مهم تکمیلی، آموزش تکنیک ژورنال کشتی و معنای آن و همینطور تماس مستقیم با کارکنان،کارفرمایان و مشتریان اختصاص دارد.

با مطالعه این کتاب می‌توانید یک گام به موفقیت نزدیک‌تر شوید و جایگاه خودتان را در بازار رقابتی کسب‌وکار تثبیت کنید. کتاب مدرسه استارتاپ را فرشته نصیری و خلیل رضوی به زبان فارسی برگردانده و انتشارات کهکشان دانش آن را وارد بازار کتاب کرده است.

کتاب مدرسه استارت آپ: 15 نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب تمام کسانی است که قصد دارند استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کنند و وارد کسب‌و‌کار جدیدشان شوند. همچنین افرادی که به‌دنبال بهبود شیوه‌های تجارت خود هستند می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب بهره بگیرند.

با ست گودین بیشتر آشنا شویم

ست گودین متولد 10 ژانویه‌ی 1960 اهل نیویورک آمریکا است. او فارغ‌التحصیل رشته علوم کامپیوتر و فلسفه است و بعدها رشته مدیریت بازرگانی را نیز گذرانده است. او پس از فارغ‌التحصیلی در شرکت نرم‌افزاری اسپیناکر به‌عنوان مدیر مشغول به کار شد که البته سه سال بعد آن را رها کرد و شرکت خودش را در زمینه بسته‌بندی کتاب راه انداخت.

به‌نظر می‌رسد، آنچه که پیش از هر چیزی نام ست گودین را بر سر زبان‌ها انداخت، سخنرانی‌های پرمخاطب او در برنامه‌های «TED» بود. او تاکنون بیش از دوازده اثر در زمینه‌ی بازاریابی و رهبری تألیف کرده که اغلب آن‌ها در زمره‌ی کتاب‌های پرفروش قرار می‌گیرند و الهام‌بخش افراد گوناگون در سرتاسر جهان بوده‌اند. او همچنین توانست شرکت یویو داین را تأسیس کند و سریع آن را به بهره‌برداری رساند تا محل خدمتی برای شرکت‌هایی مثل سونی موزیک، ولوو و مایکروسافت باشد. گودین پس از مدتی شروع به نوشتن کتاب کرد. از جمله کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او می‌توان به «بازاریابی با اجازه»، «تمام بازاریاب‌ها دروغ‌گو هستند»، «فریب ایکاروس» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب مدرسه استارت آپ می‌خوانیم

اگر شخصی می‌خواهد کاری را با همکاری شما انجام دهد، در واقع او از محصول شما برای حل مشکلی بهره می‌برد، مثل این است که آن‌ها شخصی را استخدام می‌کنند تا مشکل آن‌ها را حل کند. کِلیْ داستان استخدام‌شدن توسط مک‌دونالد برای درست کردن میلک‌شیک را تعریف می‌کند. او تحقیقی انجام داد و به این نتیجه رسید که 30 درصد فروش میلک‌شیک برای صبحانه است. میلک‌شیک بعدها به محصولی تبدیل شد که مردم برای حل مشکل‌شان، که صبحانه خوردن حین رانندگی و با استفاده از نی بود از آن استفاده کردند. و مک‌دونالد به دنبال استخدام شخصی بود که این مشکل را حل کند. میلک‌شیک بهترین راه‌حل برای فروش بود. بنابراین مک‌دونالد نوعی صبحانه سالم درست کرد.

نکته این است که زمانی که به مردم از کسب‌وکارتان می‌گویید، چیزی که آن‌ها واقعاً فکر می‌کنند این است: «آیا من می‌توانم از آن محصول یا خدمت برای حل مشکل خودم استفاده کنم؟ » هیچ‌کس درباره‌ی دوست داشتن یا نداشتن آن فکر نمی‌کند. این کار اولویت خیلی پایینی دارد. چیزی که اولویت بالایی دارد این است: «من توضیحات شما را شنیدم، به اندازه‌ی کافی به شما اعتماد دارم. می‌خواهم به توضیحات شما گوش کنم. اکنون که توضیحات شما را شنیدم و به شما اعتماد دارم، می‌خواهم از این محصول یا خدمت برای حل مشکلم استفاده کنم.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اول: آزادکار یا کارآفرین؟
دوم: تعیین جهت
سوم: ایجاد نیاز
چهارم: جذابیت محصول برای مشتری
پنجم: اجازه و اعتماد
ششم: افزایش درآمد
هفتم: تبلیغات و رقبا
هشتم: استفاده از ایده‌ها
نهم: توافق
دهم: تاکتیک‌ها
یازدهم: جریان پولی
دوازدهم: شیب
سیزدهم: بیان حقیقت
چهاردهم: تکنیک ژورنال کشتی
پانزدهم: تمایز و تماس مستقیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه استارت آپ: 15 نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق
نویسنده
مترجمفرشته نصیری، خلیل رضوی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-622-7402-69-8
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه استارت آپ

محمد دره سیری
۱۴۰۱/۹/۱۷
ترجمه واقعا افتضاحس، هیچ پیوستگی بین مباحثی که میشه ندارن حتی پیوستگی بین جملات، بیشتر سردرگم میشه آدم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه استارت آپ

برای دریافت کتاب مدرسه استارت آپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.