معرفی و دانلود کتاب مدرسه تجارت: هشت ارزش اصلی در زمینه تجارت و پول در آوردن و سه ارزش مخفی دیگر

عکس جلد کتاب مدرسه تجارت: هشت ارزش اصلی در زمینه تجارت و پول در آوردن و سه ارزش مخفی دیگر
قیمت:
69900 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه تجارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه تجارت: هشت ارزش اصلی در زمینه تجارت و پول در آوردن و سه ارزش مخفی دیگر

رابرت کیوساکی در کتاب مدرسه تجارت در مورد سیستم تجارت بازاریابی شبکه‌ای می‌گوید. او در این کتاب که در زمره‌ی آثار پرفروش حوزه‌ی تجارت قرار می‌گیرد، با نگاهی واقع‌گرایانه مزایا و معایب این روش را توضیح و سپس آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان برای رسیدن به ثروت از این شیوه بهره برد.

دربارۀ کتاب مدرسه تجارت

رابرت تی. کیوساکی (Robert Kiyosaki) در کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» اطلاعات زیادی را در مورد تجارت و بازار به مخاطبان آموزش داد. او در مورد اهمیت کسب درآمد، رسیدن به استقلال مالی و ایستادن روی پای خود سخن گفت. اثر نامبرده برای بسیاری از مخاطبان الهام‌بخش بود. پس از مدتی کیوساکی کتاب دیگری به نام مدرسۀ تجارت (The Business School) منتشر کرد. او در این کتاب در مورد اهمیت تجارت شبکه‌ای توضیح می‌دهد.

او در کتاب حاضر نیز ابتدا از اهمیت داشتن استقلال مالی و رسیدن به درآمد می‌گوید و تلاش برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار را بر شغل‌های استخدامی و کارمندی را برتر می‍داند. سپس، به سراغ تشریح بازاریابی شبکه‌ای می‌رود. کیوساکی که خود ثروتش را از راه تجارت شبکه‌ای به دست نیاورده است، می‌کوشد تا در توضیح این سیستم صداقت و واقع‌گرایی را رعایت کند. از نگاه او بازاریابی شبکه‌ای یک تجارت شجاعانه است که از تلاش برای صرفاً پول درآوردن فراتر می‌رود. تجارت بازایابی شبکه‌ای در واقع انقلابی در روش‌های تجارت و کسب ثروت است. هر انسانِ با استقامتی که دارای عزم راسخ و تصمیم قاطع است، می‌تواند از این طریق ثروت زیادی کسب کند. او در ادامه توضیح می‌دهد که این روش علی‌رغم مزایای بسیارش ضرورتاً مناسب تمام افراد نیست و برای تجارت و رسیدن به ثروت راه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

کتاب مدرسه تجارت مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب‌وکار هستید و یا صاحب کسب‌وکاری هستید و می‌خواهید کیفیت فعالیت‌های خود را ارتقا دهید، این کتاب مناسب شما است.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی متولد سال 1947 در هاوایی آمریکا است. پدر او رئیس آموزش‌وپرورش ایالت هاوایی بود. کیوساکی تا پایان دورۀ دبیرستان در محل تولدش زندگی کرد و پس از آن برای ادامۀ تحصیل به نیویورک رفت. او پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی‌اش به نیروی تفنگداران آمریکایی پیوست و تحت عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین به ویتنام سفر کرد. کیوساکی پس از این که از ویتنام بازگشت، فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرد. او یک شرکت تولید و فروش کیف پول راه‌اندازی کرد که محصولاتش ترکیبی از نایلون و ولکرو بودند. فروش این محصول آن‌قدر بالا رفت که باعث شد کیوساکی به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شود. کیوساکی پس از تمام کردن فعالیت‌های تجاری خود، همراه با عده‌ای از دوستانش، یک مؤسسه‌ٔ آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری تأسیس کرد. این مؤسسه در هفت کشور جهان مشغول به فعالیت است و بیش از ده‌ها هزار نفر دانشجو دارد.

کیوساکی از حیث سیاسی طرفدار ترامپ و مواضع اوست. او که به ادعای خودش نامزدی ترامپ را پیش‌بینی می‌کرده، معتقد است که ترامپ می‌داند چگونه پول بسازد و تجارت را بلد است. از دیگر آثار کیوساکی می‌توان به کتاب‌های «برنامه‌ریزی برای پول، نوجوان پولدار، فرصتی دوباره، خودتان را اخراج کنید، بازی ثروت و کودک پولدار، کودک باهوش» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب مدرسه‌ تجارت

- یاد بگیرید پول برای شما کار کند، به جای اینکه شما برای پول کار کنید.
- این الزامی است که هرچه زودتر، سیستم‌های مدارسمان شروع به تدریس آموزش مالی کنند.
- درحالی‌که بسیاری از صاحبان تجارت‌های کوچک که کسب‌و‌کار خودشان را دارند، به‌ندرت شبکه‌هایی را ایجاد می‌کنند. با ایجاد شبکۀ تجاری است که ثروتمندان دنیا، ثروتمند شدند.
- ایجاد کسب‌و‌کار خودتان بهترین روش برای پولدار شدن است. بعد از راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان، جریان نقدینگی قوی‌ای دارید، بعد می‌توانید در دارایی‌های دیگر شروع به سرمایه‌گذاری کنید.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ تجارت می‌خوانیم

آموزش حرفه‌ای:

این آموزش به شما یاد می‌دهد، چطور برای پول کار کنید. در دورۀ جوانی‌ام، بچه‌های باهوش این آموزش را ادامه می‌دادند تا پزشک، وکیل و حسابدار شوند. دیگر مدارس حرفه‌ای به افراد یاد می‌دهند تا دستیار پزشک، لوله‌کش، سازنده، مکانیک اتومبیل و تکنسین برق شوند. اگر به صفحات زردرنگ کتاب تلفنتان، با عنوان‌های آموزش یا مدارس، نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد این صفحات پر شده است از مدارسی که به افراد، حرفه‌هایی را یاد می‌دهد که کمکشان می‌کند شرایط استخدام بیشتری داشته باشند.

شخصاً، چون از ابتدا در سطح آموزش خوب نبودم، سطح مدرسه‌ای، پزشک شدن، وکیل شدن یا حسابدار شدن برایم دلگرم‌کننده نبود. در عوض، در مدرسه‌ای در نیویورک حضور یافتم و مأمور حمل‌و‌نقل شدم، حمل‌و‌نقل دریایی مثل تانکرهایی برای نفت استاندارد و خطوط مسافربری مثل کشتی‌ای که در برنامۀ تلویزیونی لاو بیت است. بعد از فارغ‌التحصیلی، چون جنگ ویتنام شروع شده بود، به جای گرفتن کار در صنعت حمل‌و‌نقل، به پنساکولا13، فلوریدا رفتم، جایی‌که در مدرسۀ نیروی دریایی‌هوایی حضور پیدا کردم و خلبان شدم تا برای نیروی دریایی در ویتنام پرواز کنم. هر دو پدرم گفتند این وظیفۀ پسر است تا برای کشورش پرواز کند، برای همین من و هر دو برادرم داوطلب شدیم به ویتنام برویم. تا 23 سالگی دو حرفه داشتم، یکی مأمور حمل‌و‌نقل و دیگری خلبان، اما واقعاً از هیچ‌کدام برای پول درآوردن استفاده نکردم.

به‌عنوان یک حاشیه، امروز فکر می‌کنم، حرفه‌ای که به خاطر آن خیلی شناخته شده‌ام، نویسندگی است... درسی که دو بار در مدرسه رد شدم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: چرا به‌عنوان یک تجارت، بازاریابی شبکه‌ای را توصیه می‌کنم؟
فصل 1: چه چیزی ثروتمندان را ثروتمند می‌سازد؟
فصل2: برای ثروتمند شدن بیش از یک راه وجود دارد
فصل 3: ارزش شمارۀ 1: فرصت تساوی واقعی
فصل4: ارزش شمارۀ 2: آموزش تجاری تغییر زندگی
فصل 5: ارزش شمارۀ 3: دوستانی که شما را بالا می‌برند، نه اینکه پایین بکشند
فصل 6: ارزش شمارۀ 4: ارزش یک شبکه چیست؟
فصل 7: ارزش شمارۀ 5: ایجاد مهم‌ترین مهارت تجاری‌تان
فصل 8: ارزش شمارۀ 6: رهبری
فصل 9: ارزش شمارۀ 7: برای پول کار نکنید
فصل 10: ارزش شمارۀ 8: با رؤیاهایتان زندگی کنید
ضمیمه: ارزش شمارۀ 9: ازدواج و تجارت
ضمیمه: ارزش شمارۀ 10: تجارت خانوادگی
ضمیمه: ارزش شمارۀ 11: چطور می‌توانید از همان روش‌های گریز از مالیات که ثروتمندان استفاده می‌کنند، استفاده کنید.
نقل‌قول‌های برگزیده از مدرسۀ تجارت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه تجارت: هشت ارزش اصلی در زمینه تجارت و پول در آوردن و سه ارزش مخفی دیگر
نویسنده
مترجملادن شریعت زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-622-220174-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
69900 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه تجارت

mehdi mortazae
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
یک کتاب برای ان‌هایی که به دنبال کار شبکه‌ای هستند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه تجارت

برای دریافت کتاب مدرسه تجارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.