معرفی و دانلود کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

عکس جلد کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای
قیمت:
37500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

اریک وور در کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای، با روش‌های حرفه‌ای به شما می‌آموزد که چطور لیست بنویسید، دعوت کنید، معرفی کنید، پیگیری کنید و مشتری را وارد کار کنید. اگر شما بتوانید این چند مهارت را به بهترین شکل انجام دهید در آینده‌ای نزدیک به ثروتی بزرگ می‌رسید.

کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای (7steps to becoming a network marketing professional) موضوعاتی را با زبانی بسیار روان و با روش‌های بسیار ساده، ارائه می‌دهد که هر بازاریاب شبکه‌ای در هر سطحی باید از آن استفاده کند، به ویژه این‌که این کتاب بازاریابی شبکه‌ای را عملی به شما یاد می‌دهد.

اریک وور (Eric Worre) بیشتر از 25 سال است که رهبری حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را بر عهده دارد. او در این مدت 15 میلیارد دلار درآمد داشته و مجموعه‌ای با 500000 زیر شاخه در بیش از 60 کشور دنیا ساخته است. هم چنین او در مقام مشاور بازاریابی با درآمد سالانه‌ی هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم مشورت داده است.

در بخشی از کتاب حرفه‌ای شوید (هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای) می‌خوانیم:

ویکی‌پدیا یقه‌سفید را به این صورت تعریف می‌کند: «اصطلاح کارمند یقه‌سفید به شخصی اشاره دارد که، در مقایسه با کارگر یقه‌آبی که شغلش متضمن کار با دست است، کار حرفه‌ای، مدیریتی، یا اجرایی می‌کند. عموماً کارهای یقه‌سفید در دفتر یا اتاق انجام می‌شوند.»

من به کسی که به استخدام یک نفر دیگر درمی‌آید تا کاری غیر از کار یدی یا فروش انجام دهد کارمند یقه‌سفید می‌گویم.

خیلی از مردم شغل‌های یقه‌سفید را انتخاب می‌کنند، چون در بین گزینه‌های موجود این دسته از شغل‌ها بیشترین مقبولیت را در جامعه دارند. تا مدت‌های زیادی این شغل‌ها گزینه‌ی مطمئن و بدون ریسک بودند. اخیراً وضعیت این شغل‌ها تغییر کرده. این شرط ضمنی که اگر به شرکت وفادار باشید، شرکت به شما وفادار خواهد بود، خیلی وقت است که دیگر اعتبار ندارد.

من کارمند یقه‌سفید هم بوده‌ام. طبق تجربه‌ی من، دو نوع از افراد هستند که این گونه کارها را انجام می‌دهند: آدم‌های کامیاب و آدم‌های کارگریز.

کامیاب‌ها کسانی هستند که می‌خواهند عملکرد عالی داشته باشند. آن‌ها جاه‌طلب، باانگیزه، و پرانرژی هستند. آن‌ها ایده‌های زیادی دارند و می‌خواهند که از نردبان شرکت بالا بروند. این ویژگی‌ها خیلی خوب هستند. ولی آدم‌های کامیاب یک نقطه ضعف دارند.

لحظه‌ای که فرد تصمیم می‌گیرد که کامیاب بشود، تبدیل به هدف می‌شوند. رئیسش او را تهدیدی برای صندلی خود می‌بیند، برای همین نمی‌گذارد از نردبان بالا بیاید یا سعی می‌کند به شهرت او ضربه بزند. همکارانش او را آدمی می‌بینند که یا چوب لای چرخ آن‌ها می‌گذارد یا مانع آن‌ها در گرفتن ارتقاء می‌شود، برای همین تمام سعی‌شان را می‌کنند تا موفقیت‌های او را به حداقل برسانند.

در نتیجه، برای اینکه شخص کامیاب باقی بماند و در این محیط خصمانه دوام بیاورد، باید یک چیز را که اصلاً ربطی به کارایی آن‌ها ندارد خوب یاد بگیرد؛ باید سیاسترا یاد بگیرد. او باید یاد بگیرد که چطور در دنیای سیاسی با تضعیف کردن دشمنان خود و تقویت کردن رابطه‌اش با آدم‌های بانفوذ اهدافش را پیش ببرد. در واقع، بعضی از موفق‌ترین افراد در دنیای شرکتی اصلاً کامیاب نیستند. آن‌ها سیاستمدار به تمام معنا هستند.

در نتیجه، اگر تصمیم‌تان این است که در محیط شرکتی کار کنید و کامیاب شوید، باید این واقعیت را هم بپذیرید که باید سیاستمدار خوبی شوید.

حالا درباره‌ی کارگریز صحبت می‌کنیم. اینها کسانی هستند که از سیاست متنفر هستند، ولی به شغل احتیاج دارند. آن‌ها یاد نمی‌گیرند که کامیاب جاه‌طلب باشند. آن‌ها خودشان را متمایز نمی‌کنند؛ در جلسات قاطعانه صحبت نمی‌کنند؛ ایده‌ی جدیدی مطرح نمی‌کنند. آن‌ها از تلاش و رقابت می‌گریزند. سرشان را پایین می‌گیرند و کاری را که به آن‌ها گفته می‌شود انجام می‌دهند. آن‌ها به اندازه‌ای که پشت سرشان بدگویی نشود کار می‌کنند. فقط امرار معاش می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: بازاریابی شبکه‌ای بی‌نقص نیست... فقط بهتر است
فصل دوم: اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای مشغول شوید، مثل حرفه‌ای‌ها کار کنید.
فصل سوم: مثل هر حرفه‌ی دیگری، نیاز دارید که چند مهارت را یاد بگیرید
فصل چهارم: مهارت شماره‌ی 1: یافتن مشتری احتمالی
فصل پنجم: مهارت شماره‌ی 2: دعوت از مشتری احتمالی برای آشنایی درست با محصول یا کارتان
فصل ششم: مهارت شماره‌ی 3: معرفی کردن کار به مشتری احتمالی
فصل هفتم: مهارت شماره‌ی 4: پیگیری کردن مشتری احتمالی
فصل هشتم: مهارت شماره‌ی 5: تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری قطعی یا توزیع‌کننده
فصل نهم: مهارت شماره‌ی 6: کمک به تازه‌واردها برای شروعِ درست کار
فصل دهم: مهارت شماره‌ی 7: مراسم‌های تبلیغاتی
فصل یازدهم: برای رسیدن به هر چیز باارزشی زمان لازم است
فصل دوازدهم: به زحمتش می‌ارزد
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-95579-1-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
37500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

محسن اوصیاء
۱۴۰۰/۷/۲۷
کتاب خوبی نیست درمجموع و ارزش خوندن نداره... نکته اینه که این روش‌ها و برنامه‌هایی که برای حرفه‌ای شدن به خورد ذهنتون میده آقای اریک وور دیگه منقضی شده و خیلی قدیمی شده و اصلا برای شرایط و خلقیات جامعۂ ما مناسب نیست، شاید برای غرب و سطح آیکیوی مردم اونجا اکی باشه اما تو ایران.... 😁✋زرنگاش فهمیدن چی گفتم😉، کتاب خوبی بود به شرط اینکه 50سال پیش منتشر میشد، الانم خوبه ولی برای ویترین عتیقه فروشی!
سعیده مدنی
۱۴۰۰/۱/۳
این کتاب بسیار بسیار عالی است برای کسانی که بخواهند حرفه‌ای کار کنند مخصوصا در خصوص نتورک پیشنهاد میکنم حتما خرید و مطالعه کنید بسیار دیدتون و نسبت به موفقیت در این زمینه بالا می‌بره بسیار عالی بود
لیلا ناظری سیمکانی
۱۴۰۰/۴/۱۶
درود بر هدفندان وکسانی که دنبال موفقیت هستند، بهتون پیشنهاد میکنم که این کتاب را مطالعه کنند چون فوق العاده عالی هست مخصوصا به افرادی که نتورکر هستند پیشنهاد میدم حتما این کتاب را بخوانند
Saeed Hafezi
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
برای افرادی که به تازگی وارد نتورک شده‌اند خوب است با اینکه کتاب‌های بهتری وجود دارند. با این حال بعضی بخش‌های آن مانند پیگیری ارزشمند هستند و اگر عطش یادگیری دارید، پیشنهاد میکنم بخوانید.
akbar kalhor
۱۴۰۱/۱۲/۲
باسلام، کتاب خیلی خوبیه، با ترجمه روان و ساده که به راحتی مطالب رو متوجه میشییم، از مطالعه کتاب لذت بردم و چیزهای جدید راجب بازاریابی شبکه یادگرفتم.
با سپاس از مجموعه کتابراه
مهسا بری
۱۴۰۱/۹/۲۹
هر شخصی که کار بازاریابی و فروش رو انجام میده مخصوصا اگر به تازگی کارش رو شروع کرده
با یادگیری و عمل کردن به چندین نکته مفید این کتاب می‌تونه مسیرش رو هموارتر کنه
مارال حسینی
۱۳۹۹/۱۲/۶
بسیار عالی، لزوما نباید نتورکر باشی تا بدردت بخوره در همه‌ی کسب و کارها میشه همانند سازی کرد کتاب رو بخونید و در کسب و کار خودتون تمرین کنین. ممنون کتابراه
سید مهدی حسینی
۱۳۹۹/۹/۶
هرکسی دوست دارد کاری را پیشنهاد بدهد یا محصولی را پیشنهاد بده اما نمی‌تواند پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانید مخصوصا افرادی که نتورک کار میکنن
مهناز سعیدی
۱۳۹۹/۸/۲۳
برای حرفه‌ای کار کردن در بازاریابی شبکه‌ای کتاب فوق العاده عالی راهنمایی کرده. پیشنهاد میکنم قبل از پرزنت حتما این کتاب و بخونین
Shahryar Matin
۱۳۹۸/۸/۱۸
کتابی بسیار مفید و کارا در جهت بالا بردن اطلاعات مبتدی و پیشرفته برای بازاریاب‌های شبکه ای. خواندن این کتاب برای همه نتورکرها کاملا ضروریست.
فرزانه قاسمی
۱۴۰۱/۱۱/۹
مطالعه این کتاب برای تمام نتورکر‌هایی که به دنبال موفقیت و ایجاد یک ساختار اصولی هستند
ضروریه، خیلی کامل و گام به گام مراحل درست انجام کار و یاد میده
ملیحه موسوی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
این کتاب برای اینکه تو کارمون موفق تر باشیم چندتا راه نشون میده با انجامش میشه موفقیت خودت بیشتر کنیم پس توصیه میکنم حتما بخونید
Hosna Z
۱۳۹۹/۴/۲۶
این کتاب واقعا کتاب عالی هستش.
نحوه ارایش صفحات و نوشته هاهم بسیار خوب تنطیم شده بود. با تشکر از شما
Mehrab Karimi
۱۳۹۸/۸/۱۷
کتابی عاااالی که باید اونو به جای یکبار چند بار خوند!
واقعا به هر نتورکری توصیه اکید میشه این کتابو چند بار بخونن!
Ali Izadi
۱۳۹۸/۷/۱۸
کتاب فوق‌العاده‌ای هست... به خصوص برای تازه کارها واقعا مفید و کاربردی هست... 👍🏼👍🏼
مشاهده همه نظرات 83

راهنمای مطالعه کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

برای دریافت کتاب حرفه‌ای شوید: هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.